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Deutschland
4
Germany
4
Consumer behaviour
3
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3
Bio-Lebensmittel
2
Organic food
2
Chile
1
Consumer behavior
1
Customer satisfaction
1
Dienstleistungsqualität
1
Food
1
Food consumption
1
Food retailing
1
Functional food
1
Funktionelle Lebensmittel
1
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1
Gentechnisch erzeugtes Produkt
1
Kundenzufriedenheit
1
Lebensmittel
1
Lebensmitteleinzelhandel
1
Lebensmittelkonsum
1
Luxury goods
1
Luxusgüter
1
Market segmentation
1
Marktsegmentierung
1
Partial least squares
1
Partielle kleinste Quadrate
1
Service quality
1
Structural equation model
1
Strukturgleichungsmodell
1
consumer behaviour
1
food
1
luxury
1
organic food
1
partial least squares
1
segmentation
1
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Undetermined
2
Type of publication
All
Article
6
Type of publication (narrower categories)
All
Article in journal
4
Aufsatz in Zeitschrift
4
Language
All
English
4
Undetermined
2
Author
All
Spiller, Achim
6
Ahmed, Sadrudin A.
2
Bolten, Jan
2
Kennerknecht, Raphael
2
Claro-Riethmller, Rodrigo
1
Claro-Riethmüller, Rodrigo
1
Hartmann, Laura
1
Lulfs-Baden, Frederike
1
Lülfs-Baden, Frederike
1
Meyer-Höfer, Marie von
1
Nitzko, Sina
1
Olea-Jaik, Evelyn
1
Padilla-Bravo, Carlos Antonio
1
Rojas-Mndez, Jos I.
1
Rojas-Méndez, José I.
1
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Journal of food products marketing
Diskussionsbeitrag
52
Diskussionspapiere / Department für Agrarökonomie und Rurale Entwicklung / Department für Agrarökonomie und Rurale Entwicklung : Diskussionsbeitrag
36
German journal of agricultural economics : GJAE
32
Agrarwirtschaft : Zeitschrift für Betriebswirtschaft, Marktforschung und Agrarpolitik
28
DARE Discussion Papers
24
Department für Agrarökonomie und Rurale Entwicklung - Diskussionsbeiträge
17
Diskussionsbeitrag / Institut für Agrarökonomie der Universität Göttingen
14
Berichte über Landwirtschaft : Zeitschrift für Agrarpolitik und Landwirtschaft
13
Diskussionspapiere / Department für Agrarökonomie und Rurale Entwicklung, Universität Göttingen
13
German Journal of Agricultural Economics
13
54th Annual Conference, Goettingen, Germany, September 17-19, 2014
9
Zukunftsperspektiven der Fleischwirtschaft : Verbraucher, Märkte, Geschäftsbeziehungen
9
Diskussionsbeiträge / Fachbereich Wirtschaftswissenschaft, Universität Duisburg Gesamthochschule
8
Diskussionsbeiträge des Fachbereichs Wirtschaftswissenschaft der Universität Duisburg - Gesamthochschule
8
International Food and Agribusiness Management Review
8
GlobalFood Discussion Papers
7
Quality management in food chains : [EAAE Seminar on Quality Management and Quality Assurance in Food Chains held at the Georg-August-University of Goettingen in 2005]
7
GlobalFood discussion papers
6
Paper
6
Journal of International Agricultural Trade and Development
5
Journal of Socio-Economics in Agriculture (Until 2015: Yearbook of Socioeconomics in Agriculture)
5
Umwelt- und Produktqualität im Agrarbereich : 44. Jahrestagung der Gesellschaft für Wirtschafts- und Sozialwissenschaften des Landbaues e. V. vom 27. bis 29. September 2004 in Berlin
5
Zeitschrift für das gesamte Genossenschaftswesen
5
Zeitschrift für das gesamte Genossenschaftswesen : ZfgG
5
46th Annual Conference, Giessen, Germany, October 4-6, 2006
4
98th Seminar, June 29-July 2, 2006, Chania, Crete, Greece
4
Die Ernährungswirtschaft im Scheinwerferlicht der Öffentlichkeit
4
Discussion Papers / Institut für Agrarökonomie, Georg-August-Universität Göttingen
4
Diskussionsbeitrag / Department für Agrarökonomie und Rurale Entwicklung, Georg-August-Universität Göttingen
4
International Journal on Food System Dynamics
4
OSSENA - das Unternehmen nachhaltige Ernährungskultur
4
Schriften der Gesellschaft für Wirtschafts- und Sozialwissenschaften des Landbaues e.V.
4
Unternehmen im Agrarbereich vor neuen Herausforderungen : 45. Jahrestagung der Gesellschaft für Wirtschafts- und Sozialwissenschaften des Landbaues e. V. vom 05. bis 07. Oktober 2005 in Göttingen
4
105th Seminar, March 8-10, 2007, Bologna, Italy
3
143rd Joint EAAE/AAEA Seminar, March 25-27, 2015, Naples, Italy
3
2007 1st Forum, February 15-17, 2007, Innsbruck, Austria
3
51st Annual Conference, Halle, Germany, September 28-30, 2011
3
53rd Annual Conference, Berlin, Germany, September 25-27, 2013
3
Ecological economics : the transdisciplinary journal of the International Society for Ecological Economics
3
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ECONIS (ZBW)
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OLC EcoSci
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1
Perspectives of small retailers in the organic market : customer satisfaction and customer enthusiasm
Lülfs-Baden, Frederike
;
Bolten, Jan
;
Kennerknecht, Raphael
- In:
Journal of food products marketing
15
(
2009
)
3
,
pp. 267-282
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003882711
Saved in:
2
Acceptance of genetically modified foods with health benefits : a study in Germany
Rojas-Méndez, José I.
;
Ahmed, Sadrudin A.
; …
- In:
Journal of food products marketing
18
(
2012
)
3
,
pp. 200-221
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009553003
Saved in:
3
Mature and emerging organic markets : modelling consumer attitude and behaviour with partial least square approach
Meyer-Höfer, Marie von
;
Olea-Jaik, Evelyn
; …
- In:
Journal of food products marketing
21
(
2015
)
6
,
pp. 626-653
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011432360
Saved in:
4
Segmentation of German consumers based on perceived dimensions of luxury food
Hartmann, Laura
;
Nitzko, Sina
;
Spiller, Achim
- In:
Journal of food products marketing
23
(
2017
)
7
,
pp. 733-768
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011799754
Saved in:
5
Perspectives of Small Retailers in the Organic Market: Customer Satisfaction and Customer Enthusiasm
Lulfs-Baden, Frederike
;
Bolten, Jan
;
Kennerknecht, Raphael
- In:
Journal of food products marketing
15
(
2009
)
3
,
pp. 267-282
Persistent link: https://www.econbiz.de/10008270110
Saved in:
6
Acceptance of Genetically Modified Foods with Health Benefits: A Study in Germany
Rojas-Mndez, Jos I.
;
Ahmed, Sadrudin A.
; …
- In:
Journal of food products marketing
18
(
2012
)
3
,
pp. 200-222
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009963521
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