Showing 1 - 10 of 292
fashion brands in the Chinese market -- Part 2: Consumers in the Chinese Fashion Market -- Part 2.1: The rising middle class … and luxury fashion consumption Part 2. 2: self-identity and aspirational consumption: a perspective of young consumers … -- Part 2.3: fashion consumption vs. sustainability -- Part 3: Modern Vs. Traditional Chinese Consumers -- Part 3. 1: Brand …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013270838
“China is blazing the trail in technology, and this is transforming consumers and their lives profoundly at a pace that … no other world region is experiencing. Deep understanding of Chinese consumers is therefore mission critical. Sethi … every marketer needs to know about Chinese consumers.” -Paul Zhou, Head, Illuminera Group This book offers a comprehensive …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012395904
, implementing and rolling out business models that broaden the capital participation of consumers. The challenge is to include … consumer participation. This book is addressed to energy consumers in local communities, their municipalities and to the policy …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012397051
Consumer Marketing, Journal of Retailing and Consumer Services, Journal of Research for Consumers, Marketing Theory, Psychology … ordinary consumers and corporations, or any other regular company, the book highlights recent transformative experiences and … cases in consumption cultures and consumer behaviors. Current theory discusses new types of consumer complaint behaviors …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012399706
Menschenbilder aus Antike und Neuzeit -- Menschenbilder in den modernen Wissenschaften -- Der Konsument als neue soziokulturelle Leitfigur -- Der souveräne, der naive und der aktive Konsument -- Extended Case Method und Mobile Ethnographie
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012402295
Bedeutung von Augmented-Reality-Anwendungen im Handel -- Theoretische Grundlagen der Akzeptanzuntersuchung -- Entwicklung von Ansätzen zur Akzeptanzuntersuchung mittels Indikatorskalen im Fragebogen bzw. teilautomatisierter Textanalyse von Online-Kundenrezensionen -- Empirische Überprüfung...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012402805
Die Macht der Konsumenten - die Beschreibung einer Veränderung -- Das Phänomen aus ökonomischer Sicht -- Das Phänomen aus soziologischer Sicht -- Das Phänomen aus psychologischer Sicht -- Das Phänomen aus philosophischer Sicht,.
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012402826
Martin Ulber beleuchtet das Wechselspiel zwischen Mitarbeitern und Konsumenten sowie dessen Auswirkungen auf nachhaltigen Konsum. Dazu charakterisiert er nachhaltigkeitsorientierte Unternehmen (Sustainability Brands), die Rolle ihres Personals und ihrer Konsumenten. Er präsentiert eine...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012402904
Konsumenten wählen im Zuge der Digitalisierung immer öfter Subskriptionen bzw. Abonnements, um ihre Einkäufe zu automatisieren. Im Mittelpunkt des essentials von Severin Friedrich Bischof und Thomas Rudolph stehen Subskriptionen für Konsumgüter, die von Konsumenten in der Vergangenheit in...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012402907
Einführung -- Humorvolle Kommunikation: Humor aus kommunikationstheoretischer Perspektive -- Identifikation des psychologischen Wirkmechanismus von Humor in der persönlichen Kommunikation zwischen Anbieter und Konsument im Kontext von Service-Fehlern und Service-Recovery -- Analyse der...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012403306