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Games -- Crowdsourcing and Schelling’s Theory of Self-Command -- Content Popularity and Spence’s Theory of Costly Signaling … driving force in contemporary marketing.The science of game theory provides the toolset for the marketer and the marketing … Cold-War geopolitical maneuvering, game theory illuminates the conflicting and overlapping interests of marketers and …
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I: Gestaltung eines Erwartungsmanagements als Herausforderung für das Dienstleistungsmarketing -- 1. Bedeutung eines Erwartungsmanagements im Dienstleistungsbereich -- 2. Forschungsziele und Forschungsfragen -- 3. Gang der Untersuchung -- II: Schaffung einer theoretischen Basis für die...
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Der Markterfolg eines Produktes hängt davon ab, wie gut es die Bedürfnisse der Konsumenten erfüllt. Obwohl diese Tatsache allgemein bekannt ist, erfüllen viele Neuprodukte die Absatzerwartungen nicht. Grund dafür ist, dass die zuverlässige Erkennung von Kundenbedürfnissen in...
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Causality for Risk Analysts: Improving Our Understanding of How the World Works -- Improving Individual Risk Management Decisions: Learning from Experience and Coping with Model Uncertainty -- Improving Community Risk Management: Managing Disaster Risks -- Improving Organizational Risk...
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