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Aufsatz in Zeitschrift
169
Aufsatzsammlung
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Eisend, Martin
9
Huh, Jisu
7
Rodgers, Shelly
5
Septianto, Felix
5
Lou, Chen
4
Segijn, Claire M.
4
Campbell, Colin L.
3
Kim, Su Jung
3
Lee, Wei-Na
3
Liu-Thompkins, Yuping
3
Malthouse, Edward C.
3
Matthes, Jörg
3
Russell, Cristel Antonia
3
Rößner, Anna
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Srivastava, Jaideep
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Stafford, Marla Royne
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Berlo, Zeph M. C. van
2
Binder, Alice
2
Chang, Chingching
2
Chen, Huan
2
Coleman, Catherine A.
2
Dens, Nathalie
2
Dodoo, Naa Amponsah
2
Feng, Yang
2
Gurrieri, Lauren
2
Hirsch, Melanie
2
Hudders, Liselot
2
Kees, Jeremy
2
Kim, Jooyoung
2
Koslow, Scott
2
Kwak, Hyokjin
2
Laczniak, Russell N.
2
Lee, Mi Hyun
2
Mathmann, Frank
2
Nelson, Michelle R.
2
Pelsmacker, Patrick de
2
Perkins, Andrew
2
Puzakova, Marina
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Romero, Marisabel
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Ruyter, Ko de
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Journal of advertising
Monatsberichte / WIFO, Österreichisches Institut für Wirtschaftsforschung
1,350
Wirtschaftspolitische Blätter
774
Bank-Archiv : Zeitschrift für das gesamte Bank- und Börsenwesen : journal of banking and financial research
515
Wirtschaft und Gesellschaft : WuG
442
Österreichisches Bank-Archiv : ÖBA; Zeitschrift für das gesamte Bank- u. Sparkassen-, Börsen- u. Kreditwesen
389
WISO : Wirtschafts- und sozialpolitische Zeitschrift
305
WIFO Monatsberichte (monthly reports)
296
WIFO working papers
267
Journal of advertising research
235
Das öffentliche Haushaltswesen in Österreich : Zeitschrift der Gesellschaft für das Öffentliche Haushaltswesen
231
Empirica : journal of european economics
231
International journal of advertising : the review of marketing communications
208
International journal of advertising : the quarterly review of marketing communications
183
SpringerLink / Bücher
178
Journal of advertising : official publication of the American Academy of Advertising
171
Journal of business research : JBR
171
AMS-Report
168
Beiträge zur österreichischen Statistik
165
Quartalshefte / Girozentrale und Bank der Österreichischen Sparkassen Aktiengesellschaft, GZ
163
Materialien zu Wirtschaft und Gesellschaft : Working Paper-Reihe der AK Wien
149
Journal of marketing communications
144
Wirtschaftlichkeit : Organ des Österreichischen Kuratoriums für Wirtschaftlichkeit (ÖKW), des Österreichischen Produktivitätszentrums (ÖPZ) und des Instituts für Betriebswirtschaft, Steuerrecht und Organisation der Kammer der Wirtschaftstreuhänder
136
Journal für Betriebswirtschaft : management review quarterly
131
WIFO Working Papers
126
Schriftenreihe / Österreichische Raumordnungskonferenz
125
Gelbe Briefe des Instituts für Finanzwissenschaft und Steuerrecht
124
Europäische Hochschulschriften / 5
123
Österreichische Zeitschrift für Politikwissenschaft : ÖZP
122
Wirtschaftsdienst : Zeitschrift für Wirtschaftspolitik
108
Informationen zur Umweltpolitik
107
Arbeitspapier / Institut für Volkswirtschaftslehre, Sozial- und Wirtschaftswissenschaftliche Fakultät, Johannes-Kepler-Universität, Linz,
106
Kurswechsel : Zeitschrift für gesellschafts-, wirtschafts- und umweltpolitische Alternativen
105
Discussion paper series / IZA
101
Working paper / Department of Economics, Johannes-Kepler-Universität of Linz
101
Geldpolitik & Wirtschaft : Quartalsheft zur Geld- und Wirtschaftspolitik
100
Monetary policy & the economy : quarterly review of economic policy
100
Europäische Rundschau : Vierteljahreszeitschrift für Politik, Wirtschaft und Zeitgeschichte
99
Bericht über die ... Österreichische Betriebswirtschaftliche Woche
98
Working paper
94
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Advertising in a media multitasking era : considerations and future directions
Duff, Brittany R. L.
;
Segijn, Claire M.
- In:
Journal of advertising
48
(
2019
)
1
,
pp. 27-37
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012201389
Saved in:
2
Expanding the agenda of research on product placement : a commercial intertext
Russell, Cristel Antonia
- In:
Journal of advertising
48
(
2019
)
1
,
pp. 38-48
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012201392
Saved in:
3
Gender roles
Eisend, Martin
- In:
Journal of advertising
48
(
2019
)
1
,
pp. 72-80
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012201398
Saved in:
4
The role of emotions in advertising : a call to action
Poels, Karolien
;
Dewitte, Siegfried
- In:
Journal of advertising
48
(
2019
)
1
,
pp. 81-90
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012201400
Saved in:
5
Uncharted territory in research on environmental advertising : toward an organizing framework
Matthes, Jörg
- In:
Journal of advertising
48
(
2019
)
1
,
pp. 91-101
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012201401
Saved in:
6
Future directions for advertising creativity research
West, Douglas C.
;
Koslow, Scott
;
Kilgour, Mark
- In:
Journal of advertising
48
(
2019
)
1
,
pp. 102-114
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012201403
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7
Exploring the role of culture in advertising : resolving persistent issues and responding to changes
Lee, Wei-Na
- In:
Journal of advertising
48
(
2019
)
1
,
pp. 115-125
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012201404
Saved in:
8
Research issues and needs at the intersection of advertising and public policy
Kees, Jeremy
;
Andrews, J. Craig
- In:
Journal of advertising
48
(
2019
)
1
,
pp. 126-135
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012201406
Saved in:
9
The key to 360-degree video advertising : an examination of the degree of narrative structure
Feng, Yang
;
Xie, Quan
;
Lou, Chen
- In:
Journal of advertising
48
(
2019
)
2
,
pp. 137-152
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012201408
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10
Facing the "right" side? : the effect of product facing direction
Zhang, Yuli
;
Kwak, Hyokjin
;
Jeong, Haeyoung
;
Puzakova, …
- In:
Journal of advertising
48
(
2019
)
2
,
pp. 153-166
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012201410
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