//--> //--> //-->
Toggle navigation
Logout
Change account settings
EN
DE
ES
FR
A-Z
Beta
About EconBiz
News
Thesaurus (STW)
Research Skills
Help
EN
DE
ES
FR
My account
Logout
Change account settings
Login
Publications
Events
Your search terms
Search
Retain my current filters
~isPartOf:"Erfolgsfaktor Flexibilität : Strategien und Konzepte für wandlungsfähige Unternehmen"
~isPartOf:"Research series / Erasmus Universiteit Rotterdam"
~person:"Reichwald, Ralf"
~person:"Verhoef, Peter C."
Search options
All Fields
Title
Exact title
Subject
Author
Institution
ISBN/ISSN
Published in...
Publisher
Open Access only
Advanced
Search history
My EconBiz
Favorites
Loans
Reservations
Fines
You are here:
Home
Kundenorientierung und Leistun...
Similar by subject
Narrow search
Delete all filters
| 4 applied filters
Year of publication
From:
To:
Subject
All
Beziehungsmarketing
2
Relationship marketing
2
Consumer behaviour
1
Decentralized organization
1
Deutschland
1
Dezentrale Organisation
1
Flexibility
1
Flexibilität
1
Germany
1
Konsumentenverhalten
1
Marketing theory
1
Marketingtheorie
1
Mass production
1
Massenproduktion
1
Production organization
1
Produktionsorganisation
1
more ...
less ...
Type of publication
All
Article
1
Book / Working Paper
1
Type of publication (narrower categories)
All
Aufsatz im Buch
1
Book section
1
Case study
1
Fallstudie
1
Hochschulschrift
1
Thesis
1
Language
All
German
1
English
1
Author
All
Reichwald, Ralf
Verhoef, Peter C.
Reithofer, Norbert
1
Published in...
All
Erfolgsfaktor Flexibilität : Strategien und Konzepte für wandlungsfähige Unternehmen
Research series / Erasmus Universiteit Rotterdam
Journal of interactive marketing : a quarterly publication from the Direct Marketing Educational Foundation
7
International journal of research in marketing : IJRM ; official journal of the European Marketing Academy
6
Mobile Kommunikation : Wertschöpfung, Technologien, neue Dienste
5
ERIM report series research in management
4
Journal of retailing
4
Arbeitsberichte des Lehrstuhls für Allgemeine und Industrielle Betriebswirtschaftslehre der Technischen Universität München
3
Journal of marketing
3
Journal of service research : JSR
3
Journal of the Academy of Marketing Science
3
ERIM Report Series Reference
2
Journal of business research : JBR
2
Journal of retailing and consumer services
2
Lehrbuch
2
SpringerLink / Bücher
2
Arbeitsberichte des Lehrstuhls für Allgemeine und Industrielle Betriebswirtschaftslehre an der Technischen Universität München
1
Betriebliche Tertiarisierung : der ganzheitliche Wandel vom Produktionsbetrieb zum dienstleistenden Problemlöser
1
Customer engagement : contemporary issues and challenges
1
Electronic Services
1
European management journal
1
Forschungs- und Technologiemanagement : Potenziale nutzen - Zukunft gestalten
1
Foundations and trends in marketing : FTMKT
1
Gabler Edition Wissenschaft
1
Gabler Edition Wissenschaft / Markt- und Unternehmensentwicklung
1
Gabler-Lehrbuch
1
Handbook of marketing strategy
1
Handbook of research on customer equity in marketing
1
Information als Wettbewerbsfaktor : Kongreß-Dokumentation; 50. Deutscher Betriebswirtschafter-Tag 1996
1
Journal of relationship marketing : innovations & enhancements for customer service, relations & satisfaction
1
Konzepte für das Service Engineering : Modularisierung, Prozessgestaltung und Produktivitätsmanagement ; mit 10 Tabellen
1
MSI reports : working paper series
1
Marketing : journal of research and management
1
Marketing accountability for marketing and non-marketing outcomes
1
Marketing letters : a journal of research in marketing
1
Netzwerke: Businessinnovationen und Kooperationskultur im Spannungsbogen zwischen Forschung und Praxis
1
Produktions- und Logistikmanagement in virtuellen Unternehmen und Unternehmensnetzwerken
1
Risikomanagement und kapitalmarktorientierte Finanzierung : Festschrift zum 65. Geburtstag von Bernd Rudolph
1
Rotterdams Instituut voor Bedrijfseconomische Studies : RIBES
1
Springer eBook Collection / Business and Economics
1
more ...
less ...
Source
All
ECONIS (ZBW)
2
Showing
1
-
2
of
2
Sort
relevance
articles prioritized
date (newest first)
date (oldest first)
1
Analyzing customer relationships: linking relational constructs and marketing instruments to customer behavior
Verhoef, Peter C.
-
2001
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001690145
Saved in:
2
Marktnahe Produktion individueller Produkte in dezentralen Minifabriken: Konzeption, Flexibilitätspotenziale und Fallstudien
Reichwald, Ralf
(
contributor
)
- In:
Erfolgsfaktor Flexibilität : Strategien und Konzepte …
,
(pp. 175 - 201)
.
2005
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014555165
Saved in:
Results per page
10
25
50
100
250
A service of the
zbw
×
Loading...
//-->