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Hruschka, Harald
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Herrmann, Andreas
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Bauer, Hans H.
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Huber, Frank
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Krafft, Manfred
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Simon, Hermann
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Brettel, Malte
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Brockhoff, Klaus
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Hüser, Annette
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Kraus, Florian
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Kuester, Sabine
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Litfin, Thorsten
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Meffert, Heribert
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Minderlein, Martin
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Peter, Sibylle
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Piller, Frank T.
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Reinartz, Werner J.
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Reinitzhuber, Karl
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Rogalski, Marlies
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Röhle, Matthias
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Journal of business economics : JBE
Journal of business research : JBR
327
Industrial marketing management : the international journal for industrial and high-tech firms
250
SpringerLink / Bücher
207
Journal of strategic marketing
192
European journal of marketing : EJM
129
Europäische Hochschulschriften / 5
128
Journal of marketing management : MM
123
Journal of the Academy of Marketing Science
109
Journal of marketing communications
107
The journal of business & industrial marketing
107
Journal of marketing
99
Journal of retailing and consumer services
87
Marketing intelligence & planning
82
Gabler Edition Wissenschaft
80
Springer eBook Collection
74
International journal of research in marketing : IJRM ; official journal of the European Marketing Academy
67
The journal of brand management : an international journal
63
Management science : journal of the Institute for Operations Research and the Management Sciences
60
Lehrbuch
59
Journal of advertising research
52
Business horizons
48
The marketing review
48
Asia Pacific journal of marketing and logistics
46
International marketing review
46
Marketing science : the marketing journal of the Institute for Operations Research and the Management Sciences
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Journal of global marketing
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Schmalenbachs Zeitschrift für betriebswirtschaftliche Forschung : ZfbF
43
Springer eBook Collection / Business and Economics
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Jahrbuch der Absatz- und Verbrauchsforschung
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Marketing : ZFP ; journal of research and management
42
Journal of marketing research : JMR
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The journal of product & brand management
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International journal of technology marketing : IJTMkt
40
Psychology & marketing
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Harvard-Business-Manager : das Wissen der Besten
38
Marketing letters : a journal of research in marketing
37
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Journal of research in interactive marketing : interactive marketing and computer-mediated communication
36
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Eine Methode zur Abgrenzung von Märkten
Bauer, Hans H.
- In:
Journal of business economics : JBE
62
(
1992
)
12
,
pp. 1341-1360
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001135310
Saved in:
2
Institutionelle Regelungen und Marketinginstrumente zur Überwindung von Kaufbarrieren auf ökologischen Märkten
Hüser, Annette
- In:
Journal of business economics : JBE
63
(
1993
)
3
,
pp. 267-287
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001138170
Saved in:
3
Preispolitik auf Grundlage eines entscheidungsorientierten Kosten- und Erlöscontrolling
Fischer, Regina
- In:
Journal of business economics : JBE
63
(
1993
)
3
,
pp. 235-252
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001138177
Saved in:
4
OEM-Verträge als Marketinginstrument für die USA : eine Strategie für Technologieunternehmen aus den Neuen Bundesländern
Wich, Donald J.
- In:
Journal of business economics : JBE
63
(
1993
)
2
,
pp. 171-178
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001139395
Saved in:
5
Die Fabrik als Labor
Wildemann, Horst
- In:
Journal of business economics : JBE
60
(
1990
)
7
,
pp. 611-630
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001089562
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6
AluTeam-AMAG Vetriebsgesellschaft mbH : Neuverteilung der Aufgaben zur Messeplanung und -durchführung
Reinitzhuber, Karl
- In:
Journal of business economics : JBE
60
(
1990
)
12
,
pp. 1295-1314
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001097510
Saved in:
7
Dezentrale Produktions- und Absatzplanung
Hellwig, Klaus
- In:
Journal of business economics : JBE
59
(
1989
)
5
,
pp. 525-530
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001062087
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8
Pharma-Marketing : Möglichkeiten und Grenzen nach der Strukturreform des Gesundheitswesens
Kaas, Klaus Peter
- In:
Journal of business economics : JBE
59
(
1989
)
6
,
pp. 620-636
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001063636
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9
Intensitätsmäßige Anpassungen in Absatzkalkülen bei unsicherer Nachfrage
Standop, Dirk
- In:
Journal of business economics : JBE
58
(
1988
)
1
,
pp. 116-126
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001039561
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10
Management strategischer Wettbewerbsvorteile
Simon, Hermann
- In:
Journal of business economics : JBE
58
(
1988
)
4
,
pp. 461-480
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001046525
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