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Marketingmanagement
51
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30
Marktforschung
30
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Markenpolitik
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27
Lieferantenmanagement
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Supplier relationship management
25
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23
Advertising effects
22
Messung
20
Innovationsmanagement
19
Wettbewerbsstrategie
19
Kundenbindung
18
Competitive strategy
17
Innovation management
17
Customer value
16
Innovation
16
Kundenwert
16
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Online availability
All
Undetermined
45
Free
2
Type of publication
All
Book / Working Paper
341
Type of publication (narrower categories)
All
Hochschulschrift
307
Thesis
267
Bibliografie enthalten
22
Bibliography included
22
Case study
17
Fallstudie
17
Aufsatzsammlung
8
Collection of articles of several authors
7
Sammelwerk
7
Festschrift
5
Systematic review
5
Übersichtsarbeit
5
Graue Literatur
4
Konferenzschrift
4
Non-commercial literature
4
Conference proceedings
2
Lehrbuch
2
Textbook
2
Bibliografie
1
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Language
All
German
325
English
20
Author
All
Huber, Frank
10
Bauer, Hans H.
5
Homburg, Christian
5
Matthes, Isabel
3
Rennhak, Carsten
3
Ahlert, Dieter
2
Bagusat, Ariane
2
Baumgarth, Carsten
2
Breuer, Felix
2
Bruns, Andreas
2
Dietrich, Andreas J.
2
Enke, Margit
2
Fantapié Altobelli, Claudia
2
Faullant, Rita
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Fladnitzer, Marliese
2
Gleitsmann, Beate M.
2
Görtz, Gunnar
2
Hartmann, Michaela
2
Hillig, Thomas
2
Hoffmann, Stefan
2
Kaminski, Sandra
2
Kiendl, Stephanie C.
2
Levermann, Thomas
2
Lutzky, Christian
2
Martens, Tobias von
2
Marwitz, Christian
2
Meeder, Uta
2
Mengue Nkoa, Clément U.
2
Meyer, Kirsten
2
Richter, Markus
2
Salomann, Harald
2
Schaller, Christian
2
Schenkel, Bernhard
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Schneider, Nadine C.
2
Schumacher, Pascal
2
Schuppar, Björn
2
Steiner, Michael
2
Stenneken, Nadine
2
Stiller, Michael
2
Swoboda, Bernhard
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Institution
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Deutschland / Bundeswehr / Universität Hamburg
3
Akademische Marketinggesellschaft
1
Helmut-Schmidt-Universität
1
Springer Fachmedien Wiesbaden
1
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Gabler Edition Wissenschaft
SpringerLink / Bücher
1,514
Journal of business research : JBR
502
Springer eBook Collection
360
Journal of advertising research
358
Springer eBook Collection / Business and Economics
334
Online Information Review
328
Research
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Journal of retailing and consumer services
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International journal of advertising : the review of marketing communications
250
Journal of marketing communications
238
International journal of advertising : the quarterly review of marketing communications
236
Telecommunications policy : the international journal of digital economy, data sciences and new media
236
Europäische Hochschulschriften / 5
227
International journal of internet marketing and advertising : IJIMA
222
Journal of advertising : official publication of the American Academy of Advertising
214
Journal of Consumer Marketing
198
European Journal of Marketing
195
Lehrbuch
189
Journal of advertising
185
Management science : journal of the Institute for Operations Research and the Management Sciences
169
Marketing science : the marketing journal of the Institute for Operations Research and the Management Sciences
163
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Journal of interactive marketing : a quarterly publication from the Direct Marketing Educational Foundation
157
Technological forecasting & social change : an international journal
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Strategic Direction
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Working paper / National Bureau of Economic Research, Inc.
137
NBER Working Paper
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Industrial marketing management : the international journal for industrial and high-tech firms
111
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111
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1
Werbewirkungsmessung im
Internet
: Wahrnehmung, Einstellung und moderierende Effekte
Meeder, Uta
-
2007
-
1. Aufl.
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003449552
Saved in:
2
Unternehmens-Podcasting : eine empirische Analyse ausgewählter Erfolgsfaktoren
Huber, Frank
;
Matthes, Isabel
;
Stenneken, Nadine
-
2008
-
1. Aufl.
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003737608
Saved in:
3
Werbung
als Schlüsselfaktor bei der Einführung neuer Produkte : Konsequenzen für die Testmarktforschung
Hiller, Kerstin
-
2007
-
1. Aufl.
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003389022
Saved in:
4
Der Fußballstar als Marke : Determinanten der Markenbildung am Beispiel von Lukas Podolski
Huber, Frank
;
Meyer, Frederik
-
2008
-
1. Aufl.
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003627795
Saved in:
5
Adoption technologiebasierter Self-Service-Innovationen : Analyse der Wirkungsmechanismen im Entscheidungsprozess der Konsumenten
Harms, Ann-Kathrin
-
2002
-
1. Aufl
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001658211
Saved in:
6
Die Beziehung zwischen werbungtreibendem Unternehmen und Werbeagentur : theoretische Systematisierung und empirische Überprüfung eines Prinzipal-Agenten-Modells
Schachtner, Dirk
-
2002
-
1. Aufl.
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001689637
Saved in:
7
Perspektiven der internationalen Kommunikationspolitik : von der Standardisierung zur Integration
Schwarz-Musch, Alexander
-
2003
-
1. Aufl
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001741346
Saved in:
8
Asymmetrische Information und
Werbung
Lehmann, Erik
-
1999
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001395993
Saved in:
9
Expertensystem zur Beurteilung von Werbestrategien
Levermann, Thomas
-
1995
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000532142
Saved in:
10
Cause-Related-Marketing-Kampagnen erfolgreich konzipieren : eine empirische Studie
Huber, Frank
;
Regier, Stefanie
;
Rinino, Maxime
-
2008
-
1. Aufl.
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003729339
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