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~isPartOf:"Schriftenreihe Schwerpunkt Marketing"
~subject:"Advertising effects"
~subject:"Dienstleistungsqualität"
~type_genre:"Hochschulschrift"
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Book / Working Paper
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Hochschulschrift
Konferenzbeitrag
Thesis
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Collection of articles written by one author
1
Sammlung
1
Language
All
German
2
English
2
Author
All
Göbel, Fabian
1
Neumann, Natalie
1
Published in...
All
Schriftenreihe Schwerpunkt Marketing
Gabler Edition Wissenschaft
13
Europäische Hochschulschriften / 5
9
International journal of advertising : the quarterly review of marketing communications
8
Berichte aus der Betriebswirtschaft
7
Journal of business research : JBR
6
Gabler Edition Wissenschaft / Forschungsgruppe Konsum und Verhalten
5
Understanding digital industry : proceedings of the Conference on Managing Digital Industry, Technology and Entrepreneurship (CoMDITE 2019), July 10-11, 2019, Bandung, Indonesia
5
Journal of electronic commerce in organizations : the international journal of electronic commerce in modern organizations ; an official publication of the Information Resources Management Association
4
Dissertation Series CentER
3
ERIM Ph. D. series research in management / Erasmus Institute of Management
3
Gabler Edition Wissenschaft / Innovatives Markenmanagement
3
Gabler Edition Wissenschaft / Marken- und Produktmanagement
3
Gabler Research
3
Reihe: Marketing : MAR
3
Schriftenreihe Innovative betriebswirtschaftliche Forschung und Praxis
3
Schriftenreihe Studien zum Konsumentenverhalten
3
SpringerLink / Bücher
3
Applied Marketing Science / Angewandte Marketingforschung
2
Basler Schriften zum Marketing
2
Beiträge zur Verhaltensforschung
2
Corporate Practices: Policies, Methodologies, and Insights in Organizational Management : International Conference on Entrepreneurship and the Economy in an Era of Uncertainty 2023
2
DUV / Wirtschaftswissenschaft
2
Gabler Edition Wissenschaft / Focus Dienstleistungsmarketing
2
Gabler Research / Forschungsgruppe Konsum und Verhalten
2
Gabler-Edition Wissenschaft / Forschungsgruppe Konsum und Verhalten
2
Journal of service theory and practice
2
Neue Perspektiven der marktorientierten Unternehmensführung
2
Reinventing management strategies : the design for future ; issues in marketing and finance
2
Research
2
Schriftenreihe innovatives Dienstleistungsmanagement
2
Springer eBook Collection
2
Springer eBook Collection / Business and Economics
2
The TQM journal : the international review of organizational improvement
2
Tinbergen Institute research series
2
Total quality management & business excellence : an official journal of the European Society for Organisational Excellence
2
Acta Universitatis Oeconomicae Helsingiensis / A
1
Advances in applied economic research : proceedings of the 2016 International Conference on Applied Economics (ICOAE)
1
Analele ştiinţifice ale Univerşităţii Alexandru Ioan Cuza din Iaşi / Ştiinţe economice
1
Betriebswirtschaftliche Aspekte lose gekoppelter Systeme und Electronic Business
1
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ECONIS (ZBW)
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1
Akzeptanz und Wirkung einer Code-basierten, cross-medialen Marketingkommunikation : drei Studien am Beispiel von QR-Codes
Neumann, Natalie
-
2015
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011391062
Saved in:
2
Open Brands : Effekte nutzergenerierter Markenbotschaften auf die Markenwahrnehmung
Göbel, Fabian
-
2013
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009735582
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