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~isPartOf:"Schriften zum innovativen Marketing"
~subject:"Dienstleistungsqualität"
~subject:"Preismanagement"
~type_genre:"Hochschulschrift"
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Type of publication
All
Book / Working Paper
2
Type of publication (narrower categories)
All
Hochschulschrift
Konferenzbeitrag
Thesis
2
Graue Literatur
1
Non-commercial literature
1
Language
All
German
2
Author
All
Brambach, Gabriele
1
Müller, Iris
1
Published in...
All
Schriften zum innovativen Marketing
Europäische Hochschulschriften / 5
12
Gabler Edition Wissenschaft
6
Research
5
Understanding digital industry : proceedings of the Conference on Managing Digital Industry, Technology and Entrepreneurship (CoMDITE 2019), July 10-11, 2019, Bandung, Indonesia
5
Gabler Research
4
Journal of electronic commerce in organizations : the international journal of electronic commerce in modern organizations ; an official publication of the Information Resources Management Association
4
SpringerLink / Bücher
4
Basler Schriften zum Marketing
3
Gabler research
3
Gabler-Edition Wissenschaft
3
Schriftenreihe Unternehmensführung und Marketing
3
Tinbergen Institute research series
3
Advances in National Brand and Private Label Marketing : Ninth International Conference, 2022
2
Beiträge zur Verhaltensforschung
2
Beiträge zur empirischen Marketing- und Vertriebsforschung
2
Corporate Practices: Policies, Methodologies, and Insights in Organizational Management : International Conference on Entrepreneurship and the Economy in an Era of Uncertainty 2023
2
Dissertation.de
2
Gabler Edition Wissenschaft / Focus Dienstleistungsmarketing
2
GfK-Edition Marketingforschung
2
Journal of business research : JBR
2
Journal of service theory and practice
2
Neue Perspektiven der marktorientierten Unternehmensführung
2
Research series / Universiteit van Amsterdam
2
Schriften zu Marketing und Handel
2
Schriften zum Marketing
2
Schriften zur Handelsforschung
2
Schriftenreihe Innovative betriebswirtschaftliche Forschung und Praxis
2
Schriftenreihe Schwerpunkt Marketing / Arbeitspapier
2
Schriftenreihe Studien zum Konsumentenverhalten
2
Schriftenreihe des Instituts für Marktorientierte Unternehmensführung (IMU), Universität Mannheim
2
Schriftenreihe innovatives Dienstleistungsmanagement
2
The TQM journal : the international review of organizational improvement
2
Total quality management & business excellence : an official journal of the European Society for Organisational Excellence
2
Wettbewerb, Vertrieb und Marketing
2
Acta Wasaensia
1
Acta Wasaensia / Business administration
1
Advances in National Brand and Private Label Marketing : Fifth International Conference, 2018
1
Advances in applied economic research : proceedings of the 2016 International Conference on Applied Economics (ICOAE)
1
Analele ştiinţifice ale Univerşităţii Alexandru Ioan Cuza din Iaşi / Ştiinţe economice
1
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Die Entstehung von Preisimages im Handel : eine theoretische und empirische Analyse
Müller, Iris
-
2003
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013429907
Saved in:
2
Planung und Durchsetzung von Preiserhöhungen : theoretischer Bezugsrahmen und explorative empirische Untersuchung für Fast Moving Consumer Goods
Brambach, Gabriele
-
2005
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013429908
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