//--> //--> //-->
Toggle navigation
Logout
Change account settings
EN
DE
ES
FR
A-Z
Beta
About EconBiz
News
Thesaurus (STW)
Research Skills
Help
EN
DE
ES
FR
My account
Logout
Change account settings
Login
Publications
Events
Your search terms
Search
Retain my current filters
~isPartOf:"Gabler Edition Wissenschaft"
~person:"Bockemühl, Melanie"
~person:"Gemmerich, Marcus"
~person:"Gemünden, Hans Georg"
~person:"Homburg, Christian"
~person:"Möller, Matthias"
~subject:"Erfolgsfaktor"
Search options
All Fields
Title
Exact title
Subject
Author
Institution
ISBN/ISSN
Published in...
Publisher
Open Access only
Advanced
Search history
My EconBiz
Favorites
Loans
Reservations
Fines
You are here:
Home
New product development perfor...
Similar by subject
Narrow search
Delete all filters
| 7 applied filters
Year of publication
From:
To:
Subject
All
Erfolgsfaktor
Theorie
6
Theory
6
Deutschland
5
Germany
5
Innovation management
5
Innovationsmanagement
5
Beziehungsmarketing
4
Innovation
4
Relationship marketing
4
Success factor
4
Produktentwicklung
3
Customer integration
2
Experiment
2
Kundenintegration
2
Kundenorientierung
2
Lieferantenmanagement
2
Market research
2
Marktforschung
2
Mobile communications
2
Mobilkommunikation
2
Product quality
2
Produktqualität
2
Supplier relationship management
2
UMTS
2
Akquisition
1
Arbeitsgruppe
1
Austria
1
B-to-B-Marketing
1
Bewertung
1
Brand
1
Brand image
1
Brand management
1
Bundling strategy
1
Business organization
1
Business-to-business marketing
1
Controlling
1
Empirical method
1
Empirische Methode
1
Führung
1
more ...
less ...
Type of publication
All
Book / Working Paper
4
Type of publication (narrower categories)
All
Hochschulschrift
4
Thesis
4
Language
All
German
4
Author
All
Bockemühl, Melanie
Gemmerich, Marcus
Gemünden, Hans Georg
Homburg, Christian
Möller, Matthias
Huber, Frank
3
Fladnitzer, Marliese
2
Jansen, Axel
2
Matthes, Isabel
2
Matz, Stefanie
2
Pechlaner, Harald
2
Raps, Andreas
2
Richter, Markus
2
Schaller, Christian
2
Schuppar, Björn
2
Straub, Thomas
2
Weese, Andreas
2
Achterholt, Gertrud
1
Adolphs, Kai
1
Albrecht, Stefan
1
Altmann, Georg
1
Angerer, Thomas
1
Bartsch, Daniel
1
Becker, Daniel R.
1
Beitel, Derick
1
Blum, Hannes Stephan
1
Bonn, Georg
1
Borzillo, Stefano
1
Boyd, Jens
1
Boyd, Jens L.
1
Breuer, Robert
1
Buschmann, Holger
1
Bäuerle, Thomas
1
Börner, Christoph J.
1
Cascorbi, Annett
1
Dichtl, Markus
1
Digmayer, Jörg W.
1
Dohet-Gremminger, Annick
1
Domsch, Michel E.
1
Dreckmeier, Lars
1
Eschen, Erik
1
Ettinger, Elfi
1
Exler, Stefanie
1
Fargel, Tim
1
more ...
less ...
Published in...
