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~isPartOf:"Journal of business economics : JBE"
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Undetermined
1
Type of publication
All
Article
84
Type of publication (narrower categories)
All
Article in journal
65
Aufsatz in Zeitschrift
65
Language
All
German
60
Undetermined
16
English
8
Author
All
Hruschka, Harald
8
Herrmann, Andreas
4
Albers, Sönke
3
Bauer, Hans H.
3
Krafft, Manfred
3
Simon, Hermann
3
Vershofen, Wilhelm
3
Behrens, Karl Christian
2
Gierl, Heribert
2
Homburg, Christian
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Huber, Frank
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Bruhn, Manfred
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Bruse, Helmut
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Clement, Michel
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Dworak, Karl
1
Eisend, Martin
1
Engelen, Andreas
1
Engelmann, Jens
1
Fischer, Regina
1
Förster, Friedrich
1
Gabele, Eduard
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Gahler, Daniel
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Gaul, Wolfgang
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Gensler, Sonja
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Gerpott, Torsten J.
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Journal of business economics : JBE
Journal of business research : JBR
438
Journal of marketing research : JMR
422
Industrial marketing management : the international journal for industrial and high-tech firms
274
SpringerLink / Bücher
274
Journal of marketing
271
Journal of strategic marketing
197
Journal of the Academy of Marketing Science
176
Europäische Hochschulschriften / 5
170
Jahrbuch der Absatz- und Verbrauchsforschung
162
Journal of marketing management : MM
161
Overseas business reports : OBR
155
European journal of marketing : EJM
153
Gabler Edition Wissenschaft
115
Journal of advertising research
111
The journal of business & industrial marketing
111
International journal of research in marketing : IJRM ; official journal of the European Marketing Academy
108
International journal of market research : JMRS ; the journal of the Market Research Society
107
Journal of marketing communications
107
Management science : journal of the Institute for Operations Research and the Management Sciences
104
Marketing : ZFP ; journal of research and management
98
Journal of retailing and consumer services
96
Qualitative market research : an international journal
90
Springer eBook Collection
90
Journal of retailing
87
Marketing intelligence & planning
87
Wirtschaftsdienst : Zeitschrift für Wirtschaftspolitik
82
Marketing letters : a journal of research in marketing
79
Lehrbuch
78
Business horizons
76
Schmalenbachs Zeitschrift für betriebswirtschaftliche Forschung : ZfbF
75
The marketing review
74
Harvard business review : HBR
72
The journal of brand management : an international journal
72
Springer eBook Collection / Business and Economics
71
Planung & Analyse : Zeitschrift für Marktforschung und Marketing
70
Esomar congress
68
Marketing science : the marketing journal of the Institute for Operations Research and the Management Sciences
68
Der Marktforscher : Marktforschung, Absatzforschung, Werbeforschung, Verbrauchsforschung
62
Psychology & marketing
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Eine Methode zur Abgrenzung von Märkten
Bauer, Hans H.
- In:
Journal of business economics : JBE
62
(
1992
)
12
,
pp. 1341-1360
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001135310
Saved in:
2
Modellgestützte Marketing-Mix-Planung unter Berücksichtigung von Konkurrenzeffekten
Decker, Reinhold
- In:
Journal of business economics : JBE
67
(
1997
)
11
,
pp. 1167-1187
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001228359
Saved in:
3
Zur Berücksichtigung von Heterogenität versus funktionaler Flexibilität in Absatzreaktionsmodellen : eine empirische Studie auf Basis von Handelsdaten
Weber, Anett
;
Steiner, Winfried J.
- In:
Journal of business economics : JBE
82
(
2012
)
12
,
pp. 1337-1365
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009685369
Saved in:
4
Kundenerwartungen - theoretische Grundlagen, Messung und Managementkonzept
Bruhn, Manfred
- In:
Journal of business economics : JBE
70
(
2000
)
9
,
pp. 1031-1054
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001508999
Saved in:
5
Gewinnung und Nutzung von Informationen aus den Faktormärkten unter Verwendung des Erlösspaltungskonzeptes
Powelz, Herbert J. H.
- In:
Journal of business economics : JBE
56
(
1986
)
3
,
pp. 244-259
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001006826
Saved in:
6
Die Bestimmung von Absatzreaktionsfunktionen auf der Grundlage von PIMS-Daten
Hruschka, Harald
- In:
Journal of business economics : JBE
63
(
1993
)
3
,
pp. 253-265
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001138171
Saved in:
7
Analyse von Marktsegmenten mit Hilfe konnexionistischer Modelle
Hruschka, Harald
;
Natter, Martin
- In:
Journal of business economics : JBE
63
(
1993
)
5
,
pp. 425-442
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001140936
Saved in:
8
Die Abhängigkeit der Prognosegüte von Conjoint-Studien von demographischen Probanden-Charakteristika
Tscheulin, Dieter K.
- In:
Journal of business economics : JBE
63
(
1993
)
8
,
pp. 839-847
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001145226
Saved in:
9
Kaufprioritäten bei hochwertigen Konsumgütern
Gierl, Heribert
- In:
Journal of business economics : JBE
62
(
1992
)
5
,
pp. 503-519
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001123959
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10
Kundennutzenmessung mit Conjoint
Theuerkauf, Ingo
- In:
Journal of business economics : JBE
59
(
1989
)
11
,
pp. 1179-1192
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001075964
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