//--> //--> //-->
Toggle navigation
Logout
Change account settings
EN
DE
ES
FR
A-Z
Beta
About EconBiz
News
Thesaurus (STW)
Research Skills
Help
EN
DE
ES
FR
My account
Logout
Change account settings
Login
Publications
Events
Your search terms
Search
Retain my current filters
~isPartOf:"Controlling : Zeitschrift für erfolgsorientierte Unternehmenssteuerung"
Search options
All Fields
Title
Exact title
Subject
Author
Institution
ISBN/ISSN
Published in...
Publisher
Open Access only
Advanced
Search history
My EconBiz
Favorites
Loans
Reservations
Fines
You are here:
Home
Solution Selling : wie der Wan...
Similar by person
Narrow search
Delete all filters
| 1 applied filter
Year of publication
From:
To:
Subject
All
Betriebliche Wertschöpfung
1
Bundling strategy
1
Controlling
1
Cost-benefit analysis
1
Kosten-Nutzen-Analyse
1
Leistungsbündel
1
Management control
1
Preismanagement
1
Pricing strategy
1
Value creation
1
more ...
less ...
Type of publication
All
Article
4
Type of publication (narrower categories)
All
Article in journal
2
Aufsatz in Zeitschrift
2
Language
All
German
2
Undetermined
2
Author
All
Michaelis, Manuel
4
Ahlert, Dieter
2
Möller, Klaus
2
Schwab, Carsten
2
Heussler, Tobias
1
Heußler, Tobias
1
Seiter, Mischa
1
Woisetschläger, David
1
Woisetschläger, David M
1
more ...
less ...
Published in...
All
Controlling : Zeitschrift für erfolgsorientierte Unternehmenssteuerung
Arbeitspapiere des Instituts für Automobilwirtschaft und Industrielle Produktion
10
Exzellentes Sponsoring : innovative Ansätze und Best Practices für das Markenmanagement
9
Arbeitspapiere der Juniorprofessur für Dienstleistungsmanagement
7
Journal of business research : JBR
7
SpringerLink / Bücher
7
EconStor Preprints
6
Industrial marketing management : the international journal for industrial and high-tech firms
5
Marketing review St. Gallen : Marketingfachzeitschrift für Theorie & Praxis
5
Research
5
Universität Münster - Institut für Handelsmanagement und Netzwerkmarketing - Publikationen
5
European journal of marketing : EJM
4
Handbuch Franchising und Cooperation : das Management kooperativer Unternehmensnetzwerke
4
Management internationaler Dienstleistungsmarken : Konzepte und Methoden für einen nachhaltigen Internationalisierungserfolg
4
Applied Marketing Science / Angewandte Marketingforschung
3
European Journal of Marketing
3
IMADI.net-Projektbericht
3
Journal of relationship marketing : innovations & enhancements for customer service, relations & satisfaction
3
Marketing Review St. Gallen : die neue Thexis-Marketingfachzeitschrift für Theorie und Praxis
3
Psychology & marketing
3
Springer eBook Collection
3
Transfer, Werbeforschung & Praxis : Zeitschrift für Werbung, Kommunikation und Markenführung
3
Wirtschaftswissenschaftliches Studium : WiSt ; Zeitschrift für Studium und Forschung
3
Applied marketing science/Angewandte Marketingforschung
2
Arbeitspapier
2
Die Betriebswirtschaft : DBW
2
Exzellenz in Markenmanagement und Vertrieb : Grundlagen und Erfahrungen
2
Gabler Research
2
Gabler Research / Unternehmenskooperation und Netzwerkmanagement
2
Institut für Handelsmanagement und Netzwerkmarketing - Forschungs- und Projektberichte, Studien und Arbeitspapiere
2
International Marketing Review
2
International marketing review
2
Journal of business economics : JBE
2
Journal of retailing
2
Journal of the Academy of Marketing Science
2
Journal of travel research : a quarterly publication of the Travel and Tourism Research Association
2
Marketing Review St.Gallen
2
Marketing von Solutions : innovative Ansätze und Best Practices
2
Perspektiven der Wirtschaftspolitik : eine Zeitschrift des Vereins für Socialpolitik ; PWP
2
Planung & Analyse : Zeitschrift für Marktforschung und Marketing
2
more ...
less ...
Source
All
ECONIS (ZBW)
2
OLC EcoSci
2
Showing
1
-
4
of
4
Sort
relevance
articles prioritized
date (newest first)
date (oldest first)
1
Innovatives Vertriebscontrolling in interorganisationalen Vertriebssystemen mit Hilfe der Data Envelopment Analysis
Michaelis, Manuel
;
Woisetschläger, David
- In:
Controlling : Zeitschrift für erfolgsorientierte …
23
(
2011
)
4/5
,
pp. 242-247
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009007702
Saved in:
2
Instrumente zur Quantifizierung des Kundennutzens als Basis für die Preisfindung bei hybriden Produkten
Ahlert, Dieter
;
Heußler, Tobias
;
Michaelis, Manuel
; …
- In:
Controlling : Zeitschrift für erfolgsorientierte …
20
(
2008
)
8/9
,
pp. 473-479
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003746891
Saved in:
3
Instrumente zur Quantifizierung des Kundennutzens als Basis für die Preisfindung bei hybriden Produkten
Ahlert, Dieter
;
Heussler, Tobias
;
Michaelis, Manuel
; …
- In:
Controlling : Zeitschrift für erfolgsorientierte …
20
(
2008
)
8-9
,
pp. 473-480
Persistent link: https://www.econbiz.de/10008096128
Saved in:
4
CONTROLLING-WISSEN - Innovatives Vertriebscontrolling in interorganisationalen Vertriebssystemen mit Hilfe der Data Envelopment Analysis
Michaelis, Manuel
;
Woisetschläger, David M
- In:
Controlling : Zeitschrift für erfolgsorientierte …
23
(
2011
)
4
,
pp. 242-248
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009029642
Saved in:
Results per page
10
25
50
100
250
A service of the
zbw
×
Loading...
//-->