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~isPartOf:"Die Unternehmung : Swiss journal of business research and practice ; Organ der Schweizerischen Gesellschaft für Betriebswirtschaft (SGB)"
~person:"Foxall, Gordon R."
~person:"Gierl, Heribert"
~person:"Loureiro, Sandra Maria Correia"
~person:"Pelsmacker, Patrick de"
~subject:"Konsumentenverhalten"
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Konsumentenverhalten
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Type of publication
All
Article
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Type of publication (narrower categories)
All
Article in journal
6
Aufsatz in Zeitschrift
6
Language
All
German
6
Author
All
Foxall, Gordon R.
Gierl, Heribert
Loureiro, Sandra Maria Correia
Pelsmacker, Patrick de
Bruhn, Manfred
3
Bambauer-Sachse, Silke
2
Heitmann, Mark
2
Herrmann, Andreas
2
Huber, Frank
2
Abramova, Olʹga
1
Batt, Verena
1
Bregulla, Daniel
1
Buxmann, Peter
1
Bürgin, David
1
Danuser, Hanspeter
1
Dost, Florian
1
Eleftheriadou, Christina
1
Fischer, Peter Mathias
1
Franke, Nikolaus
1
Friesen, Mark
1
Fuhrer, Andrea
1
Großmann, Tina
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Heitmann, Markt
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Homburg, Christian
1
Isaak, Karina
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Jensen, Ove
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Krasnova, Hanna
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Kreuzer, Michael
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Kühn, Richard
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Linzmajer, Marc
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Mair am Tinkhof, Astrid
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Massera, Laura
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Regier, Stefanie
1
Reinecke, Sven
1
Richter, Markus
1
Rudolph, Thomas
1
Scheidegger, Gianluca
1
Schmidt, Ralf
1
Schnebelen, Stefanie
1
Schoenmüller, Verena
1
Scholzen, Jan N.
1
Schreier, Martin
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Die Unternehmung : Swiss journal of business research and practice ; Organ der Schweizerischen Gesellschaft für Betriebswirtschaft (SGB)
Marketing : ZFP ; journal of research and management
17
Journal of business research : JBR
11
Journal of retailing and consumer services
10
Jahrbuch der Absatz- und Verbrauchsforschung
7
Journal of promotion management : innovations in planning and applied research
7
International journal of advertising : the quarterly review of marketing communications
6
Journal of organizational behavior management
6
Der Markt : international journal of marketing
5
Journal of economic psychology : research in economic psychology and behavioral economics
5
Marketing theory
5
Psychology & marketing
5
Transfer, Werbeforschung & Praxis : Zeitschrift für Werbung, Kommunikation und Markenführung
5
Consumer behavior analysis : (a) rational approach to consumer choice
4
International journal of hospitality management
4
Journal of business economics : JBE
4
Journal of electronic commerce research : JECR
4
Schmalenbachs Zeitschrift für betriebswirtschaftliche Forschung : ZfbF
4
The journal of brand management : an international journal
4
International journal of research in marketing : IJRM ; official journal of the European Marketing Academy
3
Journal of marketing communications
3
Journal of promotion management : JPM
3
Ecological economics : the transdisciplinary journal of the International Society for Ecological Economics
2
European journal of marketing : EJM
2
Handel im Fokus : aus dem Instituts für Handelsforschung an der Universität zu Köln
2
International advertising and communication : current insights and empirical findings
2
International journal of consumer studies
2
International journal of market research : JMRS ; the journal of the Market Research Society
2
International journal of retail & distribution management
2
International marketing review
2
Journal of advertising : official publication of the American Academy of Advertising
2
Journal of business ethics : JOBE
2
Journal of global scholars of marketing science : bridging Asia and the world ; JGSMS
2
Journal of interactive marketing : a quarterly publication from the Direct Marketing Educational Foundation
2
Journal of modelling in management
2
Marketing : journal of research and management
2
Marketing letters : a journal of research in marketing
2
Planung & Analyse : Zeitschrift für Marktforschung und Marketing
2
Review of managerial science
2
Routledge companions in business, management and accounting
2
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1
Die Rolle guter Argumente in der Werbung mit prominenten Testimonials
Gierl, Heribert
- In:
Die Unternehmung : Swiss journal of business research …
57
(
2003
)
2
,
pp. 115-133
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001751684
Saved in:
2
Hängt die Vorteilhaftigkeit einer Preispartitionierung vom Preislevel der Güterkategorie ab?
Gierl, Heribert
;
Bambauer-Sachse, Silke
- In:
Die Unternehmung : Swiss journal of business research …
62
(
2008
)
5
,
pp. 482-502
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003772469
Saved in:
3
Werbung mit Knappheitssignalen : die Rolle des Typs des Signals, der Produktkategorie und der Sachargumente
Gierl, Heribert
- In:
Die Unternehmung : Swiss journal of business research …
64
(
2010
)
2
,
pp. 137-165
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003982536
Saved in:
4
Konsequenzen für das Marketing aus dem Explorationsstreben der Konsumenten
Gierl, Heribert
(
contributor
)
- In:
Die Unternehmung : Swiss journal of business research …
54
(
2000
)
5
,
pp. 331-349
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001534561
Saved in:
5
Tendieren Konsumenten zu Kompromissen?
Gierl, Heribert
- In:
Die Unternehmung : Swiss journal of business research …
61
(
2007
)
3
,
pp. 249-270
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003470097
Saved in:
6
Subjektiv irrelevante Attribute als Verkaufsargumente
Gierl, Heribert
;
Eleftheriadou, Christina
;
Großmann, Tina
- In:
Die Unternehmung : Swiss journal of business research …
60
(
2006
)
4
,
pp. 297-313
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003353637
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