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~isPartOf:"Schriftenreihe Innovative betriebswirtschaftliche Forschung und Praxis"
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Theory
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Type of publication
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Book / Working Paper
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Type of publication (narrower categories)
All
Hochschulschrift
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Thesis
52
Case study
4
Fallstudie
4
Aufsatzsammlung
3
Bibliografie enthalten
1
Bibliography included
1
Collection of articles of several authors
1
Graue Literatur
1
Non-commercial literature
1
Sammelwerk
1
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Language
All
German
58
English
11
Author
All
Hennig, Alexander
2
Herstatt, Cornelius
2
Brzoska, Lars
1
Buehrer, Roger
1
Buff, Philipp
1
Buyun, Inna
1
Bußwolder, Peter
1
Conrad, Daniel Alexander
1
Dippe, Ben Fabian
1
Englbrecht, Andreas
1
Erichson, Bernd
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Floh, Arne
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Freitag, Christopher
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Fridgen, Michael
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Frost, Sarah
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Gerards, Marcus
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Gerstmeier, Eva Charlotte
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Harter, Tarik
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Hedergott, Doreen
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Heidenreich, Sven
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Heigl, Julia
1
Hesse, Frank Michael
1
Hinz, Oliver
1
Honal, Andrea
1
Hubrich, Beate
1
Huttelmaier, Hannes
1
Jahnke, Matthias H.
1
Jasper, Jonas
1
Jungbluth, Michael
1
Kienzle, Natalie
1
Kintler, Jakub
1
Kroiß, Andreas
1
Kugel, Jens
1
Kutschke, Anke
1
Lehnert, Fabian
1
Leite Ferreira, Johanna Katharina
1
Leußer, Wolfgang
1
Li, Ping
1
Lichter, David
1
Lüthje, Christian
1
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Institution
All
Verlag Dr. Kovač
14
Technische Universität Hamburg
1
Universität des Saarlandes
1
Westfälische Wilhelms-Universität Münster
1
Published in...
All
Schriftenreihe Innovative betriebswirtschaftliche Forschung und Praxis
SpringerLink / Bücher
1,514
ILO Working Papers
370
Gabler Edition Wissenschaft
348
Springer eBook Collection
341
Journal of business research : JBR
334
Springer eBook Collection / Business and Economics
324
Europäische Hochschulschriften / 5
303
Industrial marketing management : the international journal for industrial and high-tech firms
270
Research
235
Journal of strategic marketing
193
Lehrbuch
186
European journal of marketing : EJM
134
Technological forecasting & social change : an international journal
124
Journal of marketing management : MM
123
Journal of the Academy of Marketing Science
112
The journal of business & industrial marketing
108
Hamburger Schriften zur Marketingforschung
104
Journal of marketing communications
104
essentials
104
Journal of marketing
102
Gabler Research
98
Schriftenreihe Merkur : Schriften zum innovativen Marketing-Management
93
Marketing intelligence & planning
85
Arbeitspapier / Universität Erlangen-Nürnberg, Betriebswirtschaftliches Institut, Lehrstuhl für Marketing
84
Neue betriebswirtschaftliche Forschung : Nbf
83
Journal of retailing and consumer services
81
DUV / Wirtschaftswissenschaft
80
Innovatives Markenmanagement
80
Management science : journal of the Institute for Operations Research and the Management Sciences
77
Research policy : policy, management and economic studies of science, technology and innovation
75
Schriftenreihe Studien zum Konsumentenverhalten
72
Springer eBook Collection / Business and Management
72
Gabler-Edition Wissenschaft
70
International journal of research in marketing : IJRM ; official journal of the European Marketing Academy
70
Schriften zu Marketing und Management
66
Vahlens Handbücher der Wirtschafts- und Sozialwissenschaften
65
The journal of brand management : an international journal
63
Springer eBooks / Business and Economics
62
Erfurter Hefte zum angewandten Marketing
60
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Marketing für Elektromobilität
Hennig, Alexander
(
ed.
)
-
2020
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012228057
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2
Virtuelle Communities als ein innovatives Instrument für Unternehmen : eine explorative Fallstudienanalyse im Hobby- und Freizeitgüterbereich
Tietz, Robert
-
2007
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003485494
Saved in:
3
Database Marketing : optimale Zielgruppenbestimmung mit Hilfe statistischer Verfahren
Musiol, Gerald
-
1999
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001364392
Saved in:
4
Empirical B-to-B marketing research - a literature-based analysis of the period between 1983 and 2012
Kienzle, Natalie
-
2016
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011542346
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5
Virtual reality-based product representations in conjoint analysis : empirical insights into its applicability for early customer integration in the development process of a techni...
Jasper, Jonas
-
2015
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011375434
Saved in:
6
Distanzmaße in der Bildähnlichkeitsanalyse - neue Verfahren und deren Anwendung im Marketing
Frost, Sarah
-
2014
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010354911
Saved in:
7
Bedeutungswandel eines Produkts in verschiedenen kulturellen Kontexten von EWOM : am Beispiel von Kommentaren auf amazon.de und amazon.cn
Li, Ping
-
2020
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012126080
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8
Ostmarken im deutschen Lebensmitteleinzelhandel
Hennig, Alexander
(
ed.
)
-
2020
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012228056
Saved in:
9
The importance of learning and knowledge in ramp-up management : lessons from a multi-level and multi-methodical examination
Bußwolder, Peter
-
2017
-
[1. Auflage]
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011689014
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10
Erfolgsfaktoren innovativer Energietechnologien : eine produkt-, kooperations- und standortbezogene Betrachtung
Kutschke, Anke
-
2015
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010432108
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