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Chapter 1: Introducing Online Brand Communities -- Chapter 2: Participation and customer involvement -- Chapter 3: Online brand communities and loyalty intentions -- Chapter 4: Consumer engagement -- Chapter 5: Social identity and online brand communities -- Chapter 6: Brand and customer loyalty...
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Some Challenges Encountered in Value Creation and Capture -- Part I Preparation -- Introduction to Systems Research and Systemic Reasoning -- Evolution of a Market of Free Competition: A Symbolic Approach -- Axiomatization of the Resource View: The Firm and Markets -- Evolution of Resources: An...
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1.Introduction -- 2.Section One: How and why the COVID-19 economic crisis occurred? A customer behavior-based perspective -- 3.Five phases for how customer behavior changed in response to COVID-19 -- 4.Psychological and economic explanations for why the COVID-19 economic crisis occurred -- 5....
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1 Einleitung -- 2 Disruption oder ein „Weiter so“? – Wo stehen wir in 2030? -- 3 Patienten in den Mittelpunkt stellen und Potenziale nutzen -- 4 Kundenorientiert, digital und agil! Gesundheitsversorgung 2030 -- 5 Integrierte Versorgungsmodelle neu gedacht -- 6 Wertschöpfung mittels...
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Kundenbeziehungslebenszyklus -- Kundenmanagement -- Vertriebsorganisation und -steuerung -- Personalpolitik …-Tipps“ mit anschaulichen Beispielen - Kundenmanagement und Segmentierung - Churn Management, Kundenbindung und Customer …
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Szenarien für „fitte 2030“ -- Zehn Herausforderungen für Zukunftsmanagement -- Acht Optionen für Banken und Finanzdienstleister -- Stärken-Aufbau durch Strategieentwicklung -- Erarbeiten der strategischen Ausgangssituation -- Identifikation der Strategieentwicklungschancen -- Nachhaltige...
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1. Introduction -- 2. Dependence in Buyer-Supplier Relationships – Present State and Future Perspectives -- 3. The Emergence of Dependence and Lock-in Effects in Buyer–Supplier Relationships – A Buyer Perspective -- 4. Managing Distinct Buyer–Supplier Dependencies – A Typological...
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Lebenszyklus der Kundenbeziehung -- Kundenmanagement -- Vertriebsorganisation und -steuerung -- Personalpolitik … - Kundenbeziehungslebenszyklus - Kundenmanagement - Vertriebsorganisation und -steuerung - Personalpolitik - Kennzahlenbasierte Vertriebssteuerung …
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Offering a pragmatic understanding of customer engagement as an object of effective marketing management, this book takes an integrative approach and brings together different streams of marketing research, such as customer activism and value formation. The author explores the notion of customer...
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Part I Sustainable Enterprise Value Creation and Stakeholder Capitalism -- 1 Stakeholder Capitalism’s Promising Resurgence -- 2 The New Business Operating Context of the 2020s -- 3 Business Leadership Priorities for Implementing Stakeholder Capitalism -- Part II A Practical Guide to Creating...
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