Showing 1 - 10 of 132
1 Introduction -- 2 Theory and Hypotheses: The Effects of Using Soft Information on a Lender’s Performance, Specifically in Interbank Competition -- 3 Survey Data from Japanese Regional Banks and Using Soft Information in Lending Decisions -- 4 The Influence of Using Soft Information on Lender...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012398748
Risk assessment related to organizational business processes in small and medium-sized enterprises compared to large companies -- The interrelation between risk assessment related to business processes and the organizational context -- Applying the PDCA and FMEA methods during the risk...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012399249
1. Risky Play -- 2. Falling Fast -- 3. Moral Risk in a Nursing Home -- 4. Coping with Fallibility in Aviation -- 5. Fallibility and Trust in Healthcare -- 6. Approaches to Help in Organizations -- 7. Ethics of Fallibility
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011742916
). Ausgehend von einer Einführung zu Risikoanalyse und Risikoquantifizierung wird gezeigt, wie durch die Verbindung von … Unternehmensplanung und Risikoanalyse mittels Monte-Carlo-Simulation eine Risikoaggregation durchgeführt wird (mit Excel und der …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012401784
Güterhändler Risikoanalyse Sorgfaltspflichten Organisationspflichten Verdachtsmeldung Die Autoren Olaf Bausch (Dipl …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012403257
Ersatzzeitpunkt -- Risikoanalyse von Investitionsentscheidungen. … • Dynamische Verfahren • Investitionsprogrammplanung • Optimale Nutzungsdauer und optimaler Ersatzzeitpunkt • Risikoanalyse von …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013365066
1.Introduction -- 2.Section One: How and why the COVID-19 economic crisis occurred? A customer behavior-based perspective -- 3.Five phases for how customer behavior changed in response to COVID-19 -- 4.Psychological and economic explanations for why the COVID-19 economic crisis occurred -- 5....
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012819074
Grundbegriffe -- Käuferverhalten -- Marktforschung -- Strategisches Marketing 1: Begriff, Analysen und Tools … -- Strategisches Marketing 2: Marketingziele und Marketingstrategien -- Produkt- und Markenmanagement -- Preismanagement -- Vertriebs …Dieses Buch bietet eine kompakte Einführung in wesentliche Themengebiete des modernen Marketing. Als kundenorientierte …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012803916
digitalization, marketing and finance, etc., that will develop innovative instruments for countries, businesses, and education to …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013040843
Marketing -- Praxisbeispiele multisensorischer Marken -- Fazit und Ausblick -- Experteninterviews. …Dieses Buch ist eine kompakte Einführung in das Thema Multisensorisches Marketing. Paul Steiner untersucht die … Inhalt • Wahrnehmung und Wirkung multisensorischer Reize • Markenrecht – Markenformen mit Sinn • Multisensorisches Marketing …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013040863