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This book answers the question of how soft factors such as corporate cultures and individual and corporate values can be transparently steered. With its C4 management tool and reflecting the seven driving forces of corporate culture, the Values Cockpit is a powerful solution designed to steer...
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This book challenges the traditional models of modern economy, business education and management, which are devoted to the concepts of scarcity, competition, growth and yield. It deconstructs the spiral of acceleration in which technological shifts concerning global markets and enterprises...
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-- 2.2. Lessons learned - Unternehmenskultur als Wertschöpfungsprozess -- Zusammenfassung -- Anhänge -- Verzeichnisse … menschlichen Denkens und Handelns. Das Buch erläutert, wie und warum die Unternehmenskultur, individuell und nach klaren Regeln … Instrumenten des C4-Managements und der sieben Treiberfaktoren der Unternehmenskultur alle Bereiche der strategischen und …
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1. Strategien im Sog des technologischen Wandels -- 2. Strategieentwicklung heute: Die Fiktion rationaler Unternehmensführung -- 3. Die ökonomische Logik der Strategieentwicklung: Ertrag -- 4. Die CSR-Logik der Strategieentwicklung: Verantwortung -- 5. Die Logik der Werte in sozialen Systemen:...
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Unternehmenskultur aktiv und nachhaltig ergebnisorientiert zu steuern. Über die Reihe In der CSR-Managementreihe werden bestehende …
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