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Social web
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8
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Corporate Social Responsibility
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All
Undetermined
93
Type of publication
All
Book / Working Paper
123
Type of publication (narrower categories)
All
Hochschulschrift
91
Thesis
41
Collection of articles of several authors
19
Sammelwerk
19
Konferenzschrift
13
Aufsatzsammlung
11
Conference proceedings
6
Case study
4
Fallstudie
4
Lehrbuch
3
Textbook
3
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Language
All
German
104
English
29
Author
All
Burmann, Christoph
5
Schmidt, Christopher M.
5
Nielsen, Martin
4
Kirchgeorg, Manfred
3
Klarmann, Martin
3
Bartelmeß, Tina
2
Bergmann, Gustav
2
Beyer, Christina
2
Brunner-Sperdin, Alexandra
2
Fritz, Wolfgang
2
Godemann, Jasmin
2
Haase, Inga
2
Hansmann, Marc
2
Heinemann, Sabine
2
Kochhan, Christoph
2
Lukesch, Maximilian
2
Lüders, Maximilian
2
Reitberger, Wolfgang
2
Renz, Michael
2
Robra-Bissantz, Susanne
2
Schneckenleitner, Peter
2
Siems, Florian
2
Stumpf, Marcus
2
Woisetschläger, David
2
Ante, Lennart
1
Apel, Juliane
1
Baecker, Dirk
1
Banholzer, Volker Markus
1
Barth, Carl-Philipp
1
Baur, Nina
1
Bayaz, Danyal
1
Becker, Timo
1
Berndt, Thomas
1
Berz, Jennifer
1
Bierwald, Jan
1
Bormann, Patrick
1
Braedel-Kühner, Cordula
1
Brunnberg, Dirk
1
Budzinski, Oliver
1
Bušljeta Banks, Ivana
1
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Institution
All
Springer Fachmedien Wiesbaden
79
Deutscher Dialogmarketing Verband
3
Technische Universität Braunschweig
3
Springer Gabler <Firma>
2
Universität Bremen
2
Ernst-Moritz-Arndt-Universität Greifswald
1
European Advertising Academy
1
Forschungskooperation Europäische Kulturen in der Wirtschaftskommunikation
1
Freie Universität Berlin
1
ICORIA <12., 2013, Zagreb>
1
ICORIA <16., 2017, Gent>
1
ICORIA <18., 2019, Krems>
1
Interdisziplinäre Tagung des Forschungsnetzwerkes Europäische Kulturen in der Wirtschaftskommunikation <17., 2017, Frankfurt am Main>
1
Internationale und Interdisziplinäre Jahrestagung des Forschungsnetzwerks Europäische Kulturen in der Wirtschaftskommunikation <19., 2019, Wien>
1
Qual.met Symposium <3., 2019, Hall in Tirol>
1
Springer VS
1
Trends in Business Communication <Veranstaltung> <2016, Kufstein>
1
Trends in Business Communication <Veranstaltung> <8., 2020, Online>
1
Wissenschaftlicher Interdisziplinärer Kongress für Dialogmarketing <10., 2015, Fulda>
1
Wissenschaftlicher Interdisziplinärer Kongress für Dialogmarketing <8, 2013, Hamburg>
1
Wissenschaftlicher Interdisziplinärer Kongress für Dialogmarketing <9., 2014, Mainz>
1
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All
Research
Journal of business research : JBR
699
SpringerLink / Bücher
529
NBER working paper series
331
Journal of retailing and consumer services
326
Technological forecasting & social change : an international journal
307
Working paper / National Bureau of Economic Research, Inc.
279
Information & management : the internat. journal of management processes and systems ; journal of IFIP Users Group
251
International journal of internet marketing and advertising : IJIMA
237
NBER Working Paper
237
Springer eBook Collection
223
CESifo working papers
209
Management science : journal of the Institute for Operations Research and the Management Sciences
208
Information systems research : ISR
202
Working paper
188
Journal of interactive marketing : a quarterly publication from the Direct Marketing Educational Foundation
176
Tourism management : research, policies, practice
165
Journal of marketing communications
164
Discussion paper / Centre for Economic Policy Research
162
Journal of advertising research
162
International journal of hospitality management
158
Journal of management information systems : JMIS
150
Discussion papers / CEPR
146
International journal of advertising : the review of marketing communications
146
Marketing science : the marketing journal of the Institute for Operations Research and the Management Sciences
146
Industrial marketing management : the international journal for industrial and high-tech firms
143
Games and economic behavior
139
Discussion paper series / IZA
137
Journal of research in interactive marketing : interactive marketing and computer-mediated communication
135
Journal of economic behavior & organization : JEBO
130
Business horizons
129
Psychology & marketing
127
Corporate communications : an international journal
124
Cogent business & management
121
European research studies
121
Electronic commerce research
117
Discussion paper
116
Journal of internet commerce
114
International journal of electronic marketing and retailing : IJEMR
110
Journal of marketing
108
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Werbekommunikation in der Wirtschaft : mediengerecht, praxisorientiert und interdisziplinär
Schmidt, Christopher M.
(
ed.
)
-
2018
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011806568
Saved in:
2
Trialogische Markenführung im Business-to-Business : der Einfluss von Social Media auf die identitätsbasierte Markenführung
Maier, Florian
-
2016
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011407293
Saved in:
3
Interaktionen mit Social Media Influencern als Instrument zur Markenprofilierung
Hiddessen, Jana
-
2021
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012513349
Saved in:
4
Drivers of user engagement in influencer branding : an empirical analysis of brand related user-generated content on Instagram
Fink, Tanja
-
2021
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012523493
Saved in:
5
Der Einfluss der Werbespotgestaltung auf das Social Media Engagement von Konsumenten : eine Multilevel-Analyse und Lebenszyklus-Betrachtung am Beispiel von YouTube
Lenzen, Sandra
-
2019
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011955417
Saved in:
6
Marken im Social Web : zur Bedeutung von Marken in Online-Diskursen
Heun, Thomas
-
2012
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009573032
Saved in:
7
Social-Media in Organisationen : Strukturation und computervermittelte
Kommunikation
Hauptmann, Stefan
-
2012
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009553257
Saved in:
8
Stakeholder-
Kommunikation
im Web 2.0 : alte Theorien für neue Medien
Rankl, Dagmar
-
2017
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011544954
Saved in:
9
Social Media in der Organisationskommunikation : empirische Befunde und Branchenanalysen
Ettl-Huber, Silvia
(
contributor
); …
-
2013
-
1. Aufl.
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010472125
Saved in:
10
Mobilität - Wirtschaft -
Kommunikation
: wie die Mobilität von Unternehmen, Personen, Kapital, Waren und Dienstleistungen die
Kommunikation
verändert
Matrisciano, Sara
(
ed.
);
Hoffmann, Edgar
(
ed.
); …
-
Internationale und Interdisziplinäre Jahrestagung des …
-
2021
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012304140
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1
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