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~isPartOf:"Psychology & marketing"
~person:"Gierl, Heribert"
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Type of publication (narrower categories)
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Article in journal
1
Aufsatz in Zeitschrift
1
Language
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English
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Gierl, Heribert
Woodside, Arch G.
10
Yi, Youjae
9
Chan, Eugene Y.
5
Herrmann, Andreas
5
Hollebeek, Linda D.
5
Lim, Weng Marc
5
Sauer, Nicola E.
5
Spence, Charles
5
Bagozzi, Richard P.
4
Bigné Alcañiz, J. Enrique
4
Das, Gopal
4
Grewal, Dhruv
4
Kim, Jungkeun
4
Lowe, Ben
4
Park, Jooyoung
4
Pitt, Leyland F.
4
Rauschnabel, Philipp A.
4
Roper, Stuart
4
Sprott, David E.
4
Sung, Yongjun
4
Tal, Aner
4
Thomas, Veronica L.
4
Addis, Michela
3
Albrecht, Carmen-Maria
3
Amar, Moty
3
Arnold, Mark J.
3
Barnes, Bradley R.
3
Bauer, Brittney C.
3
Bodur, H. Onur
3
Bridges, K. Robert
3
Chang, Chingching
3
Chow, Cheris W. C.
3
Darley, William K.
3
De Angelis, Matteo
3
DelVecchio, Devon
3
Dwivedi, Yogesh Kumar
3
Eisend, Martin
3
Felix, Reto
3
Filieri, Raffaele
3
Flavián Blanco, Carlos
3
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Psychology & marketing
Marketing : ZFP ; journal of research and management
18
Die Unternehmung : Swiss journal of business research and practice ; Organ der Schweizerischen Gesellschaft für Betriebswirtschaft (SGB)
8
Jahrbuch der Absatz- und Verbrauchsforschung
8
Der Markt : international journal of marketing
5
Journal of business economics : JBE
4
Schmalenbachs Zeitschrift für betriebswirtschaftliche Forschung : ZfbF
4
Transfer, Werbeforschung & Praxis : Zeitschrift für Werbung, Kommunikation und Markenführung
4
Journal of business research : JBR
3
Marketing : journal of research and management
3
Handel im Fokus : aus dem Instituts für Handelsforschung an der Universität zu Köln
2
Planung & Analyse : Zeitschrift für Marktforschung und Marketing
2
Review of managerial science
2
Transfer : Zeitschrift für Kommunikation und Markenmanagement
2
Advertising and communication : proceedings 4th International Conference on Research in Advertising (ICORIA), Saarland University, June 2 - 4, 2005, Saarbruecken
1
Asia Pacific journal of marketing and logistics
1
Cutting edge international research
1
Erlebniskommunikation : Erfolgsfaktoren für die Marketingpraxis
1
Handel in Theorie und Praxis : Festschrift zum 60. Geburtstag von Prof. Dr. Dirk Möhlenbruch
1
International advertising and communication : current insights and empirical findings
1
International journal of marketing : IJM ; formerly Der Markt
1
International journal of research in marketing : IJRM ; official journal of the European Marketing Academy
1
Journal of business ethics : JBE
1
Journal of retailing and consumer services
1
Marketing letters : a journal of research in marketing
1
Schriften zum Marketing
1
The international review of retail, distribution and consumer research
1
Wege des Marketing : Festschrift zum 60. Geburtstag von Erwin Dichtl
1
Wirtschaftswissenschaftliches Studium : WiSt ; Zeitschrift für Studium und Forschung
1
Yearbook of marketing and consumer research
1
Zeitschrift für Planung & Unternehmenssteuerung
1
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Can advertising elements improve consumer evaluations of
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extensions with a moderate or low fit?
Bambauer-Sachse, Silke
;
Hüttl-Maack, Verena
;
Gierl, …
- In:
Psychology & marketing
28
(
2011
)
2
,
pp. 205-218
Persistent link: https://www.econbiz.de/10008858089
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