Showing 1 - 10 of 27
Zielgruppen Dozierende und Studierende der Betriebswirtschaftslehre mit den Schwerpunkten Marketing und Management Fach- und … Führungskräfte im Marketing und Management Die Autorin Verena Rieger promovierte bei der Forschungsgruppe Marketing & Vertrieb von …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012401545
Kooperationsverhaltens • Kooperation etablieren und aufrechterhalten Die Zielgruppen • Unternehmer, Führungskräfte aus dem Management sowie … Kooperationsverhaltens -- Kooperation etablieren und aufrechterhalten …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012401600
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001248498
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001053788
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001057221
organizations: from change management to project management and knowledge management, it presents employees’ stories on past … of Management, Boston, United States). …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013270836
A collection of short, bite-sized nuggets of insight into the psychological ups and downs of the leadership journey from one of the world’s top thinkers on leadership. Leadership often means living on the edge, living a life less ordinary, leaving the straight and narrow to take a more...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012396444
businesses and their organisation and management processes. With contributions from skilled authors that cover Central, Eastern … interest to researchers interested in international business, cross-cultural management, and business organisation … Management and Business Thinking; Ruth Alas and Tiit Elenurm -- 3. Management in Germany: The Dynamo of Europe; Arndt Sorge -- 4 …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012396678
-- Chapter 4 Stakeholders' Management -- Chapter 5 Risk Management -- Chapter 6 Instead of Conclusion …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012398178
Die Digitalisierung erfordert anderes Arbeiten, neues Denken und einen frischen Blick auf Führung. Unternehmen, die digitaler und agiler werden wollen, haben es immer mit ähnlichen Problemen und Fragestellungen zu tun. Veränderung braucht Orientierung. Dabei helfen Modelle, die die vielen...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012401691