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~isPartOf:"Erlebniskommunikation : Erfolgsfaktoren für die Marketingpraxis"
~person:"Bauer, Hans H."
~person:"Chaloupka, Frank J."
~person:"Han, Heesup"
~person:"Janssen, Maarten C. W."
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Werbewirkung
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Type of publication
All
Article
2
Type of publication (narrower categories)
All
Aufsatz im Buch
2
Book section
2
Language
All
German
2
Author
All
Bauer, Hans H.
Chaloupka, Frank J.
Han, Heesup
Janssen, Maarten C. W.
Heinrich, Daniel
2
Botzenhardt, Achim
1
Esch, Franz-Rudolf
1
Gierl, Heribert
1
Hampel, Stefan
1
Huber, Frank
1
Martin, Isabel
1
Meyer, Frederik
1
Neudecker, Niels
1
Stiegelmayr, Karin
1
Weihrauch, Andrea
1
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Published in...
All
Erlebniskommunikation : Erfolgsfaktoren für die Marketingpraxis
Journal of travel and tourism marketing
38
International journal of hospitality management
34
Reihe: Wissenschaftliche Arbeitspapiere / W / Institut für Marktorientierte Unternehmensführung, Universität Mannheim
29
Discussion paper / Tinbergen Institute
17
NBER Working Paper
16
Working paper / National Bureau of Economic Research, Inc.
15
NBER working paper series
13
International journal of contemporary hospitality management
12
Working papers / Department of Economics, University of Vienna
8
Journal of hospitality marketing & management
7
Reihe: Management-Know-how / M : praxisnah und aktuell
7
International journal of industrial organization
6
Marketing : ZFP ; journal of research and management
6
Tourism management : research, policies, practice
6
Arbeitspapier / Institut für Marketing, Universität Mannheim
3
Discussion papers / CEPR
3
Erfolgsfaktoren der Markenführung : Know-how aus Forschung und Management
3
Jahrbuch der Absatz- und Verbrauchsforschung
3
Journal of hospitality & tourism research : JHTR ; the professional journal of the Council on Hotel, Restaurant, and Institutional Education
3
Journal of retailing and consumer services
3
Journal of vacation marketing
3
Tourism and hospitality research : the surrey quarterly review
3
Die Betriebswirtschaft : DBW
2
Discussion paper / Centre for Economic Policy Research
2
Eastern economic journal
2
Gabler Edition Wissenschaft
2
Interactive Marketing im Web 2.0+ : Konzepte und Anwendungen für ein erfolgreiches Marketingmanagement im Internet
2
Journal of health economics
2
Journal of travel research : a quarterly publication of the Travel and Tourism Research Association
2
Management Know-how
2
Southern economic journal
2
Strategien und Trends im Handelsmanagement : disziplinenübergreifende Herausforderungen und Lösungsansätze ; Festschrift für Professor Dr. Dr. h.c. Erich Greipl
2
Tourism management perspectives : TMP
2
American economic journal
1
Automobilmarktforschung : Nutzenorientierung von Pkw-Herstellern
1
Barcelona GSE working paper series : working paper
1
Basic research program working papers / Series: Economics / National Research University, Higher School of Economics
1
CESifo Working Paper
1
CESifo working papers
1
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ECONIS (ZBW)
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1
Mit hochveredelten Printmedien ein Leseerlebnis schaffen
Bauer, Hans H.
;
Heinrich, Daniel
;
Hampel, Stefan
- In:
Erlebniskommunikation : Erfolgsfaktoren für die …
,
(pp. 251-273)
.
2011
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009373446
Saved in:
2
Interaktion in Web-Communities als Erfolgsfaktor der Erlebniskommunikation
Bauer, Hans H.
;
Botzenhardt, Achim
;
Heinrich, Daniel
- In:
Erlebniskommunikation : Erfolgsfaktoren für die …
,
(pp. 135-149)
.
2011
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009373457
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