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~isPartOf:"Effektives Customer Relationship Management : Instrumente - Einführungskonzepte - Organisation"
~subject:"Brand management"
~subject:"Customer satisfaction"
~type_genre:"Aufsatz im Buch"
~type_genre:"Fallstudiensammlung"
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2
Marketingmanagement
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Organisatorischer Wandel
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Organizational change
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Type of publication
All
Article
2
Type of publication (narrower categories)
All
Aufsatz im Buch
Fallstudiensammlung
Book section
2
Language
All
German
2
Author
All
Pepels, Werner
2
Published in...
All
Effektives Customer Relationship Management : Instrumente - Einführungskonzepte - Organisation
Kundenzufriedenheit : Konzepte - Methoden - Erfahrungen
31
Handbuch Kundenmanagement : Anforderungen, Prozesse, Zufriedenheit, Bindung und Wert von Kunden
10
Innovative Markenführung und -implementierung
7
Consumer brand relationships : meaning, measuring, managing
5
Dienstleistungsmarken : Forum Dienstleistungsmanagement
5
Customer-centric marketing strategies : tools for building organizational performance
4
Erfolgsfaktor Kundenzufriedenheit : Handbuch für Strategie und Umsetzung
4
Erfolgsfaktoren der Markenführung : Know-how aus Forschung und Management
4
Grundlagen des CRM : Strategie, Geschäftsprozesse und IT-Unterstützung
4
Management von Kundenbeziehungen : Perspektiven - Analysen - Strategien - Instrumente : Manfred Bruhn zum 60. Geburtstag
4
Service Excellence als Impulsgeber : Strategien - Management - Innovationen - Branchen ; Bernd Stauss zum 60. Geburtstag
4
Branding and sustainable competitive advantage : building virtual presence
3
Customer Management : Vertriebs- und Servicekonzepte der Zukunft
3
Design thinking : integrating innovation, customer experience and brand value
3
Handbook of brand relationships
3
Handbook of research on customer engagement
3
Kundenorientierte Unternehmensführung : Kundenorientierung - Kundenzufriedenheit - Kundenbindung
3
Strong brands, strong relationships
3
The Cornell School of hotel administration handbook of applied hospitality strategy
3
Aktuelle Entwicklungen im Dienstleistungsmarketing
2
Brand management ; Vol. 2
2
Brand, Label, and Product Intelligence : Second International Conference, COBLI 2021
2
Commodity Marketing : Grundlagen, Besonderheiten, Erfahrungen
2
Corporate Management Ecosystem in Emerging Economies : Global Perspectives
2
Corporate Practices: Policies, Methodologies, and Insights in Organizational Management : International Conference on Entrepreneurship and the Economy in an Era of Uncertainty 2023
2
Corporate Shared Services : Bereitstellung von Dienstleistungen im Konzern
2
Dienstleistungsnetzwerke
2
Digital Transformation for Fashion and Luxury Brands : Theory and Practice
2
Digital transformation and new approaches in trade, economics, finance and banking
2
Effektives Customer Relationship Management : Instrumente, Einführungskonzepte, Organisation
2
Electronic retailing
2
Erfolg durch Dienen? : Beiträge zur wertsteigernden Führung von Dienstleistungsunternehmen
2
Erfolgsfaktor Marke : neue Strategien des Markenmanagements
2
Global marketing strategies for the promotion of luxury goods
2
Handbook of research on customer equity in marketing
2
Handbook of research on effective advertising strategies in the social media age
2
Handbook on brand and experience management
2
Handbuch Kundenbindungsmanagement : Strategien und Instrumente für ein erfolgreiches CRM
2
Handbuch Produktmanagement : Strategieentwicklung - Produktplanung - Organisation - Kontrolle
2
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ECONIS (ZBW)
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1
Grundzüge des Beschwerdemanagements
Pepels, Werner
- In:
Effektives Customer Relationship Management : …
,
(pp. 80-93)
.
2013
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009672136
Saved in:
2
Qualitäts- und Zufriedenheitsmessung als CRM Basis
Pepels, Werner
- In:
Effektives Customer Relationship Management : …
,
(pp. 23-49)
.
2013
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014546728
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