//--> //--> //-->
Toggle navigation
Logout
Change account settings
EN
DE
ES
FR
A-Z
Beta
About EconBiz
News
Thesaurus (STW)
Research Skills
Help
EN
DE
ES
FR
My account
Logout
Change account settings
Login
Publications
Events
Your search terms
Search
Retain my current filters
~isPartOf:"Der Betriebswirt : Management in Wissenschaft und Praxis"
Search options
All Fields
Title
Exact title
Subject
Author
Institution
ISBN/ISSN
Published in...
Publisher
Open Access only
Advanced
Search history
My EconBiz
Favorites
Loans
Reservations
Fines
You are here:
Home
Der Multikanalvertrieb in der...
Similar by person
Narrow search
Delete all filters
| 1 applied filter
Year of publication
From:
To:
Type of publication
All
Article
5
Type of publication (narrower categories)
All
Article in journal
2
Aufsatz in Zeitschrift
2
Language
All
Undetermined
3
English
2
Author
All
Fritz, Wolfgang
5
Bagiev, G. L.
1
Shulga, A. O.
1
Trushnikova, Irina
1
Published in...
All
Der Betriebswirt : Management in Wissenschaft und Praxis
Institut für Wirtschaftswissenschaften der Technischen Universität Braunschweig
66
Arbeitspapier
55
Working Papers / Department Wirtschaftswissenschaften, Technische Universität Carolo-Wilhelmina zu Braunschweig
54
Technische Universität Braunschweig - Institut für Marketing - Arbeitsberichte
34
Arbeitspapier / Institut für Marketing, Universität Mannheim
22
Die Betriebswirtschaft : DBW
19
AP
16
Berichte des Instituts für Wirtschaftswissenschaften der Technischen Universität Braunschweig
9
Energiewirtschaftliche Tagesfragen : et ; Zeitschrift für Energiewirtschaft, Recht, Technik und Umwelt
6
Schmalenbachs Zeitschrift für betriebswirtschaftliche Forschung : ZfbF
6
Technische Universität Braunschweig - Institut für Wirtschaftswissenschaften - Abteilung Betriebswirtschaftslehre, insbesondere Marketing - Publikationen
6
Betriebswirtschaftliche Abhandlungen
5
Internet-Marketing : marktorientiertes E-Business in Deutschland und den USA
5
Research
5
Springer eBook Collection / Business and Economics
5
Austria: Forschung und Wissenschaft / Soziologie
4
Glückauf : die Fachzeitschrift für Rohstoff, Bergbau und Energie
4
Interaktives Marketing
4
Jahrbuch der Absatz- und Verbrauchsforschung
4
Journal of business economics : JBE
4
Marketing : ZFP ; journal of research and management
4
SpringerLink / Bücher
4
Technische Universität Braunschweig - Institut für Wirtschaftswissenschaften - Abteilung Betriebswirtschaftslehre, insbesondere Marketing - Berichte
4
Berichte zur beruflichen Bildung
3
Psychology & marketing
3
Schmalenbachs Zeitschrift für betriebswirtschaftliche Forschung : Zfbf
3
Wirtschaftswissenschaftliches Studium : WiSt ; Zeitschrift für Studium und Forschung
3
European Journal of Marketing
2
European journal of marketing : EJM
2
Handbuch Produktmanagement : Strategieentwicklung - Produktplanung - Organisation - Kontrolle
2
International Journal of Consumer Studies
2
Internet-Marketing : Perspektiven und Erfahrungen aus Deutschland und den USA
2
Journal of consumer policy : consumer issues in law, economics and behavioural sciences
2
Kohlhammer-Edition Marketing
2
Lehrbuch
2
Management Know-how
2
Management im Gesundheitswesen
2
Springer eBook Collection
2
Technische Universität Braunschweig - Institut für Wirtschaftswissenschaften - Abteilung Betriebswirtschaftslehre, insbesondere Marketing
2
more ...
less ...
Source
All
OLC EcoSci
3
ECONIS (ZBW)
2
Showing
1
-
5
of
5
Sort
relevance
articles prioritized
date (newest first)
date (oldest first)
1
Der Systemcharakter des Marketings : eine russisch-deutsche Perspektive
Bagiev, G. L.
;
Shulga, A. O.
;
Fritz, Wolfgang
- In:
Der Betriebswirt : Management in Wissenschaft und Praxis
55
(
2014
)
2
,
pp. 10-14
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010367314
Saved in:
2
Erfolgsfaktoren des B2b-Markenmanagements im Lichte empirischer Forschung
Fritz, Wolfgang
;
Trushnikova, Irina
- In:
Der Betriebswirt : Management in Wissenschaft und Praxis
55
(
2014
)
4
,
pp. 22-26
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010470617
Saved in:
3
Marketing : Grunddimension und Erfolgsfaktor der Unternehmensfuehrung
Fritz, Wolfgang
- In:
Der Betriebswirt : Management in Wissenschaft und Praxis
36
(
1995
)
4
,
pp. 8-14
Persistent link: https://www.econbiz.de/10006069755
Saved in:
4
Die Aldisierung der Gesellschaft : eine oekonomische Perspektive. Teil 2
Fritz, Wolfgang
- In:
Der Betriebswirt : Management in Wissenschaft und Praxis
46
(
2005
)
3
,
pp. 8-12
Persistent link: https://www.econbiz.de/10006014535
Saved in:
5
Die Aldisierung der Gesellschaft : eine oekonomische Perspektive. Teil 1
Fritz, Wolfgang
- In:
Der Betriebswirt : Management in Wissenschaft und Praxis
46
(
2005
)
2
,
pp. 13-21
Persistent link: https://www.econbiz.de/10006015747
Saved in:
Results per page
10
25
50
100
250
A service of the
zbw
×
Loading...
//-->