//--> //--> //-->
Toggle navigation
Logout
Change account settings
EN
DE
ES
FR
A-Z
Beta
About EconBiz
News
Thesaurus (STW)
Research Skills
Help
EN
DE
ES
FR
My account
Logout
Change account settings
Login
Publications
Events
Your search terms
Search
Retain my current filters
~isPartOf:"Competence management for open innovation : tools and IT support to unlock the innovation potential beyond company boundaries"
~isPartOf:"Gabler Edition Wissenschaft"
~subject:"Innovation management"
~type_genre:"Case study"
~type_genre:"Statistik"
Search options
All Fields
Title
Exact title
Subject
Author
Institution
ISBN/ISSN
Published in...
Publisher
Open Access only
Advanced
Search history
My EconBiz
Favorites
Loans
Reservations
Fines
You are here:
Home
Bestimmung des optimalen Stand...
Similar by subject
Narrow search
Delete all filters
| 5 applied filters
Year of publication
From:
To:
Subject
All
Innovation management
Deutschland
60
Germany
60
Theorie
35
Theory
35
Business network
13
Unternehmensnetzwerk
13
Innovationsmanagement
11
Erfolgsfaktor
8
Beziehungsmarketing
7
Management
7
Relationship marketing
7
Success factor
7
Unternehmen
7
Controlling
6
Organisatorischer Wandel
6
Organizational change
6
Competence
5
Kompetenz
5
Management control
5
Wissensmanagement
5
Betriebliche Finanzwirtschaft
4
E-commerce
4
Electronic Commerce
4
Empirical method
4
Empirische Methode
4
KMU
4
Knowledge management
4
Lieferantenmanagement
4
Managerial finance
4
Organisationsstruktur
4
Organizational structure
4
SME
4
Supplier relationship management
4
Supply Chain Management
4
Unternehmenskooperation
4
Business process management
3
Chemical industry
3
Chemieindustrie
3
Computer-aided logistics
3
more ...
less ...
Online availability
All
Undetermined
1
Type of publication
All
Article
5
Book / Working Paper
5
Type of publication (narrower categories)
All
Case study
Statistik
Hochschulschrift
29
Thesis
29
Fallstudie
10
Bibliografie enthalten
9
Bibliography included
9
Aufsatz im Buch
5
Book section
5
Aufsatzsammlung
2
Collection of articles of several authors
2
Sammelwerk
2
Conference proceedings
1
Festschrift
1
Konferenzschrift
1
more ...
less ...
Language
All
German
5
English
5
Author
All
Hafkesbrink, Joachim
3
Krause, Dirk
2
Schaller, Christian
2
Schmucker, Markus
2
Stark, Anna
2
Brocco, Michele
1
Clark-Casey, Justin
1
Duschek, Stephan
1
Groh, Georg
1
Knust, Patrick
1
Scholl, Hartmut
1
Strickler, Markus
1
Wecht, Christoph H.
1
Westermaier, Roland
1
Zeini, Sam
1
more ...
less ...
Published in...
All
Competence management for open innovation : tools and IT support to unlock the innovation potential beyond company boundaries
Gabler Edition Wissenschaft
Innovation communities : teamworking of key persons - a success factor in radical innovation
6
Betriebswirtschaftslehre für Technologie und Innovation
5
Innovation management for technical products : systematic and integrated product development and production planning
5
Kommunikation als Erfolgsfaktor im Innovationsmanagement : Strategien im Zeitalter der Open Innovation
5
Research
5
DUV / Wirtschaftswissenschaft
4
Innovation Excellence : wie Unternehmen ihre Innovationsfähigkeit systematisch steigern
4
Innovation und Beteiligung in der betrieblichen Praxis : Strategien, Modelle und Erfahrungen in der Umsetzung von Innovationsprojekten
4
Bewertung von Innovationen im Mittelstand
3
Perspektiven des Innovationsmanagements ; 2.2008
3
R & D management
3
TCW Wissenschaft und Praxis
3
Die frühe Innovationsphase : Methoden und Strategien für die Vorentwicklung
2
Europäische Hochschulschriften / 5
2
Gabler Research
2
Gabler-Edition Wissenschaft
2
Gabler-Edition Wissenschaft / Markt- und Unternehmensentwicklung
2
Harvard-Business-Manager : das Wissen der Besten
2
Innovationen und Innovationsmanagement in der Finanzbranche
2
Innovationscontrolling : [Innovationssystem, -portfolio und -projekte erfolgreich steuern ; Controllinginstrumente des Innovationsmanagements ; Optimierung des Innovationsportfolios ; erfolgreicher Einsatz von Innovationskennzahlen ; mittelstandsadäquate Umsetzung mit Excel]
2
Insurance & Innovation ... : Ideen und Erfolgsrezepte von Experten aus der Praxis
2
New product development and production networks : global industrial experience ; with 85 figures and 29 tables
2
