//--> //--> //-->
Toggle navigation
Logout
Change account settings
EN
DE
ES
FR
A-Z
Beta
About EconBiz
News
Thesaurus (STW)
Research Skills
Help
EN
DE
ES
FR
My account
Logout
Change account settings
Login
Publications
Events
Your search terms
Search
Retain my current filters
~isPartOf:"Journal of advertising : official publication of the American Academy of Advertising"
Search options
All Fields
Title
Exact title
Subject
Author
Institution
ISBN/ISSN
Published in...
Publisher
Open Access only
Advanced
Search history
My EconBiz
Favorites
Loans
Reservations
Fines
You are here:
Home
Begriffe und Methoden publizis...
Similar by subject
Narrow search
Delete all filters
| 1 applied filter
Year of publication
From:
To:
Subject
All
Advertising
3
Communication science
3
Kommunikationswissenschaft
3
Werbung
3
Advertising effects
2
Werbewirkung
2
Confidence
1
Consumer behaviour
1
Estimation
1
Konsumentenverhalten
1
Netherlands
1
Niederlande
1
Rhetoric
1
Rhetorik
1
Schätzung
1
USA
1
United States
1
Vertrauen
1
Viral marketing
1
Virales Marketing
1
more ...
less ...
Online availability
All
Undetermined
1
Type of publication
All
Article
3
Type of publication (narrower categories)
All
Article in journal
3
Aufsatz in Zeitschrift
3
Language
All
English
3
Author
All
Cho, Soyoen
1
Deuze, Mark
1
Faber, Ronald J.
1
Huh, Jisu
1
Lagerwerf, Luuk
1
Meijers, Anoe
1
Published in...
All
Journal of advertising : official publication of the American Academy of Advertising
Publizistik : Vierteljahreshefte für Kommunikationsforschung
15
Research
8
Organization studies : an international multidisciplinary journal devoted to the study of organizations, organizing, and the organized in and between societies
7
SpringerLink / Bücher
7
Zeszyty prasoznawcze : kwartalnik Ośrodka Badań Prasoznawczych
7
Management communication quarterly
6
Handbuch der Public Relations : wissenschaftliche Grundlagen und berufliches Handeln ; mit Lexikon
5
Lehrbuch
5
Maschinen, die unsere Brüder werden : Mensch-Maschine-Interaktion in hybriden Systemen
5
The Wiley Blackwell-ICA international encyclopedias of communication
5
Corporate communications : an international journal
4
Medienökonomie in der Kommunikationswissenschaft : Bedeutung, Grundfragen und Entwicklungsperspektiven ; Manfred Knoche zum 60. Geburtstag
4
Organisationskommunikation
4
Organisationskommunikation und Public Relations : Forschungsparadigmen und neue Perspektiven
4
Personalisierung der Organisationskommunikation : theoretische Zugänge, Empirie und Praxis
4
Social media and crisis communication
4
Advances in wireless technologies and telecommunication (AWTT) book series
3
Beiträge zur Zeitungswissenschaft : Festgabe für Karl d'Ester zum 70. Geburtstage von seinen Freunden und Schülern
3
Discourse, communication and the enterprise : genres and trends : [a selection of papers originally presented at the Fifth Conference on Discourse, Communication and the Enterprise (DICOEN V) held in Milan in September 2009]
3
Europäische Kulturen in der Wirtschaftskommunikation
3
Handbuch Unternehmenskommunikation
3
Handbuch angewandte Psychologie für Führungskräfte ; Bd. 1
3
Journal of media business studies
3
Medien im Marketing : Optionen der Unternehmenskommunikation
3
Organisationskommunikation : Grundlagen und Analysen der sprachlichen Inszenierung von Organisation
3
PR-Kampagnen : über die Inszenierung von Öffentlichkeit
3
PhD series / Copenhagen Business School
3
Public relations metrics : research and evaluation
3
Reihe Medienstrukturen
3
Zeitung und Leben
3
Anspruchsgruppenorientierte Kommunikation : neue Ansätze zu Kunden-, Mitarbeiter- und Unternehmenskommunikation
2
Beiträge zur Publizistik
2
Consumers@work : zum neuen Verhältnis von Unternehmen und Usern im Web 2.0
2
Corporate social responsibility in the digital age
2
Die Betriebswirtschaft : DBW
2
E-collaboration in modern organizations : initiating and managing distributed projects
2
Evolution der Informationsgesellschaft : Markenkommunikation im Spannungsfeld der neuen Medien
2
Faculty & research / Insead : working paper series
2
Gazette : the international journal for communication studies
2
more ...
less ...
Source
All
ECONIS (ZBW)
3
Showing
1
-
3
of
3
Sort
relevance
articles prioritized
date (newest first)
date (oldest first)
1
Openness in metaphorical and straightforward advertisements : appreciation effects
Lagerwerf, Luuk
;
Meijers, Anoe
- In:
Journal of advertising : official publication of the …
37
(
2008
)
2
,
pp. 19-30
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003732277
Saved in:
2
The influence of sender trust and advertiser trust on multistage effects of viral advertising
Cho, Soyoen
;
Huh, Jisu
;
Faber, Ronald J.
- In:
Journal of advertising : official publication of the …
43
(
2014
)
1
,
pp. 100-114
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010344079
Saved in:
3
Living in media and the future of advertising
Deuze, Mark
- In:
Journal of advertising : official publication of the …
45
(
2016
)
3
,
pp. 326-333
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011591603
Saved in:
Results per page
10
25
50
100
250
A service of the
zbw
×
Loading...
//-->