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Type of publication
All
Article
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Type of publication (narrower categories)
All
Aufsatz im Buch
11
Book section
11
Language
All
German
11
Author
All
Arnold, Yvonne
1
Büffel, Steffen
1
Döbler, Thomas
1
Franz, Julia
1
Geisser, Michael
1
Hanold, Daniel
1
Happel, Hans-Jörg
1
Hartmann, Bernd
1
Hildenbrand, Tobias
1
Komus, Ayelt
1
Meuthrath, Benedikt
1
Mocigemba, Dennis
1
Müller, Claudia
1
Sack, Harald
1
Schmidt, Jan-Hinrik
1
Seedorf, Stefan
1
Wauch, Franziska
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Social Software in Unternehmen
SpringerLink / Bücher
72
Journal of economic behavior & organization : JEBO
47
Journal of economic dynamics & control
29
Chaos, complexity and leadership 2012
27
Diskussionsarbeit
27
HMD : Praxis der Wirtschaftsinformatik
26
I-KNOW '08 and I-MEDIA '08 : International Conferences on Knowledge Management and New Media Technology ; conference proceedings ; [Graz, Austria, September 3 - 5, 2008]
23
Wissensmanagement : das Magazin für Digitalisierung, Vernetzung und Collaboration
23
Economic theory : official journal of the Society for the Advancement of Economic Theory
20
Série des documents de travail / Centre de Recherche en Économie et Statistique
16
Discussion paper / Tinbergen Institute
15
Online-PR im Web 2.0 : Fallbeispiele aus Wirtschaft und Politik
15
Economic modelling
14
Psychology & marketing
14
Economics letters
13
International journal of information technology and management : IJITM
13
Social Media im Personalmarketing : erfolgreich in Netzwerken kommunizieren
13
Cutting-edge social media approaches to business education : teaching with LinkedIn, Facebook, Twitter, Second Life, and blogs
12
Enterprise 2.0 - die digitale Revolution der Unternehmenskultur : warum Personalmanager jetzt gefordert sind
12
Premier reference source
12
Research
12
Springer eBook Collection
12
Information & management : the internat. journal of management processes and systems ; journal of IFIP Users Group
11
Journal of business research : JBR
11
Lecture notes in economics and mathematical systems : LNEMS
11
Nonlinear dynamics in economics and social sciences : proceedings of the second informal workshop, held at the Certosa di Pontignano, Siena, Italy, May 27 - 30, 1991
11
Working papers series in theoretical and applied economics
11
Complexity and self-organization in social and economic systems : proceedings of the International Conference on Complexity and Self-Organization in Social and Economic Systems, Beijing, October 1994
10
Enterprise 2.0 - Die Kunst, loszulassen
10
Enterprise 2.0 - die Kunst, loszulassen
10
Enterprise Social Networks : Erfolgsfaktoren für die Einführung und Nutzung - Grundlagen, Praxislösungen, Fallbeispiele
10
Europäische Hochschulschriften / 5
10
International journal of market research : JMRS ; the journal of the Market Research Society
10
Journal of organizational computing and electronic commerce
10
Management science : journal of the Institute for Operations Research and the Management Sciences
10
Nonlinear evolution of spatial economic systems
10
Nonlinearities in economics : an interdisciplinary approach to economic dynamics, growth and cycles
10
Public choice
10
Série des documents de travail du CREST / Institut National de la Statistique et des Etudes Economiques
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Social Software - Einsatzpotenziale in Unternehmen
Döbler, Thomas
- In:
Social Software in Unternehmen
,
(pp. 7-10)
.
2007
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003832222
Saved in:
2
Social Software - Geschichte eines IKT-Nutzungsmodus
Mocigemba, Dennis
- In:
Social Software in Unternehmen
,
(pp. 11-19)
.
2007
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003832226
Saved in:
3
Erfolgsfaktoren von Social Software - Implikationen für das Management
Komus, Ayelt
;
Wauch, Franziska
- In:
Social Software in Unternehmen
,
(pp. 21-31)
.
2007
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003832231
Saved in:
4
Social Software in Unternehmen - Kommunikation, Vernetzung, Kontrolle
Franz, Julia
- In:
Social Software in Unternehmen
,
(pp. 33-40)
.
2007
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003832236
Saved in:
5
Tagging und kollektive Verschlagwortungssysteme in der Organisationskommunikation
Schmidt, Jan-Hinrik
- In:
Social Software in Unternehmen
,
(pp. 41-50)
.
2007
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003832237
Saved in:
6
Spezifikation von Metriken zur Analyse von Wissensmanagementaktivitäten in Wikis
Müller, Claudia
;
Meuthrath, Benedikt
- In:
Social Software in Unternehmen
,
(pp. 51-60)
.
2007
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003832240
Saved in:
7
Kollaboratives Indexieren und die Emergenz neuer sozialer Netzwerke
Sack, Harald
- In:
Social Software in Unternehmen
,
(pp. 61-71)
.
2007
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003832241
Saved in:
8
Einsatzpotenziale von Wikis in der Softwareentwicklung : am Beispiel von Requirements Engineering und Traceability Management
Geisser, Michael
;
Happel, Hans-Jörg
;
Hildenbrand, Tobias
; …
- In:
Social Software in Unternehmen
,
(pp. 85-96)
.
2007
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003832272
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9
Potenziale von Social Software Anwendungen im Marketing
Arnold, Yvonne
;
Hanold, Daniel
- In:
Social Software in Unternehmen
,
(pp. 97-109)
.
2007
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003832275
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10
Lokale Potenziale - Weblogs im Redaktionsmarketing deutscher Regionalzeitungsverlage
Büffel, Steffen
- In:
Social Software in Unternehmen
,
(pp. 111-122)
.
2007
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003832276
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