//--> //--> //-->
Toggle navigation
Logout
Change account settings
EN
DE
ES
FR
A-Z
Beta
About EconBiz
News
Thesaurus (STW)
Research Skills
Help
EN
DE
ES
FR
My account
Logout
Change account settings
Login
Publications
Events
Your search terms
Search
Retain my current filters
~isPartOf:"Arbeitsberichte des Lehrstuhls für Allgemeine und Industrielle Betriebswirtschaftslehre der Technischen Universität München"
Search options
All Fields
Title
Exact title
Subject
Author
Institution
ISBN/ISSN
Published in...
Publisher
Open Access only
Advanced
Search history
My EconBiz
Favorites
Loans
Reservations
Fines
You are here:
Home
Kundenindividuelle Massenprodu...
Similar by person
Narrow search
Delete all filters
| 1 applied filter
Year of publication
From:
To:
Subject
All
Beziehungsmarketing
9
Relationship marketing
9
Mass production
5
Massenproduktion
5
E-commerce
4
Electronic Commerce
4
Lieferantenmanagement
4
Supplier relationship management
4
Theorie
4
Theory
4
Customer integration
3
Kundenintegration
3
Customization
2
Deutschland
2
Erfolgsfaktor
2
Germany
2
Mass Customization
2
Mass customization
2
Success factor
2
Bekleidung
1
Betriebliche Wertschöpfung
1
Beziehungsmanagement
1
Business model
1
Clothing
1
Competitive strategy
1
Consumer behaviour
1
Dienstleistung
1
Entrepreneurship
1
Entrepreneurship approach
1
Footwear market
1
Gender
1
Geschlecht
1
Geschäftsmodell
1
Individualism
1
Individualismus
1
Kleidung
1
Kongress
1
Konsumentenverhalten
1
Kundenmanagement
1
Massenfertigung
1
more ...
less ...
Type of publication
All
Book / Working Paper
10
Type of publication (narrower categories)
All
Arbeitspapier
10
Working Paper
10
Graue Literatur
9
Non-commercial literature
9
Konferenzschrift
1
Language
All
German
6
English
4
Author
All
Piller, Frank T.
10
Reichwald, Ralf
3
Möslein, Kathrin
2
Berger, Christoph
1
Franke, Nikolaus
1
Hönigschmid, Florian
1
Ihl, Christoph
1
Meier, Roland
1
Müller, Florian
1
Schaller, Christian
1
more ...
less ...
Institution
All
Deutsche Tagung zu Mass Customization <2, 2000, Frankfurt, Main>
1
Published in...
All
Arbeitsberichte des Lehrstuhls für Allgemeine und Industrielle Betriebswirtschaftslehre der Technischen Universität München
Arbeitsbericht des Lehrstuhls für Allgemeine und Industrielle Betriebswirtschaftslehre der Technischen Universität München
10
The journal of product innovation management : an international publication of the Product Development & Management Association
5
Die Unternehmung : Swiss journal of business research and practice ; Organ der Schweizerischen Gesellschaft für Betriebswirtschaft (SGB)
4
Journal of business economics : JBE
4
Kundenzufriedenheit : Konzepte - Methoden - Erfahrungen
4
Research policy : policy, management and economic studies of science, technology and innovation
4
Gabler Edition Wissenschaft / Markt- und Unternehmensentwicklung
3
Harvard-Business-Manager : das Wissen der Besten
3
Industry and innovation
3
MIT sloan management review
3
Springer eBook Collection / Business and Economics
3
SpringerLink / Bücher
3
Controlling : Zeitschrift für erfolgsorientierte Unternehmenssteuerung
2
Handbuch Produktmanagement : Strategieentwicklung - Produktplanung - Organisation - Kontrolle
2
International journal of innovation management
2
International journal of production economics
2
Journal of business research : JBR
2
Lehrbuch
2
Marketing review St. Gallen : Marketingfachzeitschrift für Theorie & Praxis
2
Markt- und Unternehmensentwicklung Markets and Organisations
2
New perspectives in technology transfer : theories, concepts, and practices in an age of complexity
2
Research technology management : RTM
2
Springer Proceedings in Business and Economics
2
Wirtschaftswissenschaftliches Studium : WiSt ; Zeitschrift für Studium und Forschung
2
21st century management ; 1
1
A guide to open innovation and crowdsourcing : expert tips and advice ; [advice from leading experts]
1
Academy of Management perspectives : AMP
1
Arbeitsberichte des Lehrstuhls für Allgemeine und Industrielle Betriebswirtschaftslehre an der Technischen Universität München
1
Arbeitsberichte des Lehrstuhls für Allgemeineund Industrielle Betriebswirtschaftslehre an derTechnischen Universität München
1
Arbeitspapier
1
Arbeitspapier des Lehrstuhls für Industriebetriebswirtschaftslehre
1
Autohandel im Internet : Geschäftsmodelle und Strategien für den deutschen Markt
1
Bachelor geeignet!
