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Der Werbemarkt heute -- Ökonomische Theorie und Werbung -- Der ökonomische Nutzen der Werbung -- Geschäftsmodelle von … Agenturen -- Zukunft der Werbung und der Agenturen. …Ralf Nöcker beleuchtet in diesem Buch Werbung und Agenturen erstmals aus ökonomischer Perspektive und widmet sich dabei …
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advertising. It's the way of the future, and the responsibility is on business leaders to keep up. Modern marketing professionals … strategies, and real-world examples …
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1. State of Play -- 2. Recipe for Good Media Research -- 3. How Advertising Works (So Far) -- 4. The Evolution of Media …In a world of fake news, fast facts and seriously depleted attention stamina, this book offers a considered voice on … the advertising chaos that colours our rapidly changing media environment. Rather than simply herald disruption, Karen …
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Emerging Markets -- 6. Sports Communications in South American: The Case of the Soccer World Cup -- 7. Social Media … Institute of Management Indore, India “The coverage of chapters from different parts of the world makes this book a truly global … emerging technologies on marketing communications and brand development in a changing world. Businesses in emerging economies …
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times. Joel Edmund Nettey, World President & Chairman, International Advertising Association “This well-organised book on …1. Marketing Communications and Brand Development in A Changing World – Introduction, Issues and Perspectives -- 2 … Practices in a Changing World. …
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1. Introduction to Marketing Effectiveness and the SMEs -- 2. Marketing Effectiveness and Accountability with Implications and Applications for SMEs -- 3. Knowledge and Marketing Effectiveness with Implications and Applications for SMEs -- 4. A Qualitative Inquiry into Marketing Effectiveness of...
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Part 1: Public Sector Marketing Communications and Brand Management -- Chapter 1: Introduction to Public Sector Marketing Communications in Africa -- Chapter 2: Public Sector Branding in Africa: Some Reflections -- Chapter 3: Marketing Communications Strategies for Public Transport Organisations...
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Auf der Basis von zwei empirischen Analysen im Kontext der Fußball-Bundesliga identifiziert Jan Dreisbach Faktoren, die zu einem erfolgreichen Management von Sponsoringengagements beitragen. In der ersten Studie werden anhand der Informationen aus 20 Experteninterviews mit unterschiedlichen...
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Diskussion der Wirkung von Anekdoten und Statistiken -- Identifikation relevanter Einflussgrößen auf die Wirkung von Anekdoten und Statistiken -- Empfehlungen zum Einsatz und zur Ausgestaltung von Anekdoten und Statistiken im Sozialmarketing.
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Über die Architektur von Gebäuden lassen sich Botschaften formulieren, die von Konsumenten implizit wahrgenommen und verstanden werden. Ihre Interpretation ist das Ergebnis eines Zusammenspiels aus kollektiv angelegten und individuell erlernten Verarbeitungsmustern. Diese ermöglichen es, die...
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