//--> //--> //--> //-->
Toggle navigation
Logout
Change account settings
EN
DE
ES
FR
A-Z
Beta
About EconBiz
News
Thesaurus (STW)
Research Skills
Help
EN
DE
ES
FR
My account
Logout
Change account settings
Login
Publications
Events
Your search terms
Search
Retain my current filters
~isPartOf:"Nachhaltigkeitsmarketing : eine fallstudienbasierte Einführung"
~type:"article"
~type_genre:"Aufsatz im Buch"
Search options
All Fields
Title
Exact title
Subject
Author
Institution
ISBN/ISSN
Published in...
Publisher
Open Access only
Advanced
Search history
My EconBiz
Favorites
Loans
Reservations
Fines
You are here:
Home
Wirkungsanalyse: Nachhaltigkei...
Similar by subject
Narrow search
Delete all filters
| 3 applied filters
Year of publication
From:
To:
Subject
All
Nachhaltigkeit
13
Sustainability
13
Marketing
7
Physical distribution
2
Vertrieb
2
Bahlsen GmbH & Co. KG
1
Brand management
1
Business process management
1
Consumer behaviour
1
Controlling
1
Genossenschaft Migros Zürich
1
Kaut-Bullinger-und-Co-KG <München>
1
Konsumentenverhalten
1
Management control
1
Markenführung
1
Market research
1
Marketing management
1
Marketingmanagement
1
Marktforschung
1
PUMA SE
1
Patagonia <Ventura, Calif.>
1
Preismanagement
1
Pricing strategy
1
Procter & Gamble Company
1
Product management
1
Produktmanagement
1
Prozessmanagement
1
Weleda AG <Arlesheim>
1
dm-drogerie markt
1
more ...
less ...
Type of publication
All
Article
Type of publication (narrower categories)
All
Aufsatz im Buch
Book section
13
Case study
13
Fallstudie
13
Language
All
German
13
Author
All
Griese, Kai-Michael
4
Bröring, Stefanie
2
Battenfeld, Dirk
1
Bornkessel, Sabine
1
Eikenbusch, Melanie
1
Freye, Diethardt
1
Funck, Dirk
1
Kull, Stephan
1
Leicht-Eckardt, Elisabeth
1
Meurer, Jörg
1
Richter, Julia
1
Schambeck, Cornelia
1
Schnitker, Karin
1
Selgert, Peter
1
Seyfert, Wolfgang
1
more ...
less ...
Published in...
All
Nachhaltigkeitsmarketing : eine fallstudienbasierte Einführung
Sustainable hospitality and tourism as motors for development : case studies from developing regions of the world
24
The Oxford handbook of the Brazilian economy
20
Sustainable human resource management : transforming organizations, societies and environment
18
Sustainable marketing, branding, and reputation management : strategies for a greener future
18
Brasil 1980 : os desafios da crise econômica
17
Business strategies for sustainability
16
CSR und Nachhaltige Innovation : Zukunftsfähigkeit durch soziale, ökonomische und ökologische Innovationen
16
Conserving and valuing ecosystem services and biodiversity : economic, institutional and social challenges
16
Sustainable development, evaluation and policy-making : theory, practise and quality assurance
15
Brasilien heute : geographischer Raum, Politik, Wirtschaft, Kultur
14
Inflation und Stabilisierung in Brasilien : Probleme einer Gesellschaft im Wandel
14
Innovation, markets and sustainable energy : the challenge of hydrogen and fuel cells
14
Sustainability als Wettbewerbsvorteil : wie Unternehmen von Nachhaltigkeit und Innovation profitieren
14
Sustainable Marketing Management : Grundlagen und Cases
14
Sustainable investing : the art of long-term performance
14
The new Brazilian economy : dynamic transitions into the future
14
Agrobiodiversity conservation and economic development
13
Saving small island developing states : environmental and natural resource challenges
13
Sustainable entrepreneurship and social innovation
13
The New Brazilian Economy : Dynamic Transitions into the Future
13
Agricultural development in Brazil : the rise of a global agro-food power
12
CSR und Wirtschaftspsychologie : psychologische Strategien zur Förderung nachhaltiger Managemententscheidungen und Lebensstile
12
Climate smart development in Asia : transition to low carbon and climate resilient economies
12
Green Office : ökonomische und ökologische Potenziale nachhaltiger Arbeits- und Bürogestaltung
12
Microeconomia e sociedade no Brasil
12
Nachhaltiges Wirtschaften für KMU : Ansätze zur Implementierung von Nachhaltigkeitsaspekten
12
The regional impact of national policies : the case of Brazil
12
Verantwortliches Wirtschaften : Nachhaltigkeit in der Betriebswirtschaftslehre
12
Accounting for biodiversity
11
Biodiversity, ecosystem functioning, and human wellbeing : an ecological and economic perspective
11
CSR und Beschaffung : theoretische wie praktische Implikationen eines nachhaltigen Beschaffungsprozessmodells
11
Creating a sustainable economy : an institutional and evolutionary approach to environmental policy
11
Global environmental issues
11
Handbook of research on sustainable careers
11
Nachhaltigkeit in der Wirtschaftskommunikation
11
Social and sustainability marketing : a casebook for reaching your socially responsible consumers through marketing science
11
Sustainability
11
The Brazilian economy in the eighties
11
The Brazilian economy since the great financial crisis of 2007/2008
11
more ...