1
Berichte aus der Betriebswirtschaft
1
Business & information systems engineering : BISE ; the international journal of Wirtschaftsinformatik
1
CLIC executive briefing
1
California management review
1
Competitiveness of new industries : institutional framework and learning in information technology in Japan, the US and Germany
1
Contributions to Management Science
1
more ...
less ...
Source
All
ECONIS (ZBW)
10
Showing
1
-
10
of
10
Sort
relevance
articles prioritized
date (newest first)
date (oldest first)
1
Configuration toolkits for mass customization : setting a research agenda
Franke, Nikolaus
;
Piller, Frank T.
-
2002
Persistent link: https://www.econbiz.de/10002607412
Saved in:
2
Co-Designing the customer interface: learning from exploratory research
Piller, Frank T.
;
Berger, Christoph
;
Möslein, Kathrin
; …
-
2003
Persistent link: https://www.econbiz.de/10002607507
Saved in:
3
Individualität und Preis : eine empirische Untersuchung zu Preissensibilität und Zahlungsbereitschaft bei Mass-customization-Produkten ; Kurzauswertung und Zusammenfassung der Erge...
Piller, Frank T.
;
Hönigschmid, Florian
;
Müller, Florian
-
2002
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001704602
Saved in:
4
Individualization based collaborative customer relationship management : motives, structures, and modes of collaboration for mass customization and CRM
Piller, Frank T.
;
Schaller, Christian
-
2002
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001704603
Saved in:
5
From economies of scale towards economies of customer integration : value creation in mass customization based electronic commerce
Piller, Frank T.
;
Möslein, Kathrin
-
2002
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001704605
Saved in:
6
Mythos mass customization: buzzword oder praxisrelevante Wettbewerbsstrategie? : warum viele Unternehmen trotz der Nutzenpotentiale kundenindividueller Massenproduktion an der Umse...
Piller, Frank T.
;
Ihl, Christoph
-
2002
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001704606
Saved in:
7
Neue Potentiale im E-Business durch kundenindividuelle Massenproduktion und CRM : Dokumentation der Zweiten Deutschen Tagung zu Mass Customization am 5. Oktober 2000 im Kongreßzent...
Piller, Frank T.
(
contributor
)
-
2001
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001662295
Saved in:
8
Customer integration : Formen und Prinzipien einer Integration der Kunden in die unternehmerische Wertschöpfung
Reichwald, Ralf
;
Piller, Frank T.
-
2002
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001647366
Saved in:
9
Systematisierung von Strategien zur Individualisierung von Dienstleistungen : Ansätze der Service Customization
Meier, Roland
;
Piller, Frank T.
-
2001
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001610006
Saved in:
10
Die Reverse Economy : Begriff, Wertschöpfungsmodelle und Erfolgsfaktoren kundenorientierten Unternehmertums im Informationszeitalter
Reichwald, Ralf
;
Piller, Frank T.
-
2001
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001610007
Saved in:
Results per page
10
25
50
100
250
A service of the
zbw
×
Loading...
//-->