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tools to build personal relationships with customers. Taking you beyond omni-channel marketing, this book takes a deep dive …-personal marketing along the different channels and touchpoints within the customer journey. This book is for anyone who is interested in …
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bzw. Werbung mit Facebook Online-PR: Pressearbeit, Presseportale (Internet-)Video-Marketing Social-Media-Marketing: Blogs … -- Online-Werbung -- Facebook -- (Internet-)Video-Marketing -- Online-PR -- Social-Media-Marketing, Web 2.0 und Co -- Mobiles … Internet und Mobile-Marketing -- Erfolgsdeterminanten -- Einstieg ins Online-Marketing -- Das Online-Marketing von morgen …
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Digitale Märkte -- Güter in der Internet-Ökonomie -- Produktion von digitalen Gütern -- Konsum und Zahlungsbereitschaft … konnten. Ihr Erfolg basiert auf dem Ergreifen von Chancen, die die digitale Welt und das Internet bieten. Traditionelle … der Internet-Ökonomie Produktion von digitalen Gütern Konsum und Zahlungsbereitschaft Preis- und Erlösstrategien …
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-- Strategisches Marketing-Controlling: Delphi-Analyse, Future Studies, Frühaufklärung, Analysetechniken -- Operatives Marketing … Überblick über die erfolgsrelevanten Aspekte des strategischen und operativen Marketing-Controllings. Ebenso erhalten … des Marketing-Controllings sowie die zahlreichen neuen Möglichkeiten etwa im Bereich des Online-Marketing und des E …
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An Introduction to Strategic Islamic Marketing -- Halal Industry: Threats and Barriers -- Halal Industry: Threats and … Barriers -- Does the Non-Muslim Segment Matter in Strategic Islamic Marketing? A Literary Insight with Practical Implications … -- Developing an Islamic Corporate Culture -- Small and Medium Enterprises and Strategic Marketing in an Emerging Muslim Country …
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Marketing -- Part II: Commodity Marketing Strategies and Tools -- Commodity Pricing: Fast, Simple, Intelligent -- Price …Part I: Fundamentals of Commodity Marketing -- Commodity Marketing: An Introduction into Key Concepts and Processes … Negotiations in Commodity Markets -- A Behavioral Approach to Pricing in Commodity Markets: Dual Processing of Prices within and …
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Grundlagen des Marketing -- Informationsmanagement im Marketing -- Strategische Marketingplanung -- Operative … Marketingplanung -- Marketing in speziellen Anwendungskontexten. … Aufgabenfundus zu erweitern. Die Reihenfolge der Aufgaben ist auf die fünf Hauptkapitel des Lehrbuchs „Marketing - Eine Einführung …
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1. Marketing Communications and Brand Development - An Introduction -- 2. The Progress of Destination Brand Marketing … of Marketing: Artificial Intelligence, Virtual Reality and Neuromarketing -- 12. Leveraging Digital Marketing and … Integrated Marketing Communications for Brand Building in Enterprising Markets. …
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stakeholderorientierten Marketing, das sowohl im Kontext des Wissenschaftssystems als auch für Organisationen im öffentlichen Sektor und im … und -marketing, des Public Marketing, der Verwaltungswissenschaften sowie des New Public Managements PraktikerInnen im …
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odds. Marketing scholars have also become interested in the topic and started to uncover customers’ inspiration in the … marketing domain. This book aims to advance the research about inspiration in marketing by dedicating three consecutive studies … to this topic. First, customer inspiration is defined and conceptualized within the marketing domain. Second, a …
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