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Undetermined
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Type of publication
All
Book / Working Paper
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Type of publication (narrower categories)
All
Hochschulschrift
10
Thesis
8
Collection of articles of several authors
2
Sammelwerk
2
Aufsatzsammlung
1
Language
All
German
10
English
2
Author
All
Burmann, Christoph
2
Brettschneider, Frank
1
Eilers, Daniela
1
Ettl-Huber, Silvia
1
Germelmann, Class Christian
1
Gliese, Verena
1
Hauptmann, Stefan
1
Heun, Thomas
1
Krämer, Johannes
1
Maier, Florian
1
Nelke, Astrid
1
Nowak, Rosemarie
1
Reiter, Brigitte
1
Roither, Michael
1
Ruppert, Anna Katharina
1
Sievert, Holger
1
Soeldner, Jens-Henrik
1
Wagenführer, Daniel
1
Weitzl, Wolfgang
1
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Institution
All
Springer Fachmedien Wiesbaden
5
Published in...
All
Research
SpringerLink / Bücher
72
Journal of economic behavior & organization : JEBO
47
Journal of economic dynamics & control
29
Chaos, complexity and leadership 2012
27
Diskussionsarbeit
27
HMD : Praxis der Wirtschaftsinformatik
26
I-KNOW '08 and I-MEDIA '08 : International Conferences on Knowledge Management and New Media Technology ; conference proceedings ; [Graz, Austria, September 3 - 5, 2008]
23
Wissensmanagement : das Magazin für Digitalisierung, Vernetzung und Collaboration
23
Economic theory : official journal of the Society for the Advancement of Economic Theory
20
Série des documents de travail / Centre de Recherche en Économie et Statistique
16
Discussion paper / Tinbergen Institute
15
Online-PR im Web 2.0 : Fallbeispiele aus Wirtschaft und Politik
15
Economic modelling
14
Psychology & marketing
14
Economics letters
13
International journal of information technology and management : IJITM
13
Social Media im Personalmarketing : erfolgreich in Netzwerken kommunizieren
13
Cutting-edge social media approaches to business education : teaching with LinkedIn, Facebook, Twitter, Second Life, and blogs
12
Enterprise 2.0 - die digitale Revolution der Unternehmenskultur : warum Personalmanager jetzt gefordert sind
12
Premier reference source
12
Springer eBook Collection
12
Information & management : the internat. journal of management processes and systems ; journal of IFIP Users Group
11
Journal of business research : JBR
11
Lecture notes in economics and mathematical systems : LNEMS
11
Nonlinear dynamics in economics and social sciences : proceedings of the second informal workshop, held at the Certosa di Pontignano, Siena, Italy, May 27 - 30, 1991
11
Social Software in Unternehmen
11
Working papers series in theoretical and applied economics
11
Complexity and self-organization in social and economic systems : proceedings of the International Conference on Complexity and Self-Organization in Social and Economic Systems, Beijing, October 1994
10
Enterprise 2.0 - Die Kunst, loszulassen
10
Enterprise 2.0 - die Kunst, loszulassen
10
Enterprise Social Networks : Erfolgsfaktoren für die Einführung und Nutzung - Grundlagen, Praxislösungen, Fallbeispiele
10
Europäische Hochschulschriften / 5
10
International journal of market research : JMRS ; the journal of the Market Research Society
10
Journal of organizational computing and electronic commerce
10
Management science : journal of the Institute for Operations Research and the Management Sciences
10
Nonlinear evolution of spatial economic systems
10
Nonlinearities in economics : an interdisciplinary approach to economic dynamics, growth and cycles
10
Public choice
10
Série des documents de travail du CREST / Institut National de la Statistique et des Etudes Economiques
10
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Measuring electronic Word-of-Mouth effectiveness : developing and applying the eWOM trust scale
Weitzl, Wolfgang
-
2017
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011542277
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2
Blogger Relations als Teilbereich der Medienarbeit : Unternehmenskommunikation mit neuen Öffentlichkeiten
Gliese, Verena
-
2019
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011983875
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3
Wirkung von Social Media auf Marken : eine ganzheitliche Abbildung der Markenführung in Social Media
Eilers, Daniela
-
2014
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010464274
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4
Innovationsmanagement in der PR : wie die Unternehmenskommunikation die Einführung neuer Social Web-Kanäle steuert
Ruppert, Anna Katharina
-
2018
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011689802
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5
Mittelstand 2.0 : typabhängige Nutzungspotenziale von Social Media in mittelständischen Unternehmen
Krämer, Johannes
-
2014
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010396290
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6
Marken im Social Web : zur Bedeutung von Marken in Online-Diskursen
Heun, Thomas
-
2012
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7
Social-Media in Organisationen : Strukturation und computervermittelte Kommunikation
Hauptmann, Stefan
-
2012
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Social-Media-Kommunikation nationaler Regierungen in Europa : theoretische Grundlagen und vergleichende Länderanalysen
Sievert, Holger
(
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);
Nelke, Astrid
(
ed.
)
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2014
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9
Social Media in der Organisationskommunikation : empirische Befunde und Branchenanalysen
Ettl-Huber, Silvia
(
contributor
); …
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2013
-
1. Aufl.
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010472125
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10
Trialogische Markenführung im Business-to-Business : der Einfluss von Social Media auf die identitätsbasierte Markenführung
Maier, Florian
-
2016
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011407293
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