//--> //--> //-->
Toggle navigation
Logout
Change account settings
EN
DE
ES
FR
A-Z
Beta
About EconBiz
News
Thesaurus (STW)
Research Skills
Help
EN
DE
ES
FR
My account
Logout
Change account settings
Login
Publications
Events
Your search terms
Search
Retain my current filters
~isPartOf:"Consumers@work : zum neuen Verhältnis von Unternehmen und Usern im Web 2.0"
~subject:"Customer integration"
~subject:"Social Web"
~type_genre:"Aufsatz im Buch"
Search options
All Fields
Title
Exact title
Subject
Author
Institution
ISBN/ISSN
Published in...
Publisher
Open Access only
Advanced
Search history
My EconBiz
Favorites
Loans
Reservations
Fines
You are here:
Home
Wertorientierte Gestaltung von...
Similar by subject
Narrow search
Delete all filters
| 4 applied filters
Year of publication
From:
To:
Subject
All
Customer integration
Social Web
Beziehungsmarketing
2
Relationship marketing
2
Social web
2
Content Management
1
Content management
1
Hotel industry
1
Hotellerie
1
Personalisierung
1
Personalization
1
Public relations
1
Öffentlichkeitsarbeit
1
more ...
less ...
Type of publication
All
Article
2
Type of publication (narrower categories)
All
Aufsatz im Buch
Book section
2
Language
All
German
2
Author
All
Birken, Thomas
1
Duske, Katrin
1
Hornung, Sabine
1
Schill, Soraya
1
Published in...
All
Consumers@work : zum neuen Verhältnis von Unternehmen und Usern im Web 2.0
Customer engagement : contemporary issues and challenges
14
Handbook of research on customer engagement
11
How to succeed in the digital age : strategies from 17 top managers
8
Community-Marketing : wie Unternehmen in sozialen Netzwerken Werte schaffen
6
Customer-centric marketing strategies : tools for building organizational performance
6
Contemporary issues in social media marketing
4
Customer relationship management and the social and semantic web : enabling cliens conexus
4
Handbook of social media management : value chain and business models in changing media markets
4
Kundenintegration : Forum Dienstleistungsmanagement
4
Social Branding : Strategien - Praxisbeispiele - Perspektiven
4
Social-Media-Handbuch : Theorien, Methoden, Modelle
4
Strategic customer relationship management in the age of social media
4
Computer-mediated marketing strategies : social media and online brand communities
3
Customer engagement marketing
3
Dienstleistungsmanagement und Social Media : Potenziale, Strategien und Instrumente
3
Effektives Customer Relationship Management : Instrumente - Einführungskonzepte - Organisation
3
Organizations and social networking : utilizing social media to engage consumers
3
Social Web im Tourismus : Strategien - Konzepte - Einsatzfelder
3
Strategic uses of social media for improved customer retention
3
The Routledge handbook of service research insights and ideas
3
Virtual enterprises, communities & social networks : Workshop GeNeMe '11 - Gemeinschaften in Neuen Medien, TU Dresden, 07./08.09.2011 ; [eingebunden in die Gesamttagung "Wissens-Gemeinschaften 2011"]
3
Advances in National Brand and Private Label Marketing : 10th International Conference, 2023
2
Commodity Marketing : Strategies, Concepts, and Cases
2
Cross-functional innovation management : perspectives from different disciplines ; to Klaus Brockhoff for his 65. birthday
2
Customer Relationship Management : the ultimate guide to efficient use of CRM
2
Die wunderbare Wissensvermehrung : wie Open Innovation unsere Welt revolutioniert
2
Digital and social media marketing : a results-driven approach
2
Does marketing need reform? : fresh perspectives on the future
2
Events im Zeitalter von Social Media : Stand und Perspektiven der Eventforschung
2
Handbuch Produktmanagement : Strategieentwicklung - Produktplanung - Organisation - Kontrolle
2
Harnessing the power of social media and web analytics
2
IT-Berater und soziale Medien : wer beeinflusst Technologiekunden?
2
Interactive Marketing im Web 2.0+ : Konzepte und Anwendungen für ein erfolgreiches Marketingmanagement im Internet
2
Internet-Marketing : marktorientiertes E-Business in Deutschland und den USA
2
Kundenintegration und Kundenbindung : wie Unternehmen von ihren Kunden profitieren
2
Kundenorientierung im Touristikmanagement
2
Leitfaden Online-Marketing ; [Bd. 1]
2
Leveraging computer-mediated marketing environments
2
Marketing im gesellschaftlichen Dialog
2
more ...
less ...
Source
All
ECONIS (ZBW)
2
Showing
1
-
2
of
2
Sort
relevance
articles prioritized
date (newest first)
date (oldest first)
1
Coping with the Crowd : Hotelbewertungsplattformen und die Reaktionen der Hotellerie
Birken, Thomas
;
Schill, Soraya
- In:
Consumers@work : zum neuen Verhältnis von Unternehmen …
,
(pp. 246-257)
.
2012
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009626410
Saved in:
2
Die neue Qualität von Grenzstellenarbeit im Web 2.0
Hornung, Sabine
;
Duske, Katrin
- In:
Consumers@work : zum neuen Verhältnis von Unternehmen …
,
(pp. 94-129)
.
2012
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009626428
Saved in:
Results per page
10
25
50
100
250
A service of the
zbw
×
Loading...
//-->