//--> //--> //-->
Toggle navigation
Logout
Change account settings
EN
DE
ES
FR
A-Z
Beta
About EconBiz
News
Thesaurus (STW)
Research Skills
Help
EN
DE
ES
FR
My account
Logout
Change account settings
Login
Publications
Events
Your search terms
Search
Retain my current filters
~isPartOf:"Schmalenbachs Zeitschrift für betriebswirtschaftliche Forschung : Zfbf"
Search options
All Fields
Title
Exact title
Subject
Author
Institution
ISBN/ISSN
Published in...
Publisher
Open Access only
Advanced
Search history
My EconBiz
Favorites
Loans
Reservations
Fines
You are here:
Home
Marketing spending models
Similar by person
Narrow search
Delete all filters
| 1 applied filter
Year of publication
From:
To:
Type of publication
All
Article
5
Language
All
Undetermined
5
Author
All
Fischer, Marc
5
Bauer, Hans H.
2
Schollmeyer, Thomas
2
Clement, Michel
1
Pfahlert, Volker
1
Published in...
All
Schmalenbachs Zeitschrift für betriebswirtschaftliche Forschung : Zfbf
Journal of business economics : JBE
10
MSI reports : working paper series
8
Die Betriebswirtschaft : DBW
6
Schmalenbachs Zeitschrift für betriebswirtschaftliche Forschung : ZfbF
5
Arbeitspapier / Institut für Marketing, Universität Mannheim
4
Journal of marketing research : JMR
4
Marketing science : the marketing journal of the Institute for Operations Research and the Management Sciences
4
Wissenschaftliche Arbeitspapiere / Institut für Marktorientierte Unternehmensführung, Universität Mannheim
4
International journal of research in marketing : IJRM ; official journal of the European Marketing Academy
3
Arbeitspapier / Marketing-Centrum Münster ; McKinsey & Company
2
Interfaces : the INFORMS journal on the practice of operations research
2
Kostenrechnungs-Praxis : krp ; Zeitschrift für Controlling, Accounting & System-Anwendungen
2
Management Know-how
2
Marketing : ZFP ; journal of research and management
2
Springer eBook Collection
2
Wirtschaftswissenschaftliches Studium : WiSt ; Zeitschrift für Studium und Forschung
2
Arbeitspapier ... aus dem Forschungsprojekt Marketing und Ökonomische Theorie
1
Arbeitspapier ... aus dem Forschungsprojekt Marketing und ökonomische Theorie / Johann-Wolfgang-Goethe-Universität Frankfurt am Main, Fachbereich Wirtschaftswissenschaften, Lehrstuhl für Betriebswirtschaftslehre, insbesondere Marketing
1
Betriebswirtschaftliche Forschung und Praxis : BFuP
1
Business Research
1
Controlling & management review : Zeitschrift für Controlling & Management
1
Gabler-Edition Wissenschaft / Schriftenreihe des Instituts für marktorientierte Unternehmen (IMU), Universität Mannheim
1
Handbuch Strategisches Management
1
Handbuch Technologie- und Innovationsmanagement : Strategie - Umsetzung - Controlling
1
Handbuch strategisches Management
1
Harvard-Business-Manager : das Wissen der Besten
1
International Business Review
1
International business review : the official journal of the European International Business Academy
1
Journal of marketing
1
M & A review : Mergers & acquisitions ; Beteiligungen, Allianzen, Restrukturierungen, Divestments, Private equity
1
Management for Professionals
1
Management science : journal of the Institute for Operations Research and the Management Sciences
1
Marketing Science
1
Marketing-Controlling
1
Neue betriebswirtschaftliche Forschung : Nbf
1
Neue betriebswirtschaftliche Forschung : nbf
1
Quantitative Marketing and Economics
1
Quantitative marketing and economics : QME
1
Reihe: Wissenschaftliche Arbeitspapiere / W / Institut für Marktorientierte Unternehmensführung, Universität Mannheim
1
more ...
less ...
Source
All
OLC EcoSci
5
Showing
1
-
5
of
5
Sort
relevance
articles prioritized
date (newest first)
date (oldest first)
1
Kontaktstudium: Markteintritt - Lohnt sich für Pharmaunternehmen der Markteintritt als Late Mover? - Ergebnisse einer Rentabilitätsanalyse
Bauer, Hans H.
;
Fischer, Marc
;
Pfahlert, Volker
- In:
Schmalenbachs Zeitschrift für betriebswirtschaftliche …
53
(
2001
),
pp. 632-648
Persistent link: https://www.econbiz.de/10006696429
Saved in:
2
Line Extensions - Ein Ansatz zur simultanen Messung von Kannibalisierungssubstitutiven Konkurrenz- und Neukäufereffekten am Beispiel von line extensions
Bauer, Hans H.
;
Fischer, Marc
- In:
Schmalenbachs Zeitschrift für betriebswirtschaftliche …
53
(
2001
),
pp. 455-477
Persistent link: https://www.econbiz.de/10006696500
Saved in:
3
Ein Ansatz zur Messung des finanziellen Werts versunkener Marken
Fischer, Marc
;
Schollmeyer, Thomas
- In:
Schmalenbachs Zeitschrift für betriebswirtschaftliche …
62
(
2010
),
pp. 598-625
Persistent link: https://www.econbiz.de/10008638711
Saved in:
4
Ein Ansatz zur Messung des finanziellen Werts versunkener Marken
Fischer, Marc
;
Schollmeyer, Thomas
- In:
Schmalenbachs Zeitschrift für betriebswirtschaftliche …
62
(
2010
),
pp. 598-625
Persistent link: https://www.econbiz.de/10008707193
Saved in:
5
Erfolgsfaktor Internationalisierung: Eine empirische Analyse der Breite und Geschwindigkeit der internationalen Markteinführung pharmazeutischer Innovationen von Folgern
Fischer, Marc
;
Clement, Michel
- In:
Schmalenbachs Zeitschrift für betriebswirtschaftliche …
59
(
2007
),
pp. 847-881
Persistent link: https://www.econbiz.de/10007898351
Saved in:
Results per page
10
25
50
100
250
A service of the
zbw
×
Loading...
//-->