Showing 1 - 10 of 57
Digitalisierung - alles nur ein Hype? -- Neue Kunden durch digitale Werkzeuge -- Veränderungen im Informationsverhalten … Kundengewinnung -- Plattform: Webseite -- Kommunikation als Prozess -- Plattform: CRM -- Auswahl und Filter -- Mitarbeiter …Wie verändert die Digitalisierung den Vertrieb und die Kundenbeziehungen? Welche Chancen bieten sich, die es im …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012402840
Dieses Buch präsentiert die wesentlichen Aspekte der Markenführung im Internet. Wissenschaftler*innen stellen die Erkenntnisse der Markentheorie und des Markenmanagements dar und Digitalexpert*innen führen aus, wie die Instrumente der Markenführung im Netz konkret umgesetzt werden. Da das...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013327921
This proceedings volume highlights the latest research presented at the 9th International Conference on Research on National Brand & Private Label Marketing (NB&PL2022). The topics covered include: retailing, private label portfolio and assortment management, private label pricing and promotion,...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013203512
1: Introduction: the future of luxury -- 2: The industry is special -- 3: Cautious Steps towards Digital -- 4: Customer Centricity is Key -- 5: Digital Transformation of the Omni-personal Customer Journey -- 6: How To Go Omni-personal -- 7: Conclusion: Embark on Your Journey to the Omni-personal...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012814657
1. The Broad and Narrow Definition of E-Commerce -- 2. Evaluative Framework for Digital Competitiveness -- 3. Website-Centric Shoping Experience -- 4. Socially Responsible Online Marketing- 5. Algorithms – the New Leaders of the Advertising Market -- 6. The Credibility of Online...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012814777
This book highlights the latest research presented at the first Digital Marketing & eCommerce Conference (Barcelona, Spain, June 2020). Papers include a diverse set of digital marketing and eCommerce-related topics such as user psychology and behavior in social commerce, influencer marketing in...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012399439
Dieses Handbuch liefert die theoretischen Grundlagen und praxisbezogenen Implikationen für die Digitale Transformation unserer Wirtschaft, unserer Produktion und Kundenbeziehungen und bietet damit ein solides Fundament für Praktiker und Wissenschaftler. Renommierte Autorinnen und Autoren aus...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012403331
Introduction -- Part 1: The Platform Economy -- Chapter 1: The Rise of Digital Platforms and their Legal Regulation in ESG Perspective -- Chapter 2: Solovtsov A.O. Factors of Development & Success of Digital Platforms -- Chapter 3: Evolution of Digital Platforms to Ecosystems: Is the Digital...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013386118
Customer Relationship Management -- Organizational Buying -- Relationship Value -- Reasoning of Customers to Provide Value -- Study 1: Opportunity Management -- Study 2: Value Management -- Limitations and Managerial Implications
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012398888
Das Temperament Sales Modell: unschlagbar klar und einfach -- Die Vorbereitung: Rituale und der Umgang mit Niederlagen -- Der Termin: Bedarfsanalyse, Präsentation, Angebot, Preisverhandlung -- Die Nachbereitung: Nachfolgegespräch, Abschluss und die Chance im Nein des Kunden. .
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012440011