Showing 1 - 10 of 16
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009789090
Kundenbeziehungslebenszyklus -- Kundenmanagement -- Vertriebsorganisation und -steuerung -- Personalpolitik …-Tipps“ mit anschaulichen Beispielen - Kundenmanagement und Segmentierung - Churn Management, Kundenbindung und Customer …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012668278
Szenarien für „fitte 2030“ -- Zehn Herausforderungen für Zukunftsmanagement -- Acht Optionen für Banken und Finanzdienstleister -- Stärken-Aufbau durch Strategieentwicklung -- Erarbeiten der strategischen Ausgangssituation -- Identifikation der Strategieentwicklungschancen -- Nachhaltige...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012668279
Study I: Definition and Conceptualization of Customer Inspiration -- Motivation -- Literature Review -- A Qualitative Study to Define Customer Inspiration -- Results -- Discussion -- Study II: Measurement Model of Customer Inspiration -- Motivation -- Theoretical Background -- Conceptualization...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012814632
1. Introduction -- 2. Dependence in Buyer-Supplier Relationships – Present State and Future Perspectives -- 3. The Emergence of Dependence and Lock-in Effects in Buyer–Supplier Relationships – A Buyer Perspective -- 4. Managing Distinct Buyer–Supplier Dependencies – A Typological...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012398374
Theoretical Background on Mass Customization Research -- Fundamentals of Culture Research -- Cultural Influence on Consumer Behavior Under Mass Customization -- Cultural‐bound Interest in Mass Customization – survey -- Cultural‐Bound Actions in Mass Customization – experiment. .
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012399676
Die Macht der Konsumenten - die Beschreibung einer Veränderung -- Das Phänomen aus ökonomischer Sicht -- Das Phänomen aus soziologischer Sicht -- Das Phänomen aus psychologischer Sicht -- Das Phänomen aus philosophischer Sicht,.
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012402826
1.Introduction -- 2.Section One: How and why the COVID-19 economic crisis occurred? A customer behavior-based perspective -- 3.Five phases for how customer behavior changed in response to COVID-19 -- 4.Psychological and economic explanations for why the COVID-19 economic crisis occurred -- 5....
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012819074