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~isPartOf:"Der Weg zum öffentlichen Verständnis"
~isPartOf:"Open tourism : open innovation, crowdsourcing and co-creation challenging the tourism industry"
~language:"deu"
~language:"eng"
~person:"Wiedmann, Klaus-Peter"
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Book / Working Paper
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Type of publication (narrower categories)
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Aufsatz im Buch
1
Book section
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Language
All
German
English
Author
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Wiedmann, Klaus-Peter
Langner, Sascha
1
Raffée, Hans
1
Published in...
All
Der Weg zum öffentlichen Verständnis
Open tourism : open innovation, crowdsourcing and co-creation challenging the tourism industry
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1
Das gesellschaftliche Bewußtsein in der Bundesrepublik und seine Bedeutung für das
Marketing
Raffée, Hans
;
Wiedmann, Klaus-Peter
-
1983
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000689560
Saved in:
2
Open source
marketing
in tourism : motivational drivers and practical approaches
Wiedmann, Klaus-Peter
;
Langner, Sascha
- In:
Open tourism : open innovation, crowdsourcing and …
,
(pp. 61-77)
.
2016
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011444524
Saved in:
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