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~isPartOf:"Consumer-brand relationships : theory and practice"
~person:"Bruhn, Manfred"
~person:"De Chernatony, Leslie"
~person:"Homburg, Christian"
~person:"Snower, Dennis J."
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All
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2
Type of publication (narrower categories)
All
Aufsatz im Buch
2
Book section
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English
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Bruhn, Manfred
De Chernatony, Leslie
Homburg, Christian
Snower, Dennis J.
Fournier, Susan
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Breazeale, Michael
2
Ahuvia, Aaron
1
Albrecht, Carmen-Maria
1
Allen, Chris T.
1
Avery, Jill
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Bauer, Hans H.
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Dommer, Sara Loughran
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Eichen, Falko
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Hadwich, Karsten
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Heinrich, Daniel
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Huang, Hazel H.
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MacInnis, Deborah J.
1
Miller, Felicia M.
1
Park, C. Whan
1
Priester, Joseph R.
1
Suvatjis, Jean Yannis
1
Swaminathan, Vanitha
1
Tuzovic, Sven
1
Webster, Cynthia
1
White, Allyn
1
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Consumer-brand relationships : theory and practice
Reihe: Wissenschaftliche Arbeitspapiere / W / Institut für Marktorientierte Unternehmensführung, Universität Mannheim
14
Marketing : ZFP ; journal of research and management
10
Wissenschaft & Praxis
9
Die Unternehmung : Swiss journal of business research and practice ; Organ der Schweizerischen Gesellschaft für Betriebswirtschaft (SGB)
7
Handbuch Kundenbindungsmanagement : Strategien und Instrumente für ein erfolgreiches CRM
7
Journal of marketing
7
Journal of the Academy of Marketing Science
7
Perspektiven der marktorientierten Unternehmensführung : Arbeiten aus dem Institut für Marktorientierte Unternehmensführung der Universität Mannheim
7
Vahlens Handbücher der Wirtschafts- und Sozialwissenschaften
7
Kundenzufriedenheit : Konzepte - Methoden - Erfahrungen
6
Reihe: Management-Know-how / M : praxisnah und aktuell
6
Die Betriebswirtschaft : DBW
5
Forum Dienstleistungsmanagement
5
European journal of marketing : EJM
4
dtv / Beck-Wirtschaftsberater im dtv
4
Discussion paper / Centre for Economic Policy Research
3
Discussion papers in economics
3
Journal of business economics : JBE
3
Kundenintegration : Forum Dienstleistungsmanagement
3
Seminar paper / Institute for International Economic Studies, University of Stockholm
3
SpringerLink / Bücher
3
Working paper / Industriens Utredningsinstitut
3
Working paper / Research Institute of Industrial Economics
3
Brand management ; Vol. 4
2
Corporate Shared Services : Bereitstellung von Dienstleistungen im Konzern
2
Dienstleistungsmanagement : Jahrbuch
2
Discussion paper series / Forschungsinstitut zur Zukunft der Arbeit
2
Discussion paper series / IZA
2
Handbuch Kundenbindungsmanagement
2
Handelsforschung
2
Kredit und Kapital
2
Management for Professionals
2
Schmalenbachs Zeitschrift für betriebswirtschaftliche Forschung : ZfbF
2
Zeitschrift Führung + Organisation : ZfO
2
dtv / Beck-Wirtschaftsberater
2
Aktuelle Beiträge zur Markenforschung : Tagungsband des 3. Internationalen Markentags
1
Basler Schriften zum Marketing
1
CESifo working papers
1
CESifo working papers : the international platform of Ludwig-Maximilians University's Center for Economic Studies and the Ifo Institute
1
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1
Corporate identity and its reflective effect in developing brand relationships
Suvatjis, Jean Yannis
;
De Chernatony, Leslie
- In:
Consumer-brand relationships : theory and practice
,
(pp. 351-381)
.
2012
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009739808
Saved in:
2
Conceptualizing and measuring brand relationship quality
Bruhn, Manfred
;
Hadwich, Karsten
;
Eichen, Falko
; …
- In:
Consumer-brand relationships : theory and practice
,
(pp. 165-183)
.
2012
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014566660
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