//--> //--> //-->
Toggle navigation
Logout
Change account settings
EN
DE
ES
FR
A-Z
Beta
About EconBiz
News
Thesaurus (STW)
Research Skills
Help
EN
DE
ES
FR
My account
Logout
Change account settings
Login
Publications
Events
Your search terms
Search
Retain my current filters
~isPartOf:"Journal of service research : JSR"
Search options
All Fields
Title
Exact title
Subject
Author
Institution
ISBN/ISSN
Published in...
Publisher
Open Access only
Advanced
Search history
My EconBiz
Favorites
Loans
Reservations
Fines
You are here:
Home
Schweizer Konsumenten-verhalte...
Similar by person
Narrow search
Delete all filters
| 1 applied filter
Year of publication
From:
To:
Subject
All
Arbeitsverhalten
2
Work behaviour
2
Advertising
1
Bank
1
Beziehungsmarketing
1
Business ethics
1
Consumer behaviour
1
Corporate Social Responsibility
1
Corporate culture
1
Corporate social responsibility
1
Employee retention
1
Ethics
1
Ethik
1
Führungsstil
1
Konsumentenverhalten
1
Leadership style
1
Leistungsmotivation
1
Mitarbeiterbindung
1
Personalauswahl
1
Personalbeschaffung
1
Personnel selection
1
Recruitment
1
Relationship marketing
1
Salespeople
1
Schweiz
1
Social network
1
Social relations
1
Soziale Beziehungen
1
Soziales Netzwerk
1
Switzerland
1
Unternehmensethik
1
Unternehmenskultur
1
Verkaufspersonal
1
Viral marketing
1
Virales Marketing
1
Werbung
1
Work motivation
1
attribution
1
crisis response
1
ethical scandals
1
more ...
less ...
Online availability
All
Undetermined
1
Type of publication
All
Article
3
Type of publication (narrower categories)
All
Article in journal
3
Aufsatz in Zeitschrift
3
Language
All
English
3
Author
All
Tomczak, Torsten
3
Wentzel, Daniel
3
Henkel, Sven
2
Walter, Benjamin von
1
Published in...
All
Journal of service research : JSR
Thexis / Fachbericht für Marketing
31
Behavioral Branding : wie Mitarbeiterverhalten die Marke stärkt
25
Marketing review St. Gallen : Marketingfachzeitschrift für Theorie & Praxis
20
Thexis : Fachzeitschrift für Marketing ; Fachzeitschrift für Marketing des Instituts für Marketing und Handel an der Universität St. Gallen
15
Marketing Review St.Gallen
9
SpringerLink / Bücher
9
Lehrbuch
8
Corporate Brand Management : Marken als Anker strategischer Führung von Unternehmen
7
Marketing Review St. Gallen : die neue Thexis-Marketingfachzeitschrift für Theorie und Praxis
7
Statistiken / Oesterreichische Nationalbank : Daten & Analysen
7
UTB
6
Berichte und Materialien ... aus dem Forschungsinstitut für Absatz und Handel an der Hochschule St. Gallen für Wirtschafts-, Rechts- und Sozialwissenschaften
5
Journal of travel research : a quarterly publication of the Travel and Tourism Research Association
5
Springer eBook Collection / Business and Economics
5
Die Betriebswirtschaft : DBW
4
Geldpolitik & Wirtschaft : Quartalsheft zur Geld- und Wirtschaftspolitik
4
Handbuch Kundenbindungsmanagement : Strategien und Instrumente für ein erfolgreiches CRM
4
Marketing : ZFP ; journal of research and management
4
Grundwissen der Ökonomik / Betriebswirtschaftslehre
3
Handelsforschung
3
Journal of business economics : JBE
3
Journal of business research : JBR
3
Springer eBook Collection
3
Tourism Review
3
Tourismus-Journal : Zeitschrift für tourismuswissenschaftliche Forschung und Praxis
3
Arbeitspapier / Institut für Markt- und Verbrauchsforschung im Fachbereich Wirtschaftswissenschaft an der Freien Universität Berlin
2
Berichte und Materialien aus dem Forschungsinstitut für Absatz und Handel an der Hochschule St. Gallen für Wirtschafts-, Rechts- und Sozialwissenschaften
2
DUV / Wirtschaftswissenschaft
2
Die Unternehmung : Swiss journal of business research and practice ; Organ der Schweizerischen Gesellschaft für Betriebswirtschaft (SGB)
2
Dienstleistungsnetzwerke
2
Digitale Fachbibliothek
2
Electronic commerce : Herausforderungen, Anwendungen, Perspektiven
2
Erfolg durch Innovation : Perspektiven für den Tourismus- und Dienstleistungssektor ; Festschrift für Klaus Weiermair zum 65. Geburtstag ; 10 Jahre ICRET
2
Fachbuch für Marketing
2
Handbuch Markenführung ; Bd. 2
2
Handbuch Marketingcontrolling : Marketing als Motor von Wachstum und Erfolg
2
Handbuch Produktmanagement : Strategieentwicklung - Produktplanung - Organisation - Kontrolle
2
Innovation Driven Marketing : vom Trend zur innovativen Marketinglösung
2
International journal of quality & reliability management
2
more ...
less ...
Source
All
ECONIS (ZBW)
3
Showing
1
-
3
of
3
Sort
relevance
articles prioritized
date (newest first)
date (oldest first)
1
Can I live up to that ad? : impact of implicit theories of ability on service employees’ responses to advertising
Wentzel, Daniel
;
Henkel, Sven
;
Tomczak, Torsten
- In:
Journal of service research : JSR
13
(
2010
)
2
,
pp. 137-152
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003982815
Saved in:
2
Can friends also become customers? : the impact of employee referral programs on referral likelihood
Wentzel, Daniel
;
Tomczak, Torsten
;
Henkel, Sven
- In:
Journal of service research : JSR
17
(
2014
)
2
,
pp. 119-133
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010356841
Saved in:
3
Securing frontline employee support after an ethical scandal : the moderating impact of response strategies
Walter, Benjamin von
;
Wentzel, Daniel
;
Tomczak, Torsten
- In:
Journal of service research : JSR
19
(
2016
)
4
,
pp. 417-432
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011606978
Saved in:
Results per page
10
25
50
100
250
A service of the
zbw
×
Loading...
//-->