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2
United States
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Beziehungsmarketing
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Consumer behaviour
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1
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Technology policy
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Theorie der Unternehmung
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Type of publication
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Article
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Type of publication (narrower categories)
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Article in journal
5
Aufsatz in Zeitschrift
5
Language
All
English
5
Author
All
Stock-Homburg, Ruth
5
Bednarek, Marei
1
Reiferscheid, Ines
1
Six, Björn
1
Zacharias, Nicolas A.
1
Zacharias, Nicolas Andy
1
Published in...
All
Journal of the Academy of Marketing Science
Publications of Darmstadt Technical University, Institute for Business Studies (BWL)
3,077
Darmstadt Discussion Papers in Economics
216
Die Unternehmung : Swiss journal of business research and practice ; Organ der Schweizerischen Gesellschaft für Betriebswirtschaft (SGB)
13
Kundenzufriedenheit : Konzepte - Methoden - Erfahrungen
9
The journal of product innovation management : an international publication of the Product Development & Management Association
8
Journal of business economics : JBE
7
Neue Perspektiven der marktorientierten Unternehmensführung
6
Die Betriebswirtschaft : DBW
5
Journal of business research : JBR
5
Neue betriebswirtschaftliche Forschung : Nbf
5
Perspektiven der marktorientierten Unternehmensführung : Arbeiten aus dem Institut für Marktorientierte Unternehmensführung der Universität Mannheim
5
Research
5
Handbuch Strategisches Personalmanagement
4
Harvard-Business-Manager : das Wissen der Besten
4
Research policy : policy, management and economic studies of science, technology and innovation
4
Schmalenbachs Zeitschrift für betriebswirtschaftliche Forschung : ZfbF
4
The international journal of human resource management
4
Wissenschaftliche Arbeitspapiere / Institut für Marktorientierte Unternehmensführung, Universität Mannheim
4
Handbuch Kundenbindungsmanagement : Strategien und Instrumente für ein erfolgreiches CRM
3
Handbuch strategisches Personalmanagement
3
International journal of innovation management
3
Lehrbuch
3
Reihe: Wissenschaftliche Arbeitspapiere / W / Institut für Marktorientierte Unternehmensführung, Universität Mannheim
3
Schmalenbach business review : sbr
3
Zeitschrift Führung + Organisation : ZfO
3
Gabler Research
2
Gabler Research / Neue Perspektiven der marktorientierten Unternehmensführung
2
Personal : Zeitschrift für Human Resource Management
2
SpringerLink / Bücher
2
Aus Politik und Zeitgeschichte : APuZ
1
Entwicklungsperspektiven der Unternehmensführung und ihrer Berichterstattung : Festschrift für Helmut Kuhnle anlässlich seiner Emeritierung
1
Gabler research
1
Group & organization management : an international journal
1
Handbuch Kundenbindungsmanagement
1
Handbuch Mitarbeiterbefragung
1
Innovationsentwicklung, Internationalität, Mitarbeiterperspektive
1
Innovatives Marketing : Entscheidungsfelder - Management - Instrumente ; Hermann Diller zum 60. Geburtstag
1
Karriere : Frauen im Management
1
Kompetenz in Wissenschaft & Management
1
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1
Linking multiple layers of innovation-oriented corporate culture, product program innovativeness, and business performance : a contingency approach
Stock-Homburg, Ruth
;
Six, Björn
;
Zacharias, Nicolas A.
- In:
Journal of the Academy of Marketing Science
41
(
2013
)
3
,
pp. 283-299
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009747850
Saved in:
2
Who should be in power to encourage product program innovativeness, R&D or marketing?
Stock-Homburg, Ruth
;
Reiferscheid, Ines
- In:
Journal of the Academy of Marketing Science
42
(
2014
)
3
,
pp. 264-276
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010364010
Saved in:
3
As they sow, so shall they reap : customers' influence on customer satisfaction at the customer interface
Stock-Homburg, Ruth
;
Bednarek, Marei
- In:
Journal of the Academy of Marketing Science
42
(
2014
)
4
,
pp. 400-414
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010383815
Saved in:
4
How does product program innovativeness affect customer satisfaction? : a comparison of goods and services
Stock-Homburg, Ruth
- In:
Journal of the Academy of Marketing Science
39
(
2011
)
6
,
pp. 813-827
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010217999
Saved in:
5
Patterns and performance outcomes of innovation orientation
Stock-Homburg, Ruth
;
Zacharias, Nicolas Andy
- In:
Journal of the Academy of Marketing Science
39
(
2011
)
6
,
pp. 870-888
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010218002
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