less ...
Source
All
ECONIS (ZBW)
13
Showing
1
-
10
of
13
Sort
relevance
articles prioritized
date (newest first)
date (oldest first)
1
Auditierung und Zertifizierungen von Managementsystemen als Grundlage für ein Nachhaltigkeitsmarketing : Fallstudie: Kaut-Bullinger, Taufkirchen
Funck, Dirk
;
Schambeck, Cornelia
;
Selgert, Peter
- In:
Nachhaltigkeitsmarketing : eine fallstudienbasierte …
,
(pp. 375-400)
.
2015
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010442215
Saved in:
2
Nachhaltigkeitsorientierte Logistikpolitik : Fallstudie: Bike-Logistik GmbH
Freye, Diethardt
- In:
Nachhaltigkeitsmarketing : eine fallstudienbasierte …
,
(pp. 335-372)
.
2015
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010442216
Saved in:
3
Nachhaltigkeitsorientierte Vertriebspolitik : Fallstudie: Migros (Schweiz)
Kull, Stephan
- In:
Nachhaltigkeitsmarketing : eine fallstudienbasierte …
,
(pp. 299-333)
.
2015
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010442217
Saved in:
4
Nachhaltigkeitsorientierte Preispolitik : Fallstudie: dm-drogerie markt GmbH + Co. KG
Battenfeld, Dirk
- In:
Nachhaltigkeitsmarketing : eine fallstudienbasierte …
,
(pp. 279-297)
.
2015
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010442218
Saved in:
5
Nachhaltigkeitsorientierte Kommunikationspolitik : Fallstudie: Patagonia Inc.
Griese, Kai-Michael
- In:
Nachhaltigkeitsmarketing : eine fallstudienbasierte …
,
(pp. 245-277)
.
2015
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010442219
Saved in:
6
Nachhaltigkeitsorientierte Produktpolitik : Fallstudie: Pampers von Procter & Gamble
Bröring, Stefanie
- In:
Nachhaltigkeitsmarketing : eine fallstudienbasierte …
,
(pp. 213-244)
.
2015
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010442220
Saved in:
7
Nachhaltigkeitsorientierte Markenpolitik : Fallstudie: Weleda AG
Meurer, Jörg
- In:
Nachhaltigkeitsmarketing : eine fallstudienbasierte …
,
(pp. 185-211)
.
2015
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010442221
Saved in:
8
Strategien zur Bearbeitung strategischer Geschäftsfelder : Fallstudie: Bahlsen GmbH & Co. KG
Schnitker, Karin
;
Eikenbusch, Melanie
- In:
Nachhaltigkeitsmarketing : eine fallstudienbasierte …
,
(pp. 155-182)
.
2015
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010442222
Saved in:
9
Nachhaltigkeits-Controlling : Fallstudie: Puma
Seyfert, Wolfgang
- In:
Nachhaltigkeitsmarketing : eine fallstudienbasierte …
,
(pp. 121-152)
.
2015
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010442223
Saved in:
10
Ziele des Nachhaltigkeitsmarketing : Fallstudie: WABE Zentrum
Griese, Kai-Michael
;
Leicht-Eckardt, Elisabeth
- In:
Nachhaltigkeitsmarketing : eine fallstudienbasierte …
,
(pp. 107-120)
.
2015
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010442224
Saved in:
1
2
Next
Last
Results per page
10
25
50
100
250
A service of the
zbw
×
Loading...
//-->