Showing 1 - 4 of 4
Predicting online customer repeat purchase behavior by accounting for the marketing-mix plays an important role in a variety of empirical studies regarding individual customer relationship management. A number of sophisticated models have been developed for different forecasting purposes based...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010306870
A key to enhancing sales force productivity is finding ways to help existing reps sell more. In this paper, we focus on the process of internal efficiency benchmarking of a firm’s sales representatives aimed at identifying strong and weak performers and providing meaningful and actionable...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010308582
Das Centrum für Hochschulentwicklung veröffentlicht alle drei Jahre Rankings von Hochschulen zu einzelnen Studienfächern. Hierbei werden verschiedene Leistungsindikatoren (zum Beispiel zu Publikationen, der Reputation und der Studienzufriedenheit) herangezogen, um die Bewertung einzelner...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010308583
Die Erstellung qualitativ hochwertiger Benchmarkings für die Forschung betriebswirtschaftlicher Fachbereiche ist von hoher praktischer Relevanz. Den Studierenden, aber auch dem wissenschaftlichen Personal und der Hochschulpolitik, wird auf diese Weise ermöglicht, die Leistungen von...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010308584