Showing 1 - 10 of 104
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011573358
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011575567
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011575564
Hintergrund: Export als Form des Internationalisierungsprozesses -- Klein- und Mittelunternehmen als Untersuchungseinheit -- Die theoretische Bezugsgröße Organisationskultur -- Erklärung der Export Performance durch organisationskulturbedingte Merkmale -- Methodik -- Ergebnisse der Erhebung...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013516723
Information technology and firm performance: An integrative model of the role of complementarities -- Enhancing the performance effects of information technology through de/centralization: The role of corporate exploration and exploitation -- Hybrid strategy and firm performance: The moderating...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013522897
Vorwort -- Einleitung -- Unterwegs zum kompetenten Unternehmen -- Unterwegs zur pädagogischen Professionalität -- Selbstkompetenz: Grundlage einer pädagogisch-professionellen Performance -- Die Lernerorientierung betrieblichen Lernens -- Die Stärkung der kollegiale Selbstverantwortung: Die...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014019936
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009765446
This book connects a buying psychology driven by American beliefs and values with a company’s go-to market strategy, the goal being to sensitize readers to how the cultural values of a particular country or region can impact the business environment. The book also addresses the reasons behind...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012397923
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011654815
Sowohl die Unternehmenskultur als auch die Unternehmensmarke können als strategische Ressource zum Markterfolg von … Marke in der Unternehmenskultur (Markenimplementierung) und die Beurteilung dieser Beziehung (Marken-Kultur-Fit) durch …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014015570