Schriftenreihe des Instituts für Unternehmungsplanung
2
Strategic innovation : building new growth businesses
2
Strategy and communication for innovation
2
mir-Edition
2
4. Konferenz Professionelles Wissensmanagement - Erfahrungen und Visionen ; Bd. 1
1
Akademische Abhandlungen zur Raum- und Umweltforschung
1
Arbeit : Zeitschrift für Arbeitsforschung, Arbeitsgestaltung und Arbeitspolitik
1
Arbeit, Organisation und Personal im Transformationsprozess
1
Arbeits- und Systemgestaltung : Schriftenreihe des Arbeitswissenschaftlichen Instituts Bremen und des Steinbeis-Tranferzentrums für Innovative Systemgestaltung und Personale Kompetenzentwicklung der Universität Bremen
1
Arbeitsbericht / Universität Leipzig, Wirtschaftswissenschaftliche Fakultät, Institut für Produktionswirtschaft und Industrielle Informationswirtschaft
1
Balanced Scorecard : Best-Practice-Lösungen für die [strategische] Unternehmenssteuerung ; [Erfolgsfaktoren eines modernen Controlling-Instruments ; Einsatz in verschiedenen Branchen und Funktionen ; Auswahl von Perspektiven und Kennzahlen ; Empfehlungen für Einführung und dauerhafte Nutzung ; Darstellung bisheriger Erfahrungen, Erfolge und Probleme]
1
Best Practice in Marketing : Erfolgsbeispiele zu den vier Kernaufgaben im Marketing
1
Betriebswirtschaftliche Diskussionsbeiträge
1
CSR und Digitalisierung : der digitale Wandel als Chance und Herausforderung für Wirtschaft und Gesellschaft
1
Consumers@work : zum neuen Verhältnis von Unternehmen und Usern im Web 2.0
1
Controlling & Management review / Sonderheft : ZfCM : Zeitschrift für Controlling & Management
1
more ...
less ...
Source
All
ECONIS (ZBW)
10
Showing
1
-
10
of
10
Sort
relevance
articles prioritized
date (newest first)
date (oldest first)
1
Nachhaltige Integration von Marketing und Innovieren : eine Theorie entwickelnde Longitudinalstudie zum Management des Wandels
Schaller, Christian
-
2007
-
1. Aufl.
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003355397
Saved in:
2
Utilizing Open Source virtual world platforms for business and serious games
Krause, Dirk
;
Strickler, Markus
;
Clark-Casey, Justin
- In:
Competence management for open innovation : tools and …
,
(pp. 299-308)
.
2010
Persistent link: https://www.econbiz.de/10008935943
Saved in:
3
MeCMS : a case study on Open (Source) Innovation
Schmucker, Markus
;
Stark, Anna
;
Brocco, Michele
;
Groh, Georg
- In:
Competence management for open innovation : tools and …
,
(pp. 289-298)
.
2010
Persistent link: https://www.econbiz.de/10008935944
Saved in:
4
Controlled opening in pro-active SME innovation : a case study on an "Open Innovation Audit" in the digital economy
Hafkesbrink, Joachim
;
Stark, Anna
;
Schmucker, Markus
- In:
Competence management for open innovation : tools and …
,
(pp. 271-287)
.
2010
Persistent link: https://www.econbiz.de/10008935945
Saved in:
5
Old wine in new bottles? : a case study on organizational antecedents for Open Innovation management
Hafkesbrink, Joachim
;
Krause, Dirk
;
Westermaier, Roland
- In:
Competence management for open innovation : tools and …
,
(pp. 255-270)
.
2010
Persistent link: https://www.econbiz.de/10008935946
Saved in:
6
Web 2.0 learning : a case study on organizational competences in Open Content Innovation
Hafkesbrink, Joachim
;
Scholl, Hartmut
- In:
Competence management for open innovation : tools and …
,
(pp. 239-254)
.
2010
Persistent link: https://www.econbiz.de/10008935947
Saved in:
7
Das Management aktiver Kundenintegration in der Frühphase des Innovationsprozesses
Wecht, Christoph H.
-
2006
-
1. Aufl.
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003108963
Saved in:
8
Target Costing im Direct Banking : kosten- und kundenorientierte Entwicklung von Direct-Banking-Produkten
Knust, Patrick
-
2002
-
1. Aufl.
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001659892
Saved in:
9
Innovation in Netzwerken : Renten - Relationen - Regeln
Duschek, Stephan
-
2002
-
1. Aufl
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001679707
Saved in:
10
Nachhaltige Integration von Marketing und Innovieren : Eine Theorie entwickelnde Longitudinalstudie zum Management des Wandels
Schaller, Christian
-
2007
-
1. Aufl.
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013515436
Saved in:
Results per page
10
25
50
100
250
A service of the
zbw
×
Loading...
//-->