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Marktforschung
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Sexualität
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Television advertising
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Theory-practice divide
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Aufsatz in Zeitschrift
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English
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Wagner, Udo
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Hoppe, Daniel
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Ebster, Claus
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Prenner, Madeleine
2
Richter, Verena
2
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Marketing : journal of research and management
Marketing : ZFP ; journal of research and management
23
Journal of business research : JBR
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Psychology & marketing
8
Energiewirtschaftliche Tagesfragen : et ; Zeitschrift für Energiewirtschaft, Recht, Technik und Umwelt
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Journal of business economics : JBE
6
Journal of retailing and consumer services
5
European journal of operational research : EJOR
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Journal für Betriebswirtschaft : management review quarterly
3
Journal of Business Research
3
OR spectrum : quantitative approaches in management
3
OR-Spektrum : quantitative approaches in management
3
Schmalenbachs Zeitschrift für betriebswirtschaftliche Forschung : ZfbF
3
Zeitschrift für Arbeits- und Organisationspsychologie : A & O ; in Kooperation mit der Sektion Wirtschaftspsychologie im Berufsverband Deutscher Psychologen (BDP) ; Organ der Schweizerischen Gesellschaft für Arbeits- und Organisationspsychologie
3
AP
2
Arbeitspapier
2
Berufsberatung und Berufslenkung
2
BestMasters
2
Betriebswirtschaftliche Schriften
2
Die Zukunft der Energieversorgung: Atomausstieg, Versorgungssicherheit und Klimawandel ; Rundgespräch am 24. und 25. Januar 2012 in München
2
European Journal of Operational Research
2
European retail research
2
Fallstudien aus der österreichischen Marketingpraxis ; 4
2
Forschungsberichte des Instituts für Betriebswirtschaftslehre der Universität Wien
2
German economic review
2
Global Economic Review
2
Global economic review
2
Goethe-Universität Frankfurt am Main - FACHBEREICH WirtschaftswissenschaftenAbteilung Marketing: Publikationen
2
Handbuch Produktmanagement : Strategieentwicklung - Produktplanung - Organisation - Kontrolle
2
Institut für Wirtschaftswissenschaften der Technischen Universität Braunschweig
2
International journal of research in marketing : IJRM ; official journal of the European Marketing Academy
2
Journal of international consumer marketing
2
Journal of world business : JWB
2
Marketing Science
2
Marketing science : the marketing journal of the Institute for Operations Research and the Management Sciences
2
Quantitative Methoden der Unternehmungsplanung
2
Schmalenbach business review : sbr
2
SpringerLink / Bücher
2
Technische Universität Braunschweig - Institut für Marketing - Arbeitsberichte
2
The international review of retail, distribution and consumer research
2
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ECONIS (ZBW)
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1
Context effects of erotic television advertising
Ebster, Claus
;
Wagner, Udo
;
Richter, Verena
;
Prenner, …
- In:
Marketing : journal of research and management
5
(
2009
)
2
,
pp. 61-70
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003908016
Saved in:
2
Context effects of erotic television advertising
Ebster, Claus
;
Wagner, Udo
;
Richter, Verena
;
Prenner, …
- In:
Marketing : journal of research and management
5
(
2009
)
2
,
pp. 61-70
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009049324
Saved in:
3
Small sample properties of the Pareto/Negative binomial distribution model
Hoppe, Daniel
;
Wagner, Udo
- In:
Marketing : journal of research and management
6
(
2010
)
1
,
pp. 39-50
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003976419
Saved in:
4
Customer base analysis : the case for a central variant of the Betageometric/NBD model
Hoppe, Daniel
;
Wagner, Udo
- In:
Marketing : journal of research and management
3
(
2007
)
2
,
pp. 75-90
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003585093
Saved in:
5
Small sample properties of the Pareto/Negative binomial distribution model
Hoppe, Daniel
;
Wagner, Udo
- In:
Marketing : journal of research and management
6
(
2010
)
1
,
pp. 39-50
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009037361
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