All
Gabler Edition Wissenschaft
Reihe: Wissenschaftliche Arbeitspapiere / W / Institut für Marktorientierte Unternehmensführung, Universität Mannheim
6
International journal of project management : the journal of The International Project Management Association
5
Die Unternehmung : Swiss journal of business research and practice ; Organ der Schweizerischen Gesellschaft für Betriebswirtschaft (SGB)
4
Perspektiven der marktorientierten Unternehmensführung : Arbeiten aus dem Institut für Marktorientierte Unternehmensführung der Universität Mannheim
4
Reihe: Management-Know-how / M : praxisnah und aktuell
3
Journal of business economics : JBE
2
Project management journal : PMJ
2
Research
2
Schmalenbachs Zeitschrift für betriebswirtschaftliche Forschung : ZfbF
2
Schriftenreihe des Instituts für Marktorientierte Unternehmensführung (IMU), Universität Mannheim
2
Cross-functional innovation management : perspectives from different disciplines ; to Klaus Brockhoff for his 65. birthday
1
DUV / Wirtschaftswissenschaft
1
Das Internet der Zukunft : bewährte Erfolgstreiber und neue Chancen ; Wolfgang Fritz zum 60. Geburtstag
1
Die Betriebswirtschaft : DBW
1
Die Ressourcen- und Kompetenzperspektive des strategischen Managements
1
DtA-Publikationen zu Gründung und Mittelstand
1
Entrepreneurial Excellence : Unternehmertum, unternehmerische Kompetenz und Wachstum junger Unternehmen
1
Gabler Edition Wissenschaft / Business-to-Business-Marketing
1
Gabler Edition Wissenschaft / Forschungs-/Entwicklungs-/Innovations- Management
1
Gabler Research
1
Gabler Research / Schriftenreihe des Instituts für Marktorientierte Unternehmensführung (IMU), Universität Mannheim
1
Gabler-Edition Wissenschaft
1
Immer eine Idee voraus : wie innovative Unternehmen Kreativität systematisch nutzen
1
Innovation orientation, innovativeness and innovation success
1
Innovation und Institution : [67. Jahrestagung des Verbandes der Hochschullehrer für Betriebswirtschaft an der Christian-Albrechts-Universität zu Kiel ... 18. - 21. Mai 2005]
1
Innovation und Investition
1
Innovationsentwicklung, Internationalität, Mitarbeiterperspektive
1
Innovationsstrategien jenseits traditionellen Managements : Beiträge zur ersten Tagung des Förderschwerpunkts des BMBF ; 8. - 9. Oktober 2009, Berlin
1
Integration, governance and performance
1
International journal of innovation management
1
International journal of research in marketing : IJRM ; official journal of the European Marketing Academy
1
Internationales Gewerbearchiv : IGA ; Zeitschrift für Klein- und Mittelunternehmen
1
Journal für Betriebswirtschaft : management review quarterly
1
Journal of marketing
1
Kooperation im Wettbewerb : neue Formen und Gestaltungskonzepte im Zeichen von Globalisierung und Informationstechnologie; 61. wissenschaftliche Jahrestagung des Verbandes der Hochschullehrer für Betriebswirtschaft e.V. 1999 in Bamberg
1
Management von Innovationen im Gesundheitswesen
1
Marketing - wie Sie Kunden gewinnen und halten
1
Marketing : ZFP ; journal of research and management
1
Neue betriebswirtschaftliche Forschung : Nbf
1
more ...
less ...
Source
All
ECONIS (ZBW)
4
Showing
1
-
4
of
4
Sort
relevance
articles prioritized
date (newest first)
date (oldest first)
1
Die Entstehung innovativer Systemgeschäfte : interaktive Forschung am Beispiel der Verkehrstelematik
Melheritz, Markus
-
1999
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001408538
Saved in:
2
Preismanagement : Konzeption, Umsetzung und Erfolgsauswirkungen im Business-to-Business-Bereich
Schuppar, Björn
-
2006
-
1. Aufl.
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003294858
Saved in:
3
Markenbedeutung und -management im Industriegüterbereich : Einflussfaktoren, Gestaltung, Erfolgsauswirkungen
Richter, Markus
-
2007
-
1. Aufl.
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003414519
Saved in:
4
Neukundenakquisition : eine Erfolgsfaktorenanalyse für erklärungsbedürftige Produkte und Dienstleistungen
Fargel, Tim
;
Fargel, Tim Siu-Lung
-
2007
-
1. Aufl.
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003480563
Saved in:
Results per page
10
25
50
100
250
A service of the
zbw
×
Loading...
//-->