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~isPartOf:"Arbeitspapier / Institut für Haushalts- und Konsumökonomik. Universität Hohenheim, Lehrstuhl für Konsumtheorie und Verbraucherpolitik"
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Graue Literatur
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Arbeitspapier
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Working Paper
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Abstract
1
Hochschulschrift
1
Systematic review
1
Thesis
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Verzeichnis
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Übersichtsarbeit
1
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Language
All
German
10
English
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Author
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Scherhorn, Gerhard
7
Reisch, Lucia A.
6
Raab, Gerhard
3
Cross, Gary
1
Gläser, Ariane
1
Grunert, Klaus G.
1
Itterheim, Michael
1
Itterheim, Michal
1
Reisch, Lucia
1
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Institution
All
Universität Hohenheim / Lehrstuhl für Konsumtheorie und Verbraucherpolitik
1
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All
Arbeitspapier / Institut für Haushalts- und Konsumökonomik. Universität Hohenheim, Lehrstuhl für Konsumtheorie und Verbraucherpolitik
Journal of business research : JBR
2,084
Journal of retailing and consumer services
1,965
International journal of consumer studies
793
NBER working paper series
781
International journal of hospitality management
732
Psychology & marketing
687
Working paper / National Bureau of Economic Research, Inc.
655
NBER Working Paper
611
Journal of consumer research : JCR ; an interdisciplinary bimonthly
592
The journal of brand management : an international journal
450
The journal of product & brand management
423
Journal of marketing research : JMR
407
SpringerLink / Bücher
404
Asia Pacific journal of marketing and logistics
397
Discussion paper series / IZA
390
European journal of marketing : EJM
383
Journal of fashion marketing and management
383
Management science : journal of the Institute for Operations Research and the Management Sciences
364
Journal of consumer psychology : JCP : the official journal of the Society for Consumer Psychology
346
Journal of travel and tourism marketing
332
Journal of international consumer marketing
330
Tourism management : research, policies, practice
325
Journal of marketing management : MM
323
Journal of retailing
323
International journal of research in marketing : IJRM ; official journal of the European Marketing Academy
317
Journal of marketing
317
International journal of retail & distribution management
309
Cogent business & management
308
Journal of marketing communications
303
Marketing letters : a journal of research in marketing
301
The international review of retail, distribution and consumer research
298
Marketing science : the marketing journal of the Institute for Operations Research and the Management Sciences
294
The journal of consumer marketing
294
Young consumers : insight and ideas for responsible marketers
291
Journal of consumer behaviour : an international research review
290
IZA Discussion Paper
276
Journal of the Academy of Marketing Science
275
Technological forecasting & social change : an international journal
274
Journal of economic psychology : research in economic psychology and behavioral economics
269
Journal of business ethics : JOBE
267
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Gary Cross: time and money : the making of consumer culture London, New York: Routledge 1993 ; exzerpt
Reisch, Lucia
-
1998
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000654469
Saved in:
2
Positionalität : Bericht über die testkritische Analyse eines neuen Indikators
Reisch, Lucia A.
-
1991
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013416155
Saved in:
3
Gütergebundenheit : Bericht über die testkritische Analyse eines neuen Indikators
Gläser, Ariane
-
1991
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013416156
Saved in:
4
Kaufsucht : Bericht über eine empirische Untersuchung
Scherhorn, Gerhard
;
Raab, Gerhard
;
Reisch, Lucia A.
-
1995
-
8., durchges. Fassung
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013416289
Saved in:
5
Women and addictive buying : theory and research
Reisch, Lucia A.
;
Scherhorn, Gerhard
-
1996
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013416348
Saved in:
6
Wohlstandskosten und verantwortliches Handeln : [Ergebnisbericht über eine experimentelle Studie im Forschungsschwerpunkt Mensch und globale Umweltveränderungen der Deutschen Forsc...
Scherhorn, Gerhard
(
contributor
)
-
1997
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013416384
Saved in:
7
Der "heimliche Lehrplan" der Geldsozialisation : Bestandsaufnahme und Ansatzpunkte für die Forschung
Reisch, Lucia A.
-
1998
-
2. erg. Aufl.
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013416402
Saved in:
8
Annahmen über süchtiges Kaufverhalten : projektleitende Hypothesen einer qualitativen Analyse des Konsumentenverhaltens
Scherhorn, Gerhard
;
Raab, Gerhard
;
Reisch, Lucia A.
-
1989
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013416094
Saved in:
9
Explaining consumer attribute selection : a semantic network approach; paper prep. for the Annual Meeting of the European Academy for Advanced Research in Marketing, Copenhagen, Ma...
Grunert, Klaus G.
-
1981
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013416102
Saved in:
10
Wie unübersichtlich dürfen Konsumgütermärkte werden?
Scherhorn, Gerhard
-
1981
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013416104
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