Showing 1 - 10 of 568
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011530271
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001999879
Chapter 1. Introduction -- Chapter 2. Digital Age, Business Strategy, and Firm's Performance -- Chapter 3. Downtime and Business Continuity -- Chapter 4. BCM, DRP - Compliance in Practice -- Chapter 5. Master Contingency Plans and IT Auditing -- Chapter 6. Business Models and The Concept of...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013163613
Lean Analytics -- Customer Centricity -- On-Demand-Orientierung -- Lead from the Future -- Kollisive Innovation -- Flywheel -- Experimentation at Scale -- Digitale Strategiematrix -- Konsum-Ökosysteme.
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012692202
Digitale Transformation und ihr Einfluss auf das Services Management -- Geschäftsmodelle -- Fünf Schritte zu einem erfolgreichen industriellen Servicegeschäft -- Service 4.0: Mit digitalen, datengetriebenen Geschäftsmodellen zu erfolgreichem Wachstum im produzierenden Gewerbe --...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012655217
Dieses Buch ermöglicht einen Einblick in die Funktionsweise des Geschäftsmodells und der Wertschöpfungskette von Amazon. Markus Fost zeigt die Erfolgsformel von Amazon und die damit einhergehenden Bedrohungen und Chancen für verschiedenste Branchen auf. Die Bedrohung zu verstehen, ist nicht...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012585289
Die Welt im Umbruch -- Analyse und Ausgestaltung einer Digital-Business-Performance -- Acht Handlungsfelder zum Aufbau einer Digital Excellence -- Change-Management – Veränderungsprozesse erfolgreich gestalten.
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012615748
Chapter 1. Innovation and Commercialisation in Small Firms -- Chapter 2. Conceptual Foundations of the Book -- Chapter 3. The Decision to Innovate -- Chapter 4. Screening Opportunities -- Chapter 5. The Business Model and Innovation Strategy -- Chapter 6. Managing Uncertainty -- Chapter 7....
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013270851
Chapter 1. The world in transition -- Chapter 2. Analysis and design of a digital business performance -- Chapter 3. Eight fields of action for building digital excellence -- Chapter 4. Change management – shaping change processes successfully.
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013199053
The road to successful transformation and development of Huawei -- Product innovation model and decision management -- The choice of corporate globalization Strategy -- Build a powerful international marketing & sales team -- Business model design and application.
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013202313