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~isPartOf:"Europäische Hochschulschriften / 5"
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Book / Working Paper
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Type of publication (narrower categories)
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Hochschulschrift
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Thesis
16
Bibliografie enthalten
15
Bibliography included
15
Language
All
German
17
Undetermined
1
Author
All
Baumann, Stefan
2
Bismarck, Wolf-Bertram von
2
Ghazizadeh, Ulrich R.
2
Glogger, Anton
2
Lasogga, Frank
2
Sponholz, Uwe
2
Steiger, Andreas
2
Weber, Adelheid
2
Werner, Brigitte
2
Aschemann-Witzel, Jessica
1
Norden, Rainer
1
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Europäische Hochschulschriften / 5
Journal of economic psychology : research in economic psychology and behavioral economics
76
Psychology & marketing
54
Journal of advertising : official publication of the American Academy of Advertising
48
Journal of consumer research : JCR ; an interdisciplinary bimonthly
45
Economica
37
SpringerLink / Bücher
32
Working paper / National Bureau of Economic Research, Inc.
27
International journal of advertising : the quarterly review of marketing communications
24
Journal of consumer psychology : JCP : the official journal of the Society for Consumer Psychology
22
Journal of advertising research
20
Journal of business research : JBR
20
Journal of international economics
20
Közgazdasági szemle : a magyar Tudományos Akadémia Közgazdaságtudományi Bizottságának folyóirata
20
The Cambridge handbook of psychology and economic behaviour
20
Springer eBook Collection
19
The journal of socio-economics
19
International journal of advertising : the review of marketing communications
17
Bangladesh journal of political economy
15
Happiness, economics and politics : towards a multi-disciplinary approach
15
Management science : journal of the Institute for Operations Research and the Management Sciences
15
Document / Commission of the European Communities
13
EUI working papers
13
Journal of economic literature
13
Journal of marketing research : JMR
13
Marketing : ZFP ; journal of research and management
12
Wirtschaft und Statistik : WISTA
12
Discussion paper / Centre for Economic Policy Research
11
Economie et statistique
11
Konsum und Verhalten
11
L' action économique des grandes villes en France et à l'étranger : actes du Colloque international tenu à Orléans des 11 et 12 décembre 1985
11
Les PME dans les systèmes économiques contemporains : [Nice, 24 et 25 janvier 1985]
11
Living Standards Measurement Study working paper
11
Papers and proceedings of the ... biennial conference of the Bangladesh Economic Association
11
The American economic review
11
Wirtschaftswissenschaft
11
American journal of agricultural economics
10
Discussion paper series / Harvard Institute of Economic Research
10
Edward Elgar E-Book Archive
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Land economics : applied research on environmental resources
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1
Ein Zwei-Stufen-Modell der Marktreaktion : ein Instrument zur Analyse und Planung des Marketing-Mix-Einsatzes im wettbewerblichen Umfeld
Weber, Adelheid
-
1993
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000857819
Saved in:
2
Computergestützte Aktivierungsmessung in der Marketingforschung : Entwicklung e. Computerprogramms zur Erfassung elektrodermaler Daten u. zur marketingorientierten Auswertung unter...
Steiger, Andreas
-
1988
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000747914
Saved in:
3
Werbewirkungen durch emotionale Konditionierung : Theorie, Anwendung u. Meßmethode
Ghazizadeh, Ulrich R.
-
1987
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000737277
Saved in:
4
Imagetransfer im Sponsoring : Entwicklung eines Erklärungsmodells
Glogger, Anton
-
1999
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000682733
Saved in:
5
Claims auf Lebensmitteln und Involvement : eine Untersuchung mit Hilfe realitätsnah gestalteter Choice Experiments
Aschemann-Witzel, Jessica
-
2009
-
1. Aufl.
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003866177
Saved in:
6
Grundlagen der internationalen Werbung : mit einer empirischen Fallstudie über den Einsatz von Werten in der Werbung am Beispiel von "Der Spiegel" und "Time" 1972, 1982, 1992
Werner, Brigitte
-
1995
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000908147
Saved in:
7
Emotionale Anzeigen- und Direktwerbung im Investitionsgüterbereich : eine exploratorische Studie zu den Einsatzmöglichkeiten von Erlebniswerten in der Investitionsgüterwerbung
Lasogga, Frank
-
1998
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000989327
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8
Markenmythos : Verkörperung eines attraktiven Wertesystems
Bismarck, Wolf-Bertram von
;
Baumann, Stefan
-
1995
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000915588
Saved in:
9
Grundlagen der internationalen Werbung : mit einer empirischen Fallstudie über den Einsatz von Werten in der Werbung am Beispiel von "Der Spiegel" und "Time" 1972, 1982, 1992
Werner, Brigitte
-
1995
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012700129
Saved in:
10
Werbewirkungen durch emotionale Konditionierung : Theorie, Anwendung u. Messmethode
Ghazizadeh, Ulrich R.
-
1987
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012700228
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