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~isPartOf:"Jahrbuch der Absatz- und Verbrauchsforschung"
~person:"Foxall, Gordon R."
~person:"Gierl, Heribert"
~person:"Loureiro, Sandra Maria Correia"
~person:"Pelsmacker, Patrick de"
~subject:"Konsumentenverhalten"
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Konsumentenverhalten
Consumer behaviour
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Beziehungsmarketing
2
Brand management
2
Information behaviour
2
Informationsverhalten
2
Markenführung
2
Relationship marketing
2
Advertising effects
1
Advertising planning
1
Brand
1
Customer service
1
Decision theory
1
Deutschland
1
E-commerce
1
Einzelhandel
1
Electronic Commerce
1
Entscheidungstheorie
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Experiment
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Geschlecht
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Internet
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Involvment
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Kundenservice
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Markenartikel
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Market research
1
Marketing management
1
Marketingmanagement
1
Marktforschung
1
Product quality
1
Produktqualität
1
Promotional materials
1
Psychology of advertising
1
Retail trade
1
Theorie
1
Theory
1
Werbemittel
1
Werbeplanung
1
Werbepsychologie
1
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Type of publication
All
Article
7
Type of publication (narrower categories)
All
Article in journal
7
Aufsatz in Zeitschrift
7
Language
All
German
7
Author
All
Foxall, Gordon R.
Gierl, Heribert
Loureiro, Sandra Maria Correia
Pelsmacker, Patrick de
Walsh, Gianfranco
5
Wildner, Raimund
4
Bauer, Hans H.
3
Buxel, Holger
2
Hansen, Ursula
2
Mayer, Hans
2
Müller, Stefan
2
Prester, Hans-Georg
2
Schuster, Heinz-Werner
2
Wiedmann, Klaus-Peter
2
Adlwarth, Wolfgang
1
Altmann, Andreas
1
Anselstetter, Sabine
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Arnoldt, Andrea
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Baal, Sebastian van
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Balderjahn, Ingo
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Baumgarth, Carsten
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Bode, Matthias
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Boor, Werner
1
Brambach, Gabriele
1
Bänsch, Axel
1
Dethloff, Claus
1
Dietrich, Holger
1
Diller, Hermann
1
Doorn, Jenny van
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Eimeren, Birgit van
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Enders, Andreas
1
Engelmann, Markus
1
Filip, Jana
1
Floh, Arne
1
Frank, Ronald
1
Fricke, Andreas
1
Garnefeld, Ina
1
Graune, Philipp
1
Groß-Engelmann, Markus
1
Großmann, Tina
1
Görtz, Gunnar
1
Haimerl, Elmar
1
Hammer, Claudia
1
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Jahrbuch der Absatz- und Verbrauchsforschung
Marketing : ZFP ; journal of research and management
17
Journal of business research : JBR
11
Journal of retailing and consumer services
10
Journal of promotion management : innovations in planning and applied research
7
Die Unternehmung : Swiss journal of business research and practice ; Organ der Schweizerischen Gesellschaft für Betriebswirtschaft (SGB)
6
International journal of advertising : the quarterly review of marketing communications
6
Journal of organizational behavior management
6
Der Markt : international journal of marketing
5
Journal of economic psychology : research in economic psychology and behavioral economics
5
Marketing theory
5
Psychology & marketing
5
Transfer, Werbeforschung & Praxis : Zeitschrift für Werbung, Kommunikation und Markenführung
5
Consumer behavior analysis : (a) rational approach to consumer choice
4
International journal of hospitality management
4
Journal of business economics : JBE
4
Journal of electronic commerce research : JECR
4
Schmalenbachs Zeitschrift für betriebswirtschaftliche Forschung : ZfbF
4
The journal of brand management : an international journal
4
International journal of research in marketing : IJRM ; official journal of the European Marketing Academy
3
Journal of marketing communications
3
Journal of promotion management : JPM
3
Ecological economics : the transdisciplinary journal of the International Society for Ecological Economics
2
European journal of marketing : EJM
2
Handel im Fokus : aus dem Instituts für Handelsforschung an der Universität zu Köln
2
International advertising and communication : current insights and empirical findings
2
International journal of consumer studies
2
International journal of market research : JMRS ; the journal of the Market Research Society
2
International journal of retail & distribution management
2
International marketing review
2
Journal of advertising : official publication of the American Academy of Advertising
2
Journal of business ethics : JOBE
2
Journal of global scholars of marketing science : bridging Asia and the world ; JGSMS
2
Journal of interactive marketing : a quarterly publication from the Direct Marketing Educational Foundation
2
Journal of modelling in management
2
Marketing : journal of research and management
2
Marketing letters : a journal of research in marketing
2
Planung & Analyse : Zeitschrift für Marktforschung und Marketing
2
Review of managerial science
2
Routledge companions in business, management and accounting
2
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1
Polarisierung des Handels
Gierl, Heribert
- In:
Jahrbuch der Absatz- und Verbrauchsforschung
37
(
1991
)
4
,
pp. 299-327
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001122393
Saved in:
2
Wie entscheidet sich der Konsument, wenn seine bevorzugten Wahlalternativen nicht verfügbar sind?: Überlegungen auf Basis der Image-Theorie
Gierl, Heribert
;
Stumpp, Stefan
- In:
Jahrbuch der Absatz- und Verbrauchsforschung
47
(
2001
)
3
,
pp. 290-309
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001630787
Saved in:
3
Die Nutzung extrinsischer und intrinsischer Qualitätssignale in Abhängigkeit vom Vorabwissen
Gierl, Heribert
;
Satzinger, Michaela
- In:
Jahrbuch der Absatz- und Verbrauchsforschung
46
(
2000
)
3
,
pp. 261-279
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001525119
Saved in:
4
Entscheiden Konsumenten nach irrelevanten Merkmalen?
Gierl, Heribert
;
Großmann, Tina
- In:
Jahrbuch der Absatz- und Verbrauchsforschung
54
(
2008
)
3
,
pp. 223-247
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003775974
Saved in:
5
Angst vor Anonymitätsverlust im Internet und Reaktionen der Konsumenten : eine empirische Untersuchung
Gierl, Heribert
;
Hammer, Claudia
- In:
Jahrbuch der Absatz- und Verbrauchsforschung
48
(
2002
)
2
,
pp. 172-190
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001694475
Saved in:
6
Wann wirkt ein männliches Modell in der Werbung besser als ein weibliches Modell?
Gierl, Heribert
;
Praxmarer-Carus, Sandra
- In:
Jahrbuch der Absatz- und Verbrauchsforschung
53
(
2007
)
1
,
pp. 31-53
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003457824
Saved in:
7
Differenzierte oder undifferenzierte Werbestrategie für Markenerweiterungen
Gierl, Heribert
;
Koncz, Julia
;
Jaumann, Mathias
- In:
Jahrbuch der Absatz- und Verbrauchsforschung
51
(
2005
)
2
,
pp. 176-199
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003013988
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