//--> //--> //-->
Toggle navigation
Logout
Change account settings
EN
DE
ES
FR
A-Z
Beta
About EconBiz
News
Thesaurus (STW)
Research Skills
Help
EN
DE
ES
FR
My account
Logout
Change account settings
Login
Publications
Events
Your search terms
Search
Retain my current filters
~isPartOf:"Schmalenbachs Zeitschrift für betriebswirtschaftliche Forschung : Zfbf"
Search options
All Fields
Title
Exact title
Subject
Author
Institution
ISBN/ISSN
Published in...
Publisher
Open Access only
Advanced
Search history
My EconBiz
Favorites
Loans
Reservations
Fines
You are here:
Home
A probabilistic one-step appro...
Similar by person
Narrow search
Delete all filters
| 1 applied filter
Year of publication
From:
To:
Type of publication
All
Article
5
Language
All
Undetermined
5
Author
All
Hruschka, Harald
5
Natter, Martin
2
Baumgartner, Bernbard
1
Fettes, Werner
1
Heimel, Jörg Peter
1
Probst, Markus
1
Steiner, Winfried J.
1
Taudes, Alfred
1
more ...
less ...
Published in...
All
Schmalenbachs Zeitschrift für betriebswirtschaftliche Forschung : Zfbf
Regensburger Diskussionsbeiträge zur Wirtschaftswissenschaft
34
Journal of business economics : JBE
30
OR spectrum : quantitative approaches in management
14
European journal of operational research : EJOR
13
European Journal of Operational Research
9
Marketing : ZFP ; journal of research and management
8
Schmalenbachs Zeitschrift für betriebswirtschaftliche Forschung : ZfbF
8
Journal of forecasting
5
University of Regensburg Working Papers in Business, Economics and Management Information Systems
5
International journal of research in marketing : IJRM ; official journal of the European Marketing Academy
4
Marketing : journal of research and management
4
Working papers in economics and statistics
4
Discussion Paper
3
Discussion paper / Sonderforschungsbereich 386 der Ludwig-Maximilians-Universität München
3
Journal für Betriebswirtschaft : management review quarterly
3
Reihe Wirtschaftswissenschaften
3
Review of managerial science : RMS
3
Review of marketing science
3
Wirtschaftsuniversität Wien - Forschungsbezogene elektronische Publikationen
3
Conjointanalyse : Methoden - Anwendungen - Praxisbeispiele
2
Dynamic competitive analysis in marketing : proceedings of the International Workshop on Dynamic Competitive Analysis in Marketing, Montréal, Canada, September 1 - 2, 1995
2
Forschungsbericht / Institut für Höhere Studien und Wissenschaftliche Forschung, Wien
2
Goethe-Universität Frankfurt am Main - FACHBEREICH WirtschaftswissenschaftenAbteilung Marketing: Publikationen
2
Handbuch Produktmanagement : Strategieentwicklung - Produktplanung - Organisation - Kontrolle
2
Journal of Business Economics
2
Journal of Forecasting
2
Journal of business & economic statistics : JBES ; a publication of the American Statistical Association
2
Journal of retailing and consumer services
2
OR-Spektrum : quantitative approaches in management
2
Operations-Research-Spektrum : Zeitschrift der Gesellschaft für Operations Research
2
Schmalenbach Business Review (sbr)
2
Schmalenbach business review : sbr
2
Working Papers in Economics and Statistics
2
Advances in statistical analysis : AStA ; a journal of the German Statistical Society
1
Arbeitspapiere der absatzwirtschaftlichen Institute der Wirtschaftsuniversität Wien
1
Computational Statistics
1
Das Wirtschaftsstudium : wisu ; Zeitschrift für Ausbildung, Prüfung, Berufseinstieg und Fortbildung
1
Econometrics of short and unreliable time series
1
Empirische Mastertechniken : eine anwendungsorientierte Einführung für die Marketing- und Managementforschung
1
more ...
less ...
Source
All
OLC EcoSci
5
Showing
1
-
5
of
5
Sort
relevance
articles prioritized
date (newest first)
date (oldest first)
1
Produktliniengestaltung - Produktliniengestaltung mit Genetischen Algorithmen
Steiner, Winfried J.
;
Hruschka, Harald
- In:
Schmalenbachs Zeitschrift für betriebswirtschaftliche …
54
(
2002
),
pp. 575-601
Persistent link: https://www.econbiz.de/10006695026
Saved in:
2
Markenwahl - Die Bewährung von Ankerpreismodellen bei der Erklärung der Markenwahl
Hruschka, Harald
;
Fettes, Werner
;
Probst, Markus
- In:
Schmalenbachs Zeitschrift für betriebswirtschaftliche …
54
(
2002
),
pp. 426-441
Persistent link: https://www.econbiz.de/10006695238
Saved in:
3
Markentreue - Ein Discrete Choice-Modell zur Erklärung von Markentreue auf Grundlage von Theorien des Lernens und der wahrgenommenen Unsicherheit 299
Baumgartner, Bernbard
;
Hruschka, Harald
- In:
Schmalenbachs Zeitschrift für betriebswirtschaftliche …
54
(
2002
)
Persistent link: https://www.econbiz.de/10006695331
Saved in:
4
Kaufverhaltensmodelle - Konnexionistische Kaufakt- und Markenwahlmodelle
Heimel, Jörg Peter
;
Hruschka, Harald
;
Natter, Martin
; …
- In:
Schmalenbachs Zeitschrift für betriebswirtschaftliche …
50
(
1998
)
7-8
,
pp. 596-613
Persistent link: https://www.econbiz.de/10006700476
Saved in:
5
Ankerpreise als Erwartungen oder dynamische latente Variablen in Marktreaktionsmodellen
Natter, Martin
;
Hruschka, Harald
- In:
Schmalenbachs Zeitschrift für betriebswirtschaftliche …
49
(
1997
)
9
,
pp. 747-764
Persistent link: https://www.econbiz.de/10006702525
Saved in:
Results per page
10
25
50
100
250
A service of the
zbw
×
Loading...
//-->