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~isPartOf:"Bridging the gap between advertising academia and practice"
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Aufsatz im Buch
3
Book section
3
Language
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English
3
Author
All
Gierl, Heribert
3
Oefele, Franziska
1
Schneider, Tanja
1
Thomas, Stefan
1
Published in...
All
Bridging the gap between advertising academia and practice
Marketing : ZFP ; journal of research and management
59
Jenaer Schriften zur Wirtschaftswissenschaft : Arbeits- und Diskussionspapiere der Wirtschaftswissenschaftlichen Fakultät der Friedrich-Schiller-Universität Jena
50
Jahrbuch der Absatz- und Verbrauchsforschung
37
Planung & Analyse : Zeitschrift für Marktforschung und Marketing
33
Der Markt : international journal of marketing
31
Jena research papers in business and economics : working and discussion paper series School of Economics and Business Administration Friedrich Schiller University Jena
29
Transfer, Werbeforschung & Praxis : Zeitschrift für Werbung, Kommunikation und Markenführung
27
Die Unternehmung : Swiss journal of business research and practice ; Organ der Schweizerischen Gesellschaft für Betriebswirtschaft (SGB)
26
Jenaer Schriften zur Wirtschaftswissenschaft
26
Journal of business economics : JBE
25
Jena Research Papers in Business and Economics - Working and Discussion Papers
16
Review of managerial science
14
Schmalenbachs Zeitschrift für betriebswirtschaftliche Forschung : ZfbF
14
Wirtschaftswissenschaftliches Studium : WiSt ; Zeitschrift für Studium und Forschung
12
Journal für Betriebswirtschaft : management review quarterly
10
Finanz-Betrieb : FB ; Zeitschrift für Unternehmensfinanzierung und Finanzmanagement
8
Schmalenbachs Zeitschrift für betriebswirtschaftliche Forschung : Zfbf
8
International journal of business and globalisation : IJBG
7
Regensburger Diskussionsbeiträge zur Wirtschaftswissenschaft
7
Zeitschrift für Planung : ZP
7
International journal of product development : IJPD
6
Marketing : journal of research and management
6
Schriften zum Marketing
6
Reihe: Marketing
5
Zeitschrift für Planung & Unternehmenssteuerung
5
Challenges in an age of dis-engagement
4
Die Betriebswirtschaft : DBW
4
Handel im Fokus : aus dem Instituts für Handelsforschung an der Universität zu Köln
4
International journal of entrepreneurship and small business
4
International journal of research in marketing : IJRM ; official journal of the European Marketing Academy
4
Journal of business research : JBR
4
Transfer : Zeitschrift für Kommunikation und Markenmanagement
4
UTB für Wissenschaft / Uni-Taschenbücher
4
University of Regensburg Working Papers in Business, Economics and Management Information Systems
4
Agrarwirtschaft : Zeitschrift für Betriebswirtschaft, Marktforschung und Agrarpolitik
3
Controlling : Zeitschrift für erfolgsorientierte Unternehmenssteuerung
3
Die Bank : Zeitschrift für Bankpolitik und Praxis
3
Grundwissen der Ökonomik / Betriebswirtschaftslehre
3
IO-Management
3
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ECONIS (ZBW)
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1
The effect of eroticism in couple depictions in advertisements on brand evaluations
Thomas, Stefan
;
Gierl, Heribert
- In:
Bridging the gap between advertising academia and practice
,
(pp. 117-132)
.
2017
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011540334
Saved in:
2
Put It on the right side : the effect of print advertisement location on product evaluation
Schneider, Tanja
;
Gierl, Heribert
- In:
Bridging the gap between advertising academia and practice
,
(pp. 183-198)
.
2017
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011540353
Saved in:
3
The influence of majority agreements on attitudes
Oefele, Franziska
;
Gierl, Heribert
- In:
Bridging the gap between advertising academia and practice
,
(pp. 199-214)
.
2017
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011540360
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