Showing 1 - 10 of 43
Das Handbuch bietet einen umfassenden Überblick über die Grundlagen, Rahmenbedingungen, Einsatzfelder, Instrumente und Maßnahmen des Public-Affairs-Managements. Es vermittelt grundlegendes Know-how über die Funktionsweisen, Potenziale und auch Risiken strategischer Kommunikation, die auf das...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012698688
Chapter 1. Public Communication of Central Banks. Theoretical Perspectives -- Chapter 2. Framing Theory -- Chapter 3. Research Design and Elements -- Chapter 4. NBR Representatives About the Change of Public Communication After 2008 -- Chapter 5. Public Perception of the NBR Communication After...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013258648
Frank Wernitz entwickelt auf der Grundlage des Stakeholderansatzes ein holistisches Marketingkonzept, das die Berücksichtigung und Priorisierung der Stakeholderansprüche in einem konsistenten Managementansatz vereinigt. Am Beispiel der Ressortforschung zeigt der Autor, wie...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012694926
Part I - A Macro View of Place Branding -- Chapter 1. Economic coopetition and the absence of comprehensive data: Why scholars and practitioners should work hand in hand -- Chapter 2. Theorizing ‘Value’ in Sustainable Urban Branding Strategies -- Chapter 3. The (Almost) Forgotten...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012596856
Dieses essential ist ein praxisorientierter Leitfaden für die Planung und Umsetzung von Messebeteiligungen wissenschaftlicher Einrichtungen und Hochschulen. Beantwortet werden die zentralen Fragen im Rahmen von Messebeteiligungen: Welche Messe ist die richtige? Wie definieren wir die...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012402417
Diskussion der Wirkung von Anekdoten und Statistiken -- Identifikation relevanter Einflussgrößen auf die Wirkung von Anekdoten und Statistiken -- Empfehlungen zum Einsatz und zur Ausgestaltung von Anekdoten und Statistiken im Sozialmarketing.
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012402748
Definition des Begriffs -- Fundraising bei Privatpersonen, Unternehmen und Stiftungen -- Strategisches und operatives Fundraising-Management -- Fundraising in Deutschland, Schweiz und Österreich -- Fundraising für besondere Anliegen -- Online-Fundraising.
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012403140
Chapter 1. Propaganda v. Economics: Constructing a Myth -- Chapter 2. Buying Power Not Protest: The Myth Presents Unrest -- Chapter 3. The Myth’s Modern Purveyors: Reviewing Selig and Nielsen -- Chapter 4. The Myth at Play: The Oh So Suitable Environment -- Chapter 5. Freedom Was the Call but...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012399353
Chapter 1. Introduction -- Chapter 2. Battlefield Tourism, from One (Post)War to the Other, France–Spain. Touring from the Great War to the Spanish Civil War -- Chapter 3. War Tourism in Italy (1919–1939) -- Chapter 4. Spanish Civil War and Francoism for Tourists: The History Told in Travel...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012399592
This valuable book provides a much-needed integration of fundamental analysis of global forces and technical analysis to provide highly probable trades in currency markets. Fundamental analysis is often too vague and not quantified. This book provides insights into fundamental analysis and then...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012396834