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~isPartOf:"Political marketing in the United States"
~type_genre:"Arbeitspapier"
~type_genre:"Aufsatz im Buch"
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3
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2
Politiker
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2
Soziale Bewegung
2
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Celebrity endorsement
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Crisis management
1
Führungspersönlichkeit
1
Government
1
Krisenmanagement
1
Leadership personality
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Presidential election
1
Präsidentschaftswahl
1
Regierung
1
Social Web
1
Social web
1
Voting behaviour
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Wahlverhalten
1
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Type of publication
All
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Arbeitspapier
Aufsatz im Buch
Graue Literatur
Book section
13
Language
All
English
13
Author
All
Cosgrove, Kenneth M.
3
Conley, Brian M.
2
Lees-Marshment, Jennifer
2
Bendle, Neil
1
Bergner, Jeff
1
Burton, Michael John
1
Busby, Robert
1
Elder, Edward
1
Garrett, R. Sam
1
Lalancette, Mireille
1
Marland, Alexander J.
1
Miller, William J.
1
Miracle, Tasha
1
Nastasoiu, Mihaela-Alina
1
Raynauld, Vincenct
1
Ridout, Travis N.
1
Spiller, Lisa D.
1
Turcotte, André
1
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Political marketing in the United States
Arbeitspapier / Wissenschaftliche Gesellschaft für Marketing und Unternehmensführung
31
Schriftenreihe Schwerpunkt Marketing / Arbeitspapier
26
Entrepreneurial Marketing : Besonderheiten, Aufgaben und Lösungsansätze für Gründungsunternehmen
24
Zielgruppen im Konsumentenmarketing : Segmentierungsansätze - Trends - Umsetzung
21
Arbeitspapier / Institut für Marketing, Universität Mannheim
19
Reutlinger Diskussionsbeiträge zu Marketing und Management
19
Commodity Marketing : Grundlagen, Besonderheiten, Erfahrungen
17
Marketing Weiterdenken : Zukunftspfade für eine marktorientierte Unternehmensführung : Herrn Prof. Dr. Dr. h.c. mult. Heribert Meffert zum 80. Geburtstag
16
Working paper / National Bureau of Economic Research, Inc.
16
Marketing und Sales Automation : Grundlagen - Tools - Umsetzung ; Alles, was Sie wissen müssen
15
Rotterdams Instituut voor Bedrijfseconomische Studies : RIBES
14
Does marketing need reform? : fresh perspectives on the future
13
Erfurter Hefte zum angewandten Marketing
13
Erfolgreich mit den Großen des Marketings : [Best of Marketing]
12
Marketing Weiterdenken : Zukunftspfade für eine marktorientierte Unternehmensführung
12
Marketing and the common good : essays from Notre Dame on societal impact
12
Marketing in Forschung und Praxis : [Jubiläumsausgabe zum 40-jährigen Bestehen der Arbeitsgemeinschaft für Marketing]
12
The Routledge companion to marketing and feminism
12
The SAGE handbook of marketing ethics
12
Working paper / Department of Commerce, College of Business, Massey University
12
Critical perspectives on diversity, equity, and inclusion in marketing
11
Building corporate identity, image and reputation in the digital era
10
Diskussionsbeiträge des Fachbereichs Wirtschaftswissenschaft der Universität Duisburg - Gesamthochschule
10
Faculty & research / Insead : working paper series
10
Marketing in the emerging markets of Islamic countries
10
Sustainable marketing, branding, and reputation management : strategies for a greener future
10
ERIM report series research in management
9
Entrepreneurship marketing : principles and practice of SME marketing
9
Institut für Wirtschaftswissenschaften der Technischen Universität Braunschweig
9
Marktorientierte Unternehmensführung : Reflexionen - Denkanstöße - Perspektiven ; Festschrift für Heribert Meffert zum 60. Geburtstag
9
Shopper-Marketing : mit Shopper Insights zu effektiver Markenführung bis an den POS
9
Virale Kommunikation : Möglichkeiten und Grenzen des prozessanstoßenden Marketings
9
Wege des Marketing : Festschrift zum 60. Geburtstag von Erwin Dichtl
9
Wissenschaftliche Arbeitspapiere / F / Center of Market-Oriented Product and Production Management
9
(Partei-)Politik im Zeichen des Marketing : [...parteienwissenschaftliches Symposion des Instituts für Deutsches und Europäisches Parteienrecht und Parteienforschung ..., das am 18. und 19. April 2008 in Düsseldorf .. stattfand]
8
Marketing und Marktforschung : Entwicklungen, Erweiterungen und Schnittstellen im nationalen und internationalen Kontext ; Festschrift zum 66. Geburtstag von Prof. Dr. Manfred Hüttner
8
Research at the marketing-entrepreneurship interface
8
Working paper series
8
Working papers / Harvard Business School, Division of Research
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US political
marketing
trends an implications
Lees-Marshment, Jennifer
;
Conley, Brian M.
;
Cosgrove, …
- In:
Political marketing in the United States
,
(pp. 289-305)
.
2014
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010417784
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2
Communicating contemporary leadership in government : Barack Obama
Elder, Edward
- In:
Political marketing in the United States
,
(pp. 253-271)
.
2014
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010417786
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3
Crisis-management,
marketing
, and money in US campaigns
Garrett, R. Sam
- In:
Political marketing in the United States
,
(pp. 236-252)
.
2014
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010417787
Saved in:
4
The market research, testing and targeting behind American political advertising
Ridout, Travis N.
- In:
Political marketing in the United States
,
(pp. 220-235)
.
2014
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010417788
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5
Mama grizzlies : republican female candidates and the political
marketing
dilemma
Busby, Robert
- In:
Political marketing in the United States
,
(pp. 202-219)
.
2014
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010417789
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6
Personal political branding at state level
Cosgrove, Kenneth M.
- In:
Political marketing in the United States
,
(pp. 148-164)
.
2014
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010417792
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7
Access Hollywood : celebrity endorsements in American politics
Marland, Alexander J.
;
Lalancette, Mireille
- In:
Political marketing in the United States
,
(pp. 130-147)
.
2014
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010417793
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8
Branding the Tea Party : political
marketing
and an American social movement
Miller, William J.
- In:
Political marketing in the United States
,
(pp. 112-129)
.
2014
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010417794
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9
Primary elections and US political
marketing
Bendle, Neil
;
Nastasoiu, Mihaela-Alina
- In:
Political marketing in the United States
,
(pp. 85-111)
.
2014
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010417795
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10
Boutique populism : the emergence of the Tea Party Movement in the age of digital politics
Turcotte, André
;
Raynauld, Vincenct
- In:
Political marketing in the United States
,
(pp. 61-84)
.
2014
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010417